Bram neemt zijn in Zweden studerende vriendje even één nachtje mee naar een hotel. Ho-ly shitballs.
(Hij maakt zelf een hele podcast over wat dit tripje hem dit gekost heeft, dus ik vond dat ik het ook wel even los op mocht zoeken en hier kon plaatsen.
)
Hahaha wat? Leuk voor die vriend ook.
Niet een youtuber die hier weleens besproken wordt geloof ik, maar kijkt iemand weleens buzzfeed unsolved? Die spirit box is de laatste afleveringen zo duidelijk, lijkt veel te ongeloofwaardig (als het dat al sowieso niet was haha).
Ja, trouwe kijker Vooral de Bachelor(rette) afleveringen vond ik echt spot on.
Rijk is echt een van de weinige (zo niet de enige) Youtubers die ik nog met plezier kijk
Ben echt gestopt met hem te volgen toen hij een hele rant op Instagram story hield, nadat hij werd aangesproken op een discriminerend grapje. Vond zijn reactie toen zo ongepast
Zo die Laura Ponticorvo heeft me toch een partij lilleke dekbedovertrekken ‘ontworpen’ met het werk Y-not (dat trouwens een minstens net zo lilleke taalfout in hun Insta bio heeft staan.).
Het zijn er 8 in totaal maar een korte impressie:
Oh waaw ik weet oprecht niet of er nog lelijkere designs bestaan voor dekbedden dan deze?
De ene overtreft de andere in lelijkheid.
Je hebt alleszins niet overdreven
Naast lelijk ook de meest inspiratieloze ontwerpen die ik in lange tijd heb gezien
Ik slaap liever hieronder dan onder dat dekbed met beige smurrie en een panterhartje🤢
Never forget dat ik voor het eerst thuis kwam bij mijn toenmalige date en hij een manchester united dekbed overtrek had.
Jij bent duidelijk geen trouwe volger want dan zou je de verhalen er achter METEEN snappen hoor
Zijn jullie nog United?
Wow die zijn intens lelijk ja. Zal me ook niks verbazen als ze dit zelf niet ontworpen heeft maar ze gewoon de naam x Laura Ponti eraan hebben gehangen. Net als Manon Tilstra ooit een Nakd “collectie” had met neon kleuren. Die draagt ze zelf echt nooit. Heel geloofwaardig.
Is dat haar eigen slaapkamer? What’s up met al die ordinaire schalen aan de muur
Het valt me eigenlijk nog best mee. Ik denk dat hier prima een doelgroep voor is. Winkels als Xenos bestaan ook nog steeds
Nee, iets met lage standaarden toen ik begin twintig was.
Ik vergelijking met die dekbedden vind ik die schalen best wel chic
Ben een vlog aan het kijken van Gabriella (Velvetghost) en ik vraag me echt af hoe vaak je een slaapkamer kan veranderen in een korte tijd. Die meid heeft geen rust in de kont.
Die reclame van S.t.e.l.t.z al gezien bij Monica? Ik vind er wat van.