Mij ergenis zit er meer in dat de “arme mensen” het zo goed hebben omdat ze zo dankbaar zijn en bewust leven zijn. En wij eigenlijk niet geprivilegieerd zijn omdat we die mooie diepgang missen. (Maar wel alle andere basale zaken waar heel van anderen op de wereld alleen maar van kunnen dromen).
Omg deze boodschap ook echt als influencer die van elke drol nog een foto maakt
Hoe haalt ze het in haar botte hoofd???
Heerlijke video. Hoop echt dat hij alle afleveringen gaat kijken
haha ja als je hem zo opvat dan is dat inderdaad bizar, klopt natuurlijk niks van. Weet niet of zij zich realiseert dat mensen het zo kunnen opvatten, very priviliged.
Oh ja, niet-witte kinderen = arm
Ja ik hoop ook dat hij snel gecanceld wordt
kent iemand Vika? Ik volg haar minimalisme vlogs al een tijdje maar nu is ze dus gevlucht uit Rusland, wel heftig met een klein kindje en kindje op komst
(ja het is heftiger als je uit Oekraiene moet vluchten overduidelijk, maar los van Oekraiene.)
Ja, bijzonder he? Dat ze dit ook gewoon binnen drie uur hebben geregeld en uitgevoerd, en denken nooit meer terug te kunnen komen… Kan het me gewoon amper voorstellen, echt een dappere keuze.
Nouja, ze heeft voor een maand een appartement gehuurd voor een hoge prijs zegt ze. Dan zou ik ook balen als dan blijkt dat je geen heet water hebt en de verwarming het niet doet.
Die meerdere stories erover zijn wel beetje overdreven.
Ik ging ff kijken want was benieuwd, heb denk ik sinds ze in NY woonde al niet meer naar haar gekeken. Maar ik zie dat ze nog steeds niet normaal kan praten. Waarom praat ze zo raar? Denkt ze dat mensen dat leuk of grappig vinden ofzo, ik heb dat nooit begrepen
Wow indrukwekkende video, dank je wel voor de tip!
Ik heb hier echt een allergie voor.
What… the… fuck…
‘dit zijn echt de momenten waar je veel van leert’
Sure Jan
Wow ja wat een act zet ze op zeg. In heb net haar stories bekeken maar vond het echt heeeel irritant en overdreven
Die story van Bonnie, what the hell Ze zit met Lisa op een terrasje en ipv een rietje hebben ze per ongeluk een PEN in haar drankje gedaan, hoe gebeurt zoiets???
Nou misschien zoals ze zelf al zegt: waarschijnlijk stonden er pennen in een bakje naast de rietjes. Ik zou vooral heel hard lachen, ongelukje kan gebeuren toch?
Kwam ik boos over? Ik vind het ook heel grappig.
Ik keek even naar Anna Nooshin’s volgers omdat ze altijd rond 1 miljoen zat en “volgers bijkocht als ze eronder kwam”.
Maar ze is nu op 970.000 Dus ze koopt geen volgers meer.