Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Vivre toch. Deze @Konijntje is niet aimee. Of ze moet een dubbel leven leiden haha

6 likes

Even een vrij onbekende (aan haar views te zien) youtuber pitchen: faenomenal. Eet plantaardig, maakt best hele leuke content en ik snap niet waarom haar account niet groter is.

8 likes

Ik heb ook lang op Girlscene gezeten, maar ƩƩn van de weinige namen die me is bijgebleven was GOLDENKILLER (in hoofdletters ook echt). Zegt iemand dat nog wat? Voor m’n gevoel was zij echt de baas van het forum op een gegeven moment hahah die was overal.

6 likes

Mijn god ik was mod op GS en zij was altijd betrokken bij gezeik. Ik kan me haar zeker nog herinneren.

9 likes

Ik wilde ook een vrij groot huisfeest geven als super verlate housewarming en werd met de dag zenuwachtiger daarvoor vanwege de planning.

Echt de enige opluchting van deze avond is dat ik nu iedereen mag afzeggen en mag voorbereiden voor iets later :joy:

5 likes

Iemand hier die Liza Chloe op Instagram volgt? Ik vind haar stijl meestal wel leuk, maar nu deelt ze af en toe dingen over huis of verbouwing van dat huis. Maar meine gute, ik vind die posts af en toe echt annoying en het zal er vast mee te maken hebben dat ik misschien jaloers ben ofzo, maar zij heeft een of ander mega groot en duur huis in Amsterdam gekocht (te zien aan de foto’s) en dan posts ze af en toe over dat het zwaar is of slecht nieuws ofzo. En dat zal echt en ook rijke mensen hebben problemen, maar meine gute, dat je überhaupt al zo’n plek kan bemachtigen laat zien hoe welgesteld en goed je het financieel hebt. Dan vind ik het toch een beetje verwend gezeik en wereldvreemd eigenlijk is m’n punt

5 likes

Ik ging haar opzoeken omdat ik dr niet ken. En ik dr feed is zon basic influencer feed. Alle blonde ,beige dragende meiden hebben dezelfde feed. Snap niet waarom zij zoveel succes hebben als je dr 1 volgt volg je ze allemaal.

20 likes

De binnenkijker van Westwing bij Mo, hebben ze altijd dat kleding rek in de woonkamer?
Op de 1e verdieping

1 like

Ik hoop maar dat ze niet hier een account heeft, anders lijkt dit me wel rot om te lezen over jezelf.

3 likes

Ja je hebt gelijk, ik weet het zelf eigenlijk ook niet wat ik er doe, want beige is absoluut niet mijn smaak of stijl.

2 likes

Ja, ik vind haar ook fantastisch. Ik ben zelf vegan en ging haar eigenlijk daarom volgen, maar al haar content is echt leuk!

2 likes

Kende haar ook niet maar wat een mooi huis zeg

3 likes

Neeeeee! Nu begint Lotte ook al met ā€˜heerlie’. Please, don’t make heerlie happen! :sneezing_face:

8 likes

Zou ze het van plan zijn?

4 likes

Ik dacht misschien een boek over haar burn out in dezelfde serie als de boeken van bijv. Ikbenirisniet over paniekstoornis en die van Toeps over autisme? :thinking:

21 likes

Zo irritant als mensen hun post verwijderen als er negatief commentaar op komt :joy: Vind het zo laf, own gewoon wat je zei en doe niet of t opeens niet meer bestaat.

9 likes

Oh zou wel tof zijn. Ik heb jaaaaren terug wel eens gecomment op haar blog dat ze goed kon schrijven, en dat ik een boek van haar wel zou lezen dus wellicht moet ik me daar dan aan houden. Qua schrijfstijl was zij wel het sterkst vergeleken met Mascha/Serena/Cynthia

6 likes

Haha als je mij bedoelt mag je dat gerust zeggen. Ik heb hem niet om die reden verwijderd want dat kan me aan m’n reet roesten. Wel dat ik liever niet herkenbaar word/gekoppeld kan worden aan dat forum.

En als dit niet over mij gaat dan excuses :joy:

2 likes

Bonnie deelt altijd een story over: nieuwe video! En dan is het er een van 6 dagen oud…? :slightly_frowning_face:

9 likes

Ja, heb dezelfde irritatie hier al eens eerder gemeld. Vind ik ook zo irritant. Maar ik zie ze nu als melding dat er morgen een nieuwe video komt, want ze doet dit altijd de dag voor ze een nieuwe upload.

2 likes