Vind dit ook zo raar. Denk je hebt je hele huis gestript, werk die kraan mooi weg in de muur of de ombouw van je bad? Die ruimte heb je toch gewoon nodig als je in/uit stapt of iemand in bad doet?
Ik zal eerlijk zeggen dat ik haar in het begin hier âheftigâ - ik kan het juiste woord even niet vinden - vond en wel eens dacht, moet dit nou⊠en ik was zeker niet de enige inderdaad. Ben haar toen gaan volgen en schaam me gewoon eigenlijk voor hoe ik er toen tegenaan keek. Het was voor mij wel echt een eye opener, volg haar nu heel graag en leer er nog steeds van.
Edit: het is nooit te laat om te leren, mochten meer leden er toen ook zo in staan.
Nou ik denk eerlijk gezegd dat die mensen dit bericht juist niet liken tbh en dat die mensen nog steeds dezelfde mening hebben hoorâŠ
Ik heb/had wel een beetje hetzelfde hoor. Ik vind het overigens heel fijn/leerzaam om haar te volgen op insta.
Wel vond ik dat ze het topic best wel âheftigâ overnam en ze in discussies ook stak obv zins- of spelfouten of andere niet inhoudelijke dingen, en dat is niet helemaal fair (ook niet nodig imo gezien ze juist inhoudelijk sterk is en veel kennis heeft). Niet echt een vrij/open gesprek. Maar als er andersom iets werd gezegd was het niet ok want autisme.
Ik vind het wel naar om nu heeeel diep op Chanel/haar manier van discussiëren/waarom iedereen haar wel/niet fijn vond in te gaan, nu ze hier niet meer meepost
Ja, is toch makkelijker en fijner om in alle stilte een instagram account te kunnen volgen en je op die manier woke te voelen dan wanneer iemand daadwerkelijk terug praat.
Dit was ook het eerste wat in mij opkwam toen ik vanochtend de post van @Nestley_Toulhouse zag. Aan de andere kant zitten hier natuurlijk zoveel mensen en even zoveel meningen dus het zou natuurlijk best kunnen dat tegenover die 60 likes bij wijze van spreken 300 mensen staan die langs de post scrollen en denk âHmm niet mee eensâ maar niet de noodzaak voelen om daar hier verder de discussie over aan te gaan.
Het ziet eruit alsof ze een losstaand bad wilden maar dat niet kan in de ruimte dus dan maar alleen de losse kraan.
Maar je kan dan half vrijstaand doen of die kraan in de rechterhoek plaatsen als je persé een vrijstaande kraan wil ? Zo heb je er minder last van als je in bad kruipt.
Haha huh wat super onlogisch die kraan idd, lijkt me enorm in de weg zitten zo. Kan die hele badkamer straks meteen wéér een make-over
Ik zou zoân vrijstaande kraan bij een vrijstaand bad ook al een concessie vinden (maar ik zou ook geen vrijstaand bad hoeven), laat staan dat hij bij een vast bad zit
Ik vind het er ook zo raar uitzien. Het lijkt wel een fout? Want het oogt ook veel minder ruimtelijk omdat die tegels worden onderbroken en er iets wordt âgeblokkeerdâ in de lijnen van de ruimte. Maar ja, als zij er blij mee zijn is dat natuurlijk het belangrijkst.
O, dit geloof ik wel. Ik snap echt niet hoe ik compleet gemist heb dat zij hier mee postte. Weet dus ook niet wat de kritiek op haar was maar het heeft zo te zien veel losgemaakt. Weet wel dat ze in haar stories soms screenshots zet van mensen die kritiek hebben op haar âtoonâ etc. Maar inderdaad, geen toon is goed genoeg.
Ik zit zelf in een soort anti-racisme en seksisme-bubbel op insta en het viel mij opeens op dat zij bij mijn weten de enige Nederlandse influencer is die zich daar zo professioneel voor inzet en niet tegelijkertijd een journalist of dergelijke is.
Wel goed dat die verandering er is. En jammer dat die erkenning moeilijk van de grond komt wanneer zwarte mensen racisme aankaarten. Ze heeft laatst in ieder geval ook een boek uitgebracht dus hopelijk betaalt alle tijd en moeite zich de komende jaren terug.
Enzo en Myron zijn in New York en ik ben nu jaloers.
Geen idee of ze hier thuis hoort, maar er is maar 1 instagrammer die ik niet beu word en die ik gewoon echt grappig vind en dat is La vie sanne. Ik moet echt met haar lachen. Zo herkenbaar en zoveel zelfspot.
De reels van kelly - wanna be grappig - caresse zijn de ultieme cringe, maar die van Sanne zijn gewoon echt goed.
Zelfs mijn vriend wordt nu geinfluenced door Bonnie. Hij keek een stukje van haar laatste vlog mee en zei: âWe hebben dit weekend toch nog geen plannen? Zullen we naar Duitsland gaan?â
Haha nice, ik zou het wel weten, keihard ja roepen en 10 adventkalenders inslaan, heerlijk
Vond het ook zo grappig hoe blij Nick was met zân skincare routine
Het was echt een classic Bonnie vlog, alles kwam er in voor.
Bonnie die voor de 2e keer op rij erachterkomt dat ze tijdens een Duitse feestdag wil winkelen en triest in een Maccie beland, de verbazing over hun âluxeâ auto die een schermpje had (girl ), een opslagruimte vol alcohol met een museum vergelijken en tot slot de advent kalender struggles.
Het was echt heerlijk om te kijken. Love deze meid en Nick.
Vergeet de kerstmuziek niet
Ja jaa, jij weet toch helemaal niet wat ik wel/niet doe in mn dagelijks leven? Lekker onnodige aanname weer.
Ik ga wel degelijk actief het gesprek in, maar soms (nadruk op soms!) ging het wel erg ver en niet relevant meer vond ik.
Ik heb meermaals gelezen dat iemand het, goede argumenten of niet, nog steeds niet met haar eens was. Toen ging het opeens over grammatica of taalfouten. Vind ik erg flauw en is allerminst constructief. Was gewoon niet altijd top voor de sfeer, en als ze erop werd gewezen werd dat meteen [edit: hier stond eerst iets onaardig en onnodig] afgekapt.
Ze heeft veel kennis, maar is ook een mens met een mening-> waar je het niet mee eens hoeft te zijn.
Trouwens wel frappant over dubbele standaarden wordt gepraat (niet duurzaam genoeg etc), maar ik krijg nu een sneer over (een aanname!) dat ik enkel iemand in stilte wil volgen, ipv actief participeer.