Ik hoop maar dat ze niet hier een account heeft, anders lijkt dit me wel rot om te lezen over jezelf.
Ja je hebt gelijk, ik weet het zelf eigenlijk ook niet wat ik er doe, want beige is absoluut niet mijn smaak of stijl.
Ja, ik vind haar ook fantastisch. Ik ben zelf vegan en ging haar eigenlijk daarom volgen, maar al haar content is echt leuk!
Kende haar ook niet maar wat een mooi huis zeg
Neeeeee! Nu begint Lotte ook al met ‘heerlie’. Please, don’t make heerlie happen!
Ik dacht misschien een boek over haar burn out in dezelfde serie als de boeken van bijv. Ikbenirisniet over paniekstoornis en die van Toeps over autisme?
Zo irritant als mensen hun post verwijderen als er negatief commentaar op komt Vind het zo laf, own gewoon wat je zei en doe niet of t opeens niet meer bestaat.
Oh zou wel tof zijn. Ik heb jaaaaren terug wel eens gecomment op haar blog dat ze goed kon schrijven, en dat ik een boek van haar wel zou lezen dus wellicht moet ik me daar dan aan houden. Qua schrijfstijl was zij wel het sterkst vergeleken met Mascha/Serena/Cynthia
Haha als je mij bedoelt mag je dat gerust zeggen. Ik heb hem niet om die reden verwijderd want dat kan me aan m’n reet roesten. Wel dat ik liever niet herkenbaar word/gekoppeld kan worden aan dat forum.
En als dit niet over mij gaat dan excuses
Bonnie deelt altijd een story over: nieuwe video! En dan is het er een van 6 dagen oud…?
Ja, heb dezelfde irritatie hier al eens eerder gemeld. Vind ik ook zo irritant. Maar ik zie ze nu als melding dat er morgen een nieuwe video komt, want ze doet dit altijd de dag voor ze een nieuwe upload.
Bram neemt zijn in Zweden studerende vriendje even één nachtje mee naar een hotel. Ho-ly shitballs.
(Hij maakt zelf een hele podcast over wat dit tripje hem dit gekost heeft, dus ik vond dat ik het ook wel even los op mocht zoeken en hier kon plaatsen.
)
Hahaha wat? Leuk voor die vriend ook.
Niet een youtuber die hier weleens besproken wordt geloof ik, maar kijkt iemand weleens buzzfeed unsolved? Die spirit box is de laatste afleveringen zo duidelijk, lijkt veel te ongeloofwaardig (als het dat al sowieso niet was haha).
Ja, trouwe kijker Vooral de Bachelor(rette) afleveringen vond ik echt spot on.
Rijk is echt een van de weinige (zo niet de enige) Youtubers die ik nog met plezier kijk
Ben echt gestopt met hem te volgen toen hij een hele rant op Instagram story hield, nadat hij werd aangesproken op een discriminerend grapje. Vond zijn reactie toen zo ongepast
Zo die Laura Ponticorvo heeft me toch een partij lilleke dekbedovertrekken ‘ontworpen’ met het werk Y-not (dat trouwens een minstens net zo lilleke taalfout in hun Insta bio heeft staan.).
Het zijn er 8 in totaal maar een korte impressie:
Oh waaw ik weet oprecht niet of er nog lelijkere designs bestaan voor dekbedden dan deze?
De ene overtreft de andere in lelijkheid.
Je hebt alleszins niet overdreven