Het andere YouTubers/bloggers topic #19

16 likes

Huh maar ook een h&m broek toch of hoorde dat er niet bij

3 likes

De Huismuts viert weer een lekker feestje in het zuiden des lands 🤷

Klopt, maar voor een spon doe je toch wel wat meer moeite dan om bij Monki een paar sokken te kopen lijkt me?

1 like

Ik denk dat Bobbie dat ook liever wil omdat kant en klare woningen die af zijn in die prijsklasse (Amsterdamse school, goeie elektra, ruim/loft achtig met een buiten) in A’dam centrum onbetaalbaar zijn

7 likes

Toch beter dat ze alleen sokken koopt die ze ook gaat dragen ipv allemaal kledingstukken die achterin de kast belanden omdat ze ze alleen gekocht heeft voor de spon lijkt mij

8 likes

Oh ik vond het wel een goede tekst, maar ze post dus vaker toevallige dingen die hier ook worden besproken? Haha. Heb ook geen idee wie ze is verder.

3 likes

Uiteindelijk belandt het dan toch op de kledingruil van Bonnie :yum:

13 likes

Zijn wij hier dan ineens de influencers :stuck_out_tongue_winking_eye:?!

2 likes

Zoooooo duurzaam

2 likes

Maar bij een klushuis kan je gemakkelijk veel content maken. En een pluspunt is dat je doormiddel van spon/samenwerking/partnership (whatever you want to call it) je huis compleet kan laten opknappen.

3 likes

Never forget de sponkeuken van Foodgloss net voordat ze stopte :upside_down_face:

18 likes

Dat wordt bij Jennie ook vaak herhaald maar als ik in die positie zou staan, zou ik het ook doen. Waarom is dat steeds zo’n ding eigenlijk? Wie wordt hier benadeeld? Volgens mij niemand als je gewoon doet wat je afspreekt. Het is niet gestolen en het is niet alsof de kijkers het betaald hebben in ruil voor content (itt ‘boshuis’-charity). In die contracten staat ook niet dat je elke maand je keuken in beeld moet brengen ofzo. Eén keer een goede video die blijft staan en de naam in de beschrijving en zo’n bedrijf kan nog steeds heel lang profijt ervan hebben.

Nu heeft Foodgloss wel alles verwijderd, maar ik denk dat we ervan uit kunnen gaan dat als ze contractbreuk gepleegd heeft, ze misschien een deel wel heeft terugbetaald :woman_shrugging:

3 likes

Precies. Dat vind ik wel kwalijk. Al vind ik sowieso dat je geen geld moet doneren aan influencers voor overbodige luxe. Wel mooi verpakt als ‘droom van een boshuisje’ maar dat is gewoon een vakantiehuis waar ze niet permanent mag wonen maar die ze wel kan verhuren. Waar heb je op haar leeftijd anders een vakantiehuis voor nodig? Ze heeft wel een deel van het geld gekregen in ruil voor kleine activiteiten zoals wandelen met haar en haar hond ofzo :sweat_smile: Maar sommigen doneerden vrijwillig geld. Meer dan een jaar later ben ik nog steeds verbaasd hierover.

6 likes

Ze liet laatst via instagram weten dat het boshuisje voor de verhuur niet gelukt was. Ze heeft alleen het boshuisje wat deels betaald is door volgers.

3 likes

Ik vind Bram dus echt een leuke kerel, ondanks het leeftijdsverschil en alles. Alleen hij heeft als ie met Jelle is altijd ZO’N irritante manier van praten? Dat doen ze alleen als ze bij elkaar zijn en ik cringe echt iedere keer. Snapt iemand wat ik bedoel? :joy:

12 likes

Ja ik begrijp helemaal wat je bedoelt!

6 likes

Oh echt? Haha dat heb ik niet eens gezien

3 likes

Het valt mij ook op. Het voelt soms heel geforceerd, terwijl Bram met anderen heel spontaan is.

3 likes

Ik keek laatst een oudere vlog waarin Jelle als een van de eerste keren in verschijnt en toen praatte hij nog ‘normaal’, dus dit is echt een dingetje van hen samen :see_no_evil:

3 likes