Maar wel een lichtere variant en de meesten zijn gevaccineerd. Het is niet meer zo erg nu met alle corona afdelingen die open moesten en tekort aan bedden.
(Ik net ook haha, whoops )
Hallo hier is een topic voor. Dit topic is alleen om influencers te pesten.
Weer even terug naar Lotte haar pax-kast
Ze heeft toch gewoon die lade veel te dicht bovenop de schoenenplank gemonteerd? Die schoenenplank hoort 2 rijen schoenen te kunnen opbergen toch? En als er wat meer ruimte bovenop is dan kan ze er ook prima laarsjes op kwijt.
Daar gaat het niet om, maar de kans is gewoon gemiddeld genomen groter dat je nu Corona hebt dan in de meeste andere weken. Los van alle waardeoordelen en implicaties. Als ik om mij heen kijk nog nooit zoveel mensen gekend die tegelijk c hebben. Maar wel echt genaaid idd dat ze ook nog eens extra geld kwijt zijn met omboeken. Dat vind ik niet meer van deze tijd.
Maar @Hejira zegt toch ook nergens dat het niet logisch is, alleen dat het sneu is. Echt zo typisch weer om ieder woord van haar post te gaan ontleden en iemand te verbeteren op punten waar het helemaal niet per se om gaat.
@Marqant ik antwoord per ongeluk op jou, dit is een algemeen bericht. Inderdaad vreemd van dat omboeken.
Preppers.
Doomsday preppers😅
Ik zag van de week nog een bekende prepper bij dat programma van van Waes, die had een bedbunker, eten voor 4 jaar, een heel arsenaal aan wapens, kogelwerende bankkussens etc etc. Echt ziek haha
Huh wat moet ik me hierbij voorstellen?
De omschrijving is best wel duidelijk toch
Welk programma was dat? Tom Waes heeft er veel te veel
Aahh ik dacht een Nederlander, dat hoor je namelijk minder vaak haha. Je had vroeger ook dat tv-programma, doomsday preppers, volgens mij staat dat nog op YouTube. Vind dat ook altijd fascinerend
Bij mij officieel niet meer nu, haha. Roosmarijn zit er ook bij en zelfs in Qnnemerels blog kwam een jeans van ze voorbij. Doe ff kalm joh met je duurzaamheid
Maken ze ook jeans voor baby’s dan?
Stel je brnt zon doomsday prepper en dr komt in je hele leven geen doomsday. Moeten je nabestaanden dan al die troep weggooien of hoe werkt dat. En wat als je voor de verkeerde soort doomsday heb geprept en ineens moet vluchten neem je dan al dat wc papier en blikvoer mee of wat.
Dat blijft toch eeuwig goed, wat een meesterlijke erfenis is dat!
Sanny heeft een griepje jaaajaa is zij ook zo’n corona ontkenner?
De huismuts heeft ook koorts nu.
Jeetje wat een intens verdrietige video dit. Ik ben zo onder de indruk van hoe zij deze kutperiode in hun leven vastleggen. Hoe onwijs sterk en kwetsbaar zij is en de liefde die van hem afstraalt.
Deel de video omdat ik ze ook wil supporten nu, ze zijn echt het abonneren waard.
Ja dat dacht ik ook al (vooral als je zelf hartstikke beroerd en chagrijnig met Corona op de bank zit)
Ja bluh. Hopelijk nemen ze de quarantaine periode wel serieus.
en nu wil de huismuts Fervex hebben. Een frans medicijn met paracetamol, antihistamine (anti allergie) en vitamine c. Oke succes . Is geen wondermiddel denk ik, al helemaal niet tegenover een virus. Maar we weten niet wat ze heeft dus