Het andere YouTubers/bloggers topic #19

De soja haver barista is ook top van DM!

1 like

Die kreun van die vrouw op rechts nadat die andere vrouw iets over haar gezegd heeft :roll_eyes::face_with_symbols_over_mouth::sob::face_vomiting:

11 likes

Echt hĆØ, ik wil iemand die zo praat ook altijd door elkaar schudden van halloooo hoor je jezelf wel doe eens normaaaal

9 likes

Lol Bonnie heeft net ook alle pakken Havermelk van Rotterdam gekocht :smiling_face_with_tear:

En honderd potjes Hak, snap echt niet dat je zo kunt zijn
https://www.tiktok.com/@bijbonnie/video/7072424900228566278?is_copy_url=1&is_from_webapp=v1

13 likes

Sanneke post een vraagsticker in d’r stories, beantwoord vervolgens 3 random vragen (of misschien gister al meer en zijn die nu verdwenen, dat kan) en gaat vervolgens los over een vraag over of ze wel of niet werkt. Ik snap echt dat het een kutvraag is, maar soms denk ik dat zij dit soort dingen expres eruit pikt om een :sparkles:statement​:sparkles: te maken, terwijl ze beter dit soort dingen gewoon geen aandacht kan geven toch?

9 likes

Ohhhh goed idee deze week naar de AH XL

8 likes

Naja het is wel een beetje bizar dat iemand die haar niet eens volgt dit wel van haar wil weten. Vond wel dat ze gelijk had eigenlijk.

13 likes

Waarom snap je dat niet? Als je dit graag eet en je krijgt het 2e product gratis dan is dat toch mooi meegenomen?

32 likes

Ik snap dat hamsteren nooit zo nee. Waarom gelijk van alles 10 pakken kopen? Doe gewoon chill, er komt vast wel weer ergens een nieuwe aanbieding

6 likes

Ik doe dit ook omdat het oprecht een hoop geld kan schelen. En ik vind het ook gewoon prettig om soms dingen op voorraad te hebben zodat je niet mis grijpt. En ik denk dat heel veel mensen zo denken.

46 likes

Ik ben hetzelfde. Je moet mijn garage eens zienšŸ˜‚

4 likes

Dit past wel in dit topic denk ik. Een vriendin van mij werkt in de influencer marketing hoek en ze nodigde mij vanochtend uit voor een workshop van een klant van haar, een insta coach voor ~mindset empowerment~

Ik heb vriendelijk bedankt ook al mocht ik gratis meedoen :sweat_smile:

7 likes

Oh nee dat hoeft niet hoor

5 likes

Maar Bonnie is zooooooo Brits he? :rofl: (maar ondertussen als een oer Hollandse tatta lekker lopen hamsteren bij de Appie)

13 likes

Nou bij de coop is alle vivera 1 euro en reken maar dat ik morgen met minimaal 10 pakken thuiskom. Die deals moet je met beide handen aangrijpen :joy:

19 likes

Ze koopt van alles 10 pakken zodat ze genoeg heeft totdat die volgende aanbieding waar jij het over hebt weer langskomt, en ze niet in de tussentijd de dubbele prijs hoeft te betalen. Ik denk dat ze hiermee genoeg ervaring heeft om te weten hoeveel handig is om in te slaan.
Ik snap echt niet dat je daarop neer kunt kijken, ook al doe je het zelf misschien niet.

91 likes

Ik vind wel soms beetje lullig voor andere mensen om zo’n schap helemaal leeg te halen.

En echt beschamend: ik was met mijn moeder in de ah vandaag en die kocht dus echt mega veel hak. Dus ik zeg iew waarom koop je dat?

Voor als de russen komen zei ze

58 likes

Ik snap vooral niet dat je hier een tiktok van zou maken

6 likes

Ja dit is ook deels m’n ergernis denk ik. Begrijpelijk als je gaat inslaan als je een kleine portemonnee hebt, maar BijBonnie moet het altijd meer meer meer en het allergoedkoopste. Niet alleen met eten maar ook met kaarsen en weet ik veel wat. Je bent niet alleen op de wereld. @LaPetiteRobeNoire ja ze heeft inderdaad genoeg ervaring :’)

8 likes

Andere mensen willen misschien ook gebruik maken van de korting? Ik vind het echt aso als je een heel schap leeg trekt.

28 likes