Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Het zal wel zo gegroeid zijn dan, het valt wel op.

Ja echt. Ik vind Bram en z’n vlogs echt heel leuk maar ik erger me ook altijd een beetje aan de cadans van hun samenzijn-praatje (maar gelukkig nog niet erg genoeg om te ontvolgen) :sweat_smile:

5 likes

Bonnie die zich uitspreekt over dat mensen zich echt moeten laten vaccineren :clap: zouden echt meer influencers moeten doen

103 likes

Die BN’ers die ook roepen van “Ik doe er geen uitspraken over uit want wat je ook zegt, het is nooit goed” vallen voor mij ook per direct onder het kopje anti vax, waarom zou je je er anders niet gewoon over uitspreken? Vind het zo laf.
Go Bonnie!

29 likes

Ja, op zich vind ik het ook top als bekende mensen zich over vaccineren uitspreken, maar als je soms die reacties op bijv. Insta kijkt worden mensen soms echt figuurlijk afgeslacht hierdoor. Echt walgelijk. Ik zou dat zelf wel echt heel moeilijk vinden (maar ja ik ben niet beroemd, dus dan is dit part of the job van bekend zijn denk ik dan maar). Antivaxxers zijn ook veel actiever op Social Media dan gevaccineerden. Kan me voorstellen dat antivaxxers soms echt serieus denken dat ze in de meerderheid zijn door de fuik van hun berichten.

8 likes

Dikke high five voor Bonnie! :ok_hand:

We zitten toch maar weer met zijn alle in een verdomd lastig schuitje. Hoor in de wandelgangen dat veel winkels Black Friday willen laten voor wat het is en eerder sluiten om zo drukte te voorkomen.

Ja tis net wat Bonnie zelf ook zegt, een klein groepje volgers die niet gevaccineerd zijn maar meeste van zich laten horen. Je zou je gewoon niet moeten laten beinvloeden door die schreeuwers
als je pro vac bent is dat, wat mij betreft, de enige juiste instelling en mag (moet
moet is een sterk woord) je je daar voor uitspreken en anderen oproepen dit ook te doen. Het kleinere groepje antiv’ers die je dan afslachten zijn dan gewoon lucht, die boeien niet, oor in oor uit. T klinkt waarschijnlijk makkelijker gezegd dan gedaan, maar ik vind t gewoon heel goed als iedereen vaccineren promoot.

7 likes

Ik snap het niet

3 likes

Omdat het toch geen zin heeft. Plus heel eerlijk vind ik wel dat de keuze nog steeds ligt bij de mensen zelf. Ik geloof niet dat er nu meer geprikt gaat worden omdat bonnie heeft gezegd dat je dat moet doen.

4 likes

Ik vind het TOP dat Bonnie zich uitspreekt. Daarnaast haalt ze ook voldoende argumenten aan dus ze roept niet zomaar in het wilde weg.

Go Bonnie!! Al laat er maar 1 iemand extra zich hierdoor vaccineren, is het toch weer een extra persoon. En mss kan die persoon op zijn beurt weer iemand anders overtuigen.

31 likes

Nu daar ben ik nog niet zo zeker van. Nou is Bonnie niet een beroemdheid die honderdduizenden fans heeft, maar er zijn zeker wel jongeren/twintigers die tegen haar opkijken hoor. Diehard antivaxxers zul je waarschijnlijk niet kunnen veranderen, maar jongeren/volwassenen die twijfelen of ‘die zich er gewoon niet zo in verdiept hebben’ misschien wel.

7 likes

Okee eigenlijk zijn dit instagrammers maar geez dit prijsverschil :scream:

11 likes

Aimee heeft ook haar verjaardag/housewarming door Corona afgeblazen en roept op tot vaccineren
Echt cool van haar. Had ik zelf denk ik niet gedaan

50 likes

haha heb meteen het idee dat ze hier meeleest zo toevallig na deze berichten, anyway heel goed dat ze het oproepen

1 like

Aimee zat ook altijd op EGF toch?

4 likes

In ieder geval op girlscene

1 like

Echt? Ik ben daar jaren actief geweest (tot dat er continue trolls waren en iedereen wegging) en ben haar nooit “tegengekomen”.

Naar aanleiding van dit bericht ging ik even het forum opzoeken en vraag me af hoe dat nog bestaat hahaha

2 likes

Ja, weet zelfs de gebruikersnaam nog. Dacht hier ook iemand met dezelfde gebruikers naam te zien, maar geen idee of zij dat ook is.

10 likes

Ja ik ben daar ook jaren actief geweest. Zij ook en ze postte haar allereerste filmpje ook daar, dus haar eerste youtubevolgers kwamen allemaal via GS haha. Het bestaat dus nog, ze hebben een paar maanden terug zelfs hun hele lay-out veranderd naar precies dezelfde als hier :joy:

5 likes

Zo zij vragen ook wel echt de hoofdprijs voor al die kleding die ze ooit gesponsord hebben gekregen #moneymindset :money_with_wings::money_with_wings::money_with_wings:

3 likes