De omschrijving is best wel duidelijk toch
Welk programma was dat? Tom Waes heeft er veel te veel
Aahh ik dacht een Nederlander, dat hoor je namelijk minder vaak haha. Je had vroeger ook dat tv-programma, doomsday preppers, volgens mij staat dat nog op YouTube. Vind dat ook altijd fascinerend
Bij mij officieel niet meer nu, haha. Roosmarijn zit er ook bij en zelfs in Qnnemerels blog kwam een jeans van ze voorbij. Doe ff kalm joh met je duurzaamheid
Maken ze ook jeans voor baby’s dan?
Stel je brnt zon doomsday prepper en dr komt in je hele leven geen doomsday. Moeten je nabestaanden dan al die troep weggooien of hoe werkt dat. En wat als je voor de verkeerde soort doomsday heb geprept en ineens moet vluchten neem je dan al dat wc papier en blikvoer mee of wat.
Dat blijft toch eeuwig goed, wat een meesterlijke erfenis is dat!
Sanny heeft een griepje jaaajaa is zij ook zo’n corona ontkenner?
De huismuts heeft ook koorts nu.
Jeetje wat een intens verdrietige video dit. Ik ben zo onder de indruk van hoe zij deze kutperiode in hun leven vastleggen. Hoe onwijs sterk en kwetsbaar zij is en de liefde die van hem afstraalt.
Deel de video omdat ik ze ook wil supporten nu, ze zijn echt het abonneren waard.
Ja dat dacht ik ook al (vooral als je zelf hartstikke beroerd en chagrijnig met Corona op de bank zit)
Ja bluh. Hopelijk nemen ze de quarantaine periode wel serieus.
en nu wil de huismuts Fervex hebben. Een frans medicijn met paracetamol, antihistamine (anti allergie) en vitamine c. Oke succes . Is geen wondermiddel denk ik, al helemaal niet tegenover een virus. Maar we weten niet wat ze heeft dus
Ontroerende video
Oh ik zit al de hele tijd uit te stellen om deze te kijken omdat het zo verdrietig en heftig is, maar jeetje wat doen ze dat knap he! Niet normaal
Toen mijn opa was overleden heb ik ook nog lang van zijn blikgroenten kunnen eten. Het was geen doomsday prepper, maar je viel daar niet om van de honger
Via het youtube algoritme werd de Paris vlog van Michaela Blackbeard aangeraden. Ze woont in Amsterdam en vind haar videos echt leuk en creatief geedit. Tipje voor mensen die nog leuke vlogs zoeken.
Kon ook wel meehuilen met Bec. Wat een enorm sterk persoon is zij. En wat is hun relatie prachtig om te zien!
Mijn nieuwe favo gifjes van Rijk, deze gaan nog vaak van pas komen
Argh die Sanny is zo erg. Ik ga er niet meer op klikken op instagram. Zoveel ergenis daar kan geen kristal tegenop.
Wat een walgelijk verwend kreng is die Sanny, zeg dat ze zich niet kapotschaamt om die poepposts die ze uitkraamt.
ik vind het eigenlijk best mooi om bewuster met eten bezig te zijn, die plaatjes erbij zijn wel echt too much. Maar eten zien als iets dat je lichaam voedt ipv het zonder nadenken eten is toch niks mis mee lijkt me