Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Omdat het toch geen zin heeft. Plus heel eerlijk vind ik wel dat de keuze nog steeds ligt bij de mensen zelf. Ik geloof niet dat er nu meer geprikt gaat worden omdat bonnie heeft gezegd dat je dat moet doen.

4 likes

Ik vind het TOP dat Bonnie zich uitspreekt. Daarnaast haalt ze ook voldoende argumenten aan dus ze roept niet zomaar in het wilde weg.

Go Bonnie!! Al laat er maar 1 iemand extra zich hierdoor vaccineren, is het toch weer een extra persoon. En mss kan die persoon op zijn beurt weer iemand anders overtuigen.

31 likes

Nu daar ben ik nog niet zo zeker van. Nou is Bonnie niet een beroemdheid die honderdduizenden fans heeft, maar er zijn zeker wel jongeren/twintigers die tegen haar opkijken hoor. Diehard antivaxxers zul je waarschijnlijk niet kunnen veranderen, maar jongeren/volwassenen die twijfelen of ‘die zich er gewoon niet zo in verdiept hebben’ misschien wel.

7 likes

Okee eigenlijk zijn dit instagrammers maar geez dit prijsverschil :scream:

11 likes

Aimee heeft ook haar verjaardag/housewarming door Corona afgeblazen en roept op tot vaccineren
Echt cool van haar. Had ik zelf denk ik niet gedaan

50 likes

haha heb meteen het idee dat ze hier meeleest zo toevallig na deze berichten, anyway heel goed dat ze het oproepen

1 like

Aimee zat ook altijd op EGF toch?

4 likes

In ieder geval op girlscene

1 like

Echt? Ik ben daar jaren actief geweest (tot dat er continue trolls waren en iedereen wegging) en ben haar nooit “tegengekomen”.

Naar aanleiding van dit bericht ging ik even het forum opzoeken en vraag me af hoe dat nog bestaat hahaha

2 likes

Ja, weet zelfs de gebruikersnaam nog. Dacht hier ook iemand met dezelfde gebruikers naam te zien, maar geen idee of zij dat ook is.

10 likes

Ja ik ben daar ook jaren actief geweest. Zij ook en ze postte haar allereerste filmpje ook daar, dus haar eerste youtubevolgers kwamen allemaal via GS haha. Het bestaat dus nog, ze hebben een paar maanden terug zelfs hun hele lay-out veranderd naar precies dezelfde als hier :joy:

5 likes

Zo zij vragen ook wel echt de hoofdprijs voor al die kleding die ze ooit gesponsord hebben gekregen #moneymindset :money_with_wings::money_with_wings::money_with_wings:

3 likes

Vivre toch. Deze @Konijntje is niet aimee. Of ze moet een dubbel leven leiden haha

6 likes

Even een vrij onbekende (aan haar views te zien) youtuber pitchen: faenomenal. Eet plantaardig, maakt best hele leuke content en ik snap niet waarom haar account niet groter is.

8 likes

Ik heb ook lang op Girlscene gezeten, maar één van de weinige namen die me is bijgebleven was GOLDENKILLER (in hoofdletters ook echt). Zegt iemand dat nog wat? Voor m’n gevoel was zij echt de baas van het forum op een gegeven moment hahah die was overal.

6 likes

Mijn god ik was mod op GS en zij was altijd betrokken bij gezeik. Ik kan me haar zeker nog herinneren.

9 likes

Ik wilde ook een vrij groot huisfeest geven als super verlate housewarming en werd met de dag zenuwachtiger daarvoor vanwege de planning.

Echt de enige opluchting van deze avond is dat ik nu iedereen mag afzeggen en mag voorbereiden voor iets later :joy:

5 likes

Iemand hier die Liza Chloe op Instagram volgt? Ik vind haar stijl meestal wel leuk, maar nu deelt ze af en toe dingen over huis of verbouwing van dat huis. Maar meine gute, ik vind die posts af en toe echt annoying en het zal er vast mee te maken hebben dat ik misschien jaloers ben ofzo, maar zij heeft een of ander mega groot en duur huis in Amsterdam gekocht (te zien aan de foto’s) en dan posts ze af en toe over dat het zwaar is of slecht nieuws ofzo. En dat zal echt en ook rijke mensen hebben problemen, maar meine gute, dat je ĂŒberhaupt al zo’n plek kan bemachtigen laat zien hoe welgesteld en goed je het financieel hebt. Dan vind ik het toch een beetje verwend gezeik en wereldvreemd eigenlijk is m’n punt

5 likes

Ik ging haar opzoeken omdat ik dr niet ken. En ik dr feed is zon basic influencer feed. Alle blonde ,beige dragende meiden hebben dezelfde feed. Snap niet waarom zij zoveel succes hebben als je dr 1 volgt volg je ze allemaal.

20 likes

De binnenkijker van Westwing bij Mo, hebben ze altijd dat kleding rek in de woonkamer?
Op de 1e verdieping

1 like