Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Bonnie had in maart 2020 sowieso genoeg wc-papier

15 likes

Met al die bruine bonen nu heeft ze dat wc papier hard nodig ja

31 likes

Ik ga er wel vanuit dat het gewoon constant aangevuld wordt, als het om een of ander schaars goed gaat vind ik het inderdaad iets anders.

15 likes

Dus het ding heet Vélo maar ze spreken in het Engels? Inconsistente huisstijl!
Waarom krijgen witte mannen heel makkelijk een goddelijke status aangemeten? Het is zo basic als maar kan zijn

17 likes

Ok ik dacht niet dat andere mensen door Bonnies inkopen geen gebruik meer kunnen maken van de aanbieding maar misschien schat ik het verkeerd in. Het leek me dat AH wel genoeg voorbereidingen treft bij dit soort acties.
Edit: ik heb trouwens ook nog nooit een pot Hakgroenten gekocht :nerd_face:

3 likes

Huh wie zegt dat ze het schap heeft leeggehaald. En dan nog is het haar goed recht, anders moeten ze er maar een maximum op doen. Bij dit soort aanbiedingen staat het vaak ook nog in een extra schap.

Ik heb eigenlijk nooit zo gedacht als ik een leeg schap tegenkwam bij een goede aanbieding. Ik vind het dan alleen maar logisch dat het leeg is.

11 likes

Ik judge ook mensen die op de too good to go bonnen azen ipv overlaten voor mensen met een kleine portemonnee :no_mouth:

10 likes

Ik heb vandaag het schap van de uienpoeder nog leeg gehaald, want 1+1 gratis. En vorige week het schap van m’n muesli. Ook nooit bij m’n aso gedrag stil gestaan :grimacing:

4 likes

Niet aso

Maar hoeveel uien poeder gebruik je dan wel niet?

10 likes

Ik denk 4 potjes per jaar ongeveer, heb er 6 gekocht en ze zijn tot 2025 houdbaar :joy:

10 likes

Jij gebruikt je thee zakje zeker vaker dan 1 x

20 likes

I was today years old
 toen ik van uienpoeder hoorde. Wist letterlijk niet van het bestaan af :sweat_smile:

11 likes

Supermarkten hebben hele replenishment-systemen die precies calculeren hoeveel er van product x nodig is in de aanbieding. Voorafgaand aan zo’n promotie wordt er al flink ingestuurd om de voorraad op te hogen en ook door de week heen loopt dat door. Niks vervelender voor winkel Ă©n leverancier om out of stock te gaan tijdens dit soort acties dus daar werken mensen aan drie kanten heel hard aan.
Ja, het schap zal soms vast even leeg zijn maar laten we niet doen alsof iemand hier de jaarvoorraad Hak heeft opgekocht.

30 likes

Jaaaren geleden had Bonnie een vlog waarin ze met haar vader zo’n wachtwoordmanager ging gebruiken. Weet iemand heel toevallig nog wanneer dat was of hoe ik dat makkelijk kan opzoeken? In de titels kan ik het niet vinden.

2 likes

Dat was vorig jaar mei! WAT EEN STOMME DAG! 🌾 Lentevlog #10 | Bij Bonnie 1277 - YouTube

Heb ‘bijbonnie wachtwoorden’ gegoogeled :wink:

2 likes

Nou mijn google skills laten duidelijk nog wat te wensen over, want dat heb ik ook gedaan haha :thinking: Dankjewel! :smile:

2 likes

Haha np. De vlog had mij wel geĂŻnspireerd want heb een tijdje geleden ook alles in een wwmanager gezet. Echt wat een werk! Nu wel dagelijks plezier van.

8 likes

Anders even kijken wat Daniel Verlaan over wachtwoord managers zegt op zn website laatjeniethackmaken.nl . Hij heeft echt goede tips voor leken en internetveiligheid.

9 likes

Sommigen van jullie hebben de beelden blijkbaar niet eens gezien maar gaan puur af op het overdreven bericht van iemand hier dat ze 100 potjes hak (wat er ‘maar’ 10 zijn) ingeslagen heeft enzo.
Deze aanbiedingen van deze week, de vega aanbiedingen, zijn er voor gemaakt om in te kunnen slaan. Niemand zegt dat het hele schap leegkopen hetzelfde is als 6X vega balletjes en 6X vegaburgers kopen, wat je dus bij deze aanbieding heel goed kunt, en mag doen.

22 likes

Ik zit ook met verbazing te lezen alsof Bonnie echt iets abnormaals doet maar ik heb een prima portemonnee en heb gisteren ook zes verpakkingen vleesvervangers gekocht wat me bijna €10,- scheelde, en daar ben ik blij mee. Mocht de havermelk in de aanbieding zijn neem ik daar ook rustig vier/zes pakken van mee hoor. Dat is toch heel normaal??

55 likes