Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Ontroerende video :weary::pleading_face:

9 likes

Oh ik zit al de hele tijd uit te stellen om deze te kijken omdat het zo verdrietig en heftig is, maar jeetje wat doen ze dat knap he! Niet normaal

7 likes

Toen mijn opa was overleden heb ik ook nog lang van zijn blikgroenten kunnen eten. Het was geen doomsday prepper, maar je viel daar niet om van de honger

9 likes

Via het youtube algoritme werd de Paris vlog van Michaela Blackbeard aangeraden. Ze woont in Amsterdam en vind haar videos echt leuk en creatief geedit. Tipje voor mensen die nog leuke vlogs zoeken.

7 likes

Kon ook wel meehuilen met Bec. Wat een enorm sterk persoon is zij. En wat is hun relatie prachtig om te zien!

6 likes

Mijn nieuwe favo gifjes van Rijk, deze gaan nog vaak van pas komen :heart:

afbeelding

afbeelding

19 likes

Argh die Sanny is zo erg. Ik ga er niet meer op klikken op instagram. Zoveel ergenis daar kan geen kristal tegenop.

25 likes

Wat een walgelijk verwend kreng is die Sanny, zeg :nauseated_face: dat ze zich niet kapotschaamt om die poepposts die ze uitkraamt.

24 likes

ik vind het eigenlijk best mooi om bewuster met eten bezig te zijn, die plaatjes erbij zijn wel echt too much. Maar eten zien als iets dat je lichaam voedt ipv het zonder nadenken eten is toch niks mis mee lijkt me

3 likes

Mij ergenis zit er meer in dat de “arme mensen” het zo goed hebben omdat ze zo dankbaar zijn en bewust leven zijn. En wij eigenlijk niet geprivilegieerd zijn omdat we die mooie diepgang missen. (Maar wel alle andere basale zaken waar heel van anderen op de wereld alleen maar van kunnen dromen).

35 likes

Omg deze boodschap ook echt als influencer die van elke drol nog een foto maakt :joy::joy:

25 likes

Hoe haalt ze het in haar botte hoofd???

10 likes

Heerlijke video. Hoop echt dat hij alle afleveringen gaat kijken

9 likes

haha ja als je hem zo opvat dan is dat inderdaad bizar, klopt natuurlijk niks van. Weet niet of zij zich realiseert dat mensen het zo kunnen opvatten, very priviliged.

9 likes

Oh ja, niet-witte kinderen = arm

38 likes

Ja ik hoop ook dat hij snel gecanceld wordt

10 likes

kent iemand Vika? Ik volg haar minimalisme vlogs al een tijdje maar nu is ze dus gevlucht uit Rusland, wel heftig met een klein kindje en kindje op komst

(ja het is heftiger als je uit Oekraiene moet vluchten overduidelijk, maar los van Oekraiene.)

27 likes

Ja, bijzonder he? Dat ze dit ook gewoon binnen drie uur hebben geregeld en uitgevoerd, en denken nooit meer terug te kunnen komen… Kan het me gewoon amper voorstellen, echt een dappere keuze.

3 likes

Nouja, ze heeft voor een maand een appartement gehuurd voor een hoge prijs zegt ze. Dan zou ik ook balen als dan blijkt dat je geen heet water hebt en de verwarming het niet doet.

Die meerdere stories erover zijn wel beetje overdreven.

7 likes

Ik ging ff kijken want was benieuwd, heb denk ik sinds ze in NY woonde al niet meer naar haar gekeken. Maar ik zie dat ze nog steeds niet normaal kan praten. Waarom praat ze zo raar? Denkt ze dat mensen dat leuk of grappig vinden ofzo, ik heb dat nooit begrepen

17 likes