Ja best wel! Eerst online opdracht maken, dan auditie doen, 6 weken interne opleiding en dan een community ride.
No hablo español
Ja en wat ik ook fijn vind was dat je daar ook helemaal geen strakke blonde fitgirl hoefde te zijn. Iedereen voelde welkom en dat je jezelf mocht zijn.
Ik trek dat gezeur van Lotte echt even slecht. Maar ik ben ook een zure kantoortrut die alles op zaterdag en zondag of op weekavonden zou moeten doen.
Die interne training schijnt best pittig te zijn. Maar het stomme is dat ze dus (in mijn ogen) alleen maar kijken of iemand binnen hun plaatje past. Ik had bijvoorbeeld voordat ik daar solliciteerde al gewoon een certificaat om spinning/indoor cycling te mogen geven en ik mocht niet eens door van de online opdracht naar de audities.
Ja die mensen die daar werken weten ook echt geen ene reet over sport en houding maarja ze zijn wel instaglam en daar gaat het om togg!
Zijn er ook nog influensers wiens lievelingsbroek niet van Armed Angels is?
Ooh ik vind RoCycle ook altijd heel leuk, in Rotterdam ging ik vaak naar transport club, daar stonden de fietsen wat verder uit elkaar en had je tenminste nog het idee dat je in de club kwam in Corona-tijd.
Maar ik verdwijn wel naar het âik heb iets op te biechtenâ-topic
Meer nog dan van de hippe meiden in matching leggings en croptops was ik in shock van de instructrice die haar traumaâs - pleeggezinnen, drie scheidingen - gedetailleerd uit de doeken ging doen als een soort motiverende anekdotes om ons die les door te krijgen De vriendin met wie ik ging en ik waren de enigen die elkaar verbouwereerd aankeken.
Edit: dit was dus rocycle
Wat was die online opdracht dan als je dat wilt vertellen?
Een video waarin je jezelf voorstelt en je moest een stukje meeklappen en aftellen op muziek
Zit er zo weinig ruimte tussen de fietsen?
Yikes
Ik zou dat niet eens willen aanhoren als ik betaald werd, laat staan als ik zoân fietstrien betaal om te sporten.
Ja als ik ooit nog een poging ga doen, zal ik het proberen
Nou ja op zich hebben ze hier wel een punt want in de stad fietsen is vragen om te worden doodgereden.
âintens veel ervaring met alles businessâ
zelden een legere zin gehoord
Ja we zouden echt gekke money kunnen verdienen als we dat in maastricht zouden beginnen
Dit ga ik op mijn cv zetten, kom maar door met die topjobs
Tering ik word hier gewoon helemaal agressief van