Wat vind je er dan van?
Niet grappig in iedergeval
Hahaha ik vind hem ergens wel grappig.
Ik vind het grappig omdat ik die scÚne van Rundfunk met Pierre Bokma ook erg grappig vind. Behalve dat Monica regelmatig ook bijzondere ideeën over Corona lijkt te hebben, vond ik deze reclame best grappig.
Ik wil het niet grappig vinden want anti-wappie maar helaas toch wel want jullie hebben allemaal eeen onvoldoeeeeende blijft toch wel een van de grappigste dingen ooit.
Ik vind het ook echt zo grappig
Weet iemand welke influencer op dit moment een a.lbelli spon/kortingscode heeft. Voor mân gevoel zag ik het afgelopne dagen overal, maar nu ik het wil gebruiken natuurlijk nergens
#albelli op insta intypen en je krijgt heel veel dingen
Geen blogger/vlogger, maar wel influencer die meerderen hier ook al volgen: Marketingvrouw vind ik altijd zoân verademing op insta. Vrijwel letterlijk en figuurlijk een âatypischeâ influencer (ze is autistisch) en m.i. een van de beste influencers an sich in dit land voor de categorieĂ«n non-food/non-beauty.
Expert op gebied van racisme en discriminatie in de breedste zin > het is gewoon super leerzaam om haar te volgen.
Deinst er niet voor terug om fellow-influencers aan te spreken op hun gedrag.
Spreekt grote bedrijven aan op hun gedrag wat betreft racisme en discriminatie en leert hen via masterclasses om het aan te pakken in hun bedrijf (en verdient hier terecht duizenden euroâs mee).
Praat veel over haar kind, maar zegt nooit echt iets over hem en toont ook geen gezicht.
Brengt veel inzichten over autisme.
Vind het zo bewonderenswaardig hoe zij zo helder haar grenzen en regels kan opstellen en dat je ziet dat mensen ook 9/10 keer het respect opbrengen om haar ook met het gevraagde respect te benaderen. Geen fluwelen handschoenen, heel feitelijk en toch sympathiek. Dat koffiesysteem met een tikkie voor vragen die energie kosten, vind ik ook geniaal.
En ze is goudeerlijk over bijna alles: haar relatie, mentale gesteldheid, gezondheid etc. Ben bij haar promoâs altijd oprecht benieuwd omdat ze vaak goed kritisch is, dus inmiddels associeer ik haar (merk?) echt met kwaliteit.
Merk dat ik door haar ook echt anders ben gaan denken over grenzen stellen. Vond altijd dat ik redelijk goed mijn eigen grenzen bewaarde maar word altijd zo bewust van hoe âpleasingâ ik op sommige vlakken nog steeds ben als ik haar duidelijke kaders weer eens voorbij zie komen.
Zullen vast genoeg dingen zijn die niet chill zijn aan haar maar daar kom ik even niet op. Klinkt bijna als een reclamepraatje dit, maar ik meen het echt als ik zeg dat ze de beste influencer is die ik ken.
Zijn er op basis van haar nog meer influencers die ik kan volgen? Volg sinds een paar weken ook Janne Schuijn, ook een leuk mens.
Mignonnus
Love haar en echt bizar hoe productief zij is.
Vind het echt leuk dat zij door hele kleine dagelijks dingen aan te kaarten wel weer nieuwe inzichten kan geven.
Grappig al die likes. Toen ze hier mee schreef kreeg ze nonstop commentaar tot op het punt dat ze haar account liet verwijderen. Ik ga er maar vanuit dat het andere leden zijn maar die mogen zichzelf nog steeds schamen wat mij betreft.
âJiJ bEnT aLtIjd Zo AgResSiEfâ
Nou nieuwe badkamer voor weinig is Leonie/gewoonwateenstudentje gelukt zie ik #samenwerking
Ik vind die vrijstaande kraan zo raar qua locatie en zoân kraan verwacht je toch bij een volledig vrijstaand bad. Maar ja als het gratis is
Haha daarom vond ik het juist niet grappig, mensen die grappen nadoen
Dat is volledig aan mij voorbij gegaan maar die mogen zich inderdaad schamen als dat gebeurde.
Ze is gewoon heel direct en ik denk dat veel mensen dat niet gewend zijn door al dat sugarcoaten van dingen en zoveel ongeschreven sociale regels. Heel feitelijk dingen constateren en deze benoemen is vaak ook best confronterend en ongemakkelijk. Dan lijkt iemand als zij al snel âonaardigâ of âagressiefâ of zelfs âongezelligâ .
Lange tijd stond in haar bio ook âniet voor tere zieltjesâ . Vond ik ook gewaagd omdat het een persoonlijke pagina is maar ook haar bedrijfspagina (maar ja, wat is (on)professioneel voor een bedrijf?). Toch bleven de volgers komen dus volgens mij kunnen veel mensen haar no-nonsense attitude wel waarderen. Je weet precies wat je aan haar hebt. En ook fijn is dat zij zelf ook wil leren en meningen van anderen vraagt, terugkomt op fouten etc. Zie maar weinig andere influencers op zoân goede en consistente manier te werk gaan.
Ik durf zo te beweren dat de reacties die zij hier kreeg weinig met directheid te maken hadden.
Edit: ik vind het ook altijd grappig als mensen haar direct vinden. Ik vind haar echt behoorlijk vriendelijk en de momenten waarvan ik denk: oh dat bedoelt men met onaardig/aggressief/direct is hetgeen waarop ze reageert altijd vele malen erger.
Ik snap wat je bedoelt. Het feit dat zij ĂŒberhaupt al dingen benoemt is een ding. Veel mensen doen dat niet. Als veel mensen het weinig tot niet doen en iemand doet het opeens wel en nog consistent ook, dan doe je al snel te veel. Heb zelf ook nog nooit een reactie van haar gezien dat onbeschoft of onaardig was. Eigenlijk is zij dus niet per se âdirectâ maar de meeste mensen zijn gewoon echt niet gewend een punt te maken of mensen aan te spreken zonder zich eerst in allerlei bochten te wringen.
Mwa ik denk dat het om het iets meer te concretiseren vooral is dat de meeste mensen gewend zijn om niet aangesproken te worden op racisme. Dat het niks te maken heen met hoe ze aanspreekt, dat ze een punt maakt, dat ze het niet sugarcoat, maar puur met het feit dat een zwarte vrouw mensen vertelt dat hun gedrag niet door de beugel kan omdat het racistisch is.
Edit: En het feit dat jouw waarderingspost nu veel geliked wordt terwijl vorig jaar veel mensen er kei naar op sprongen heeft denk ik alles te maken met dat sommigen hier even de tijd hebben gehad om hun eigen gedrag te laten marineren. Dat het nu de protesten wat gezakt zijn, het draagvlak groot is en de hoeveelheid witte mensen die je aanspreken gegroeid is voor sommigen ineens toch wat logischer is geworden om iemand als Chanel wel te waarderen en daarvoor uit te komen.
Dit en ze stelde goeie vragen vanuit haar influencer kant. Wat mensen dan weer zagen als âkut ik moet nu serieuze antwoorden geven over waarom ik hier mensen afzeik. Ik wil gewoon klagenâ