Ja dit. En vandaag dat hij die vlaamse guy waar ze mee afgesproken hadden aan het einde vd dag dollars gaf. Zo tof.
Vind de new york vlogs ook echt leuk om te kijken, terwijl ik in de afgelopen vlogs best wel wat skipte ; de gym-shots voornamelijk.
Ja dit. En vandaag dat hij die vlaamse guy waar ze mee afgesproken hadden aan het einde vd dag dollars gaf. Zo tof.
Vind de new york vlogs ook echt leuk om te kijken, terwijl ik in de afgelopen vlogs best wel wat skipte ; de gym-shots voornamelijk.
Ik kan je deels volgen, ben het er niet echt mee eens, maar dit is echt onder de gordel. Hoezo zou iemand diens autisme inzetten in een discussie om de ander monddood te maken? Wat is dit voor een gare beschuldiging?
Haha ik heb door die vlog ook gevraagd aan mân zusje of ze binnenkort naar Duitsland wil
Ik snap dit echt niet hoor? Je kan toch gewoon duurzaam willen leven en alsnog leuke dingen willen kopen? Iedereen doet dit op een eigen manier. Er wordt in dit topic op dit moment enorm bipolair gesproken over dergelijke kwesties. Je moet of helemaal links of helemaal rechts van het spectrum staan ofzo? Wat een ongelofelijke onzin.
Ik douche 2 minuten per dag en heb mân verwarming laag maar hou er wel van om leuke kleding te kopen, hang me aan het kruis.
Een gerecycled kruis mag ik hopen.
Vind ik toch een beetje een vies idee, dus nee heb er alvast zelf 1 gemaakt, van de dooie boom die vorig jaar omviel in mân tuin.
Je kan ook gewoon actief meepraten in plaats van zoân verlichtte insta post plaatsen?
Ik kwam het tegen en vond het leuk /toevallig, vooral dat ze de comment van @Nestley_Toulhouse heeft gelezen dus (waar ik het volledig eens mee ben, overigens).
Ik zie vaak stories van haar dat ze weinig energie heeft o.a. omdat ze zo druk is. Misschien kost hier meeposten haar teveel energie omdat ze dan waarschijnlijk weer in discussies zal belanden. Vind die story juist wel lief eigenlijk!
Klopt, de textielindustrie is een van de meest vervuilende industrieën.
Om 1 (één!!) T-shirt te produceren is pak âm beet 2500 liter water nodig.
Ongeveer 20% van de wereldwijde vervuiling van schoon water wordt veroorzaakt door de verf en appreteermiddelen die de textielindustrie gebruikt.
Volgens het Europees Milieuagentschapveroorzaakte de aankoop van textiel in de EU in 2017 een CO2-uitstoot van ongeveer 654 kg per persoon .
Pure horror
Zag dat ze ook net een boek heeft uitgebracht, dan heb je geen tijd om hier te gaan forummen over dezelfde onderwerpen die elke 3 dagen weer opnieuw besproken worden denk ik haha.
Ja maar dat liep een aantal keer uit de hand (werd niet echt leuk gedaan tegen haar). Toch niets mis mee als ze wil meelezen alleen. Heb ik ook lang gedaan. Wat is hier verlicht aan?
Ik heb het niet over gezelligheid? Ik heb het over discussies die constructief begonnen, maar regelmatig eindigden in sneren over een typefout die iemand maakte en/of daar belachelijk om werd gemaakt.
@tessel @Trivia jullie hebben gelijk wat betreft de autisme opmerking. Is onaardig en onnodig en had ik er niet bij hoeven zetten
Ik had het afkappen van van discussies waar ik op doelde anders kunnen verwoorden. Ik haal het voor de zekerheid weg uit mn post.
Ik denk dat ik haar Posts soms irritant vond omdat ze de discussie aanging, terwijl ik moe was en gewoon luchtig geroddel over influencers wilde lezen. Ik wist overigens niet wie ze was en vond haar gebruikersnaam vooral vreemd. Ik kwam er pas vrij laat achter dat het Marketingvrouw omgekeerd getypt was. Dat belletje rinkelde pas laat.
Naar aanleiding van bovenstaande lovende berichten over haar ben ik Marketingvrouw vandaag gaan volgen op insta. Ik denk namelijk dat het goed is als ik mijzelf meer educate op bepaalde onderwerpen. En als ik daar een keer geen headspace voor heb, kan ik gewoon door scrollen en swipen.
Dat weet ik. En toch heb ik het idee dat dat meer ons-kent-ons cirkels zijn. Steeds dezelfde mensen met dezelfde volgers, veel close ties etc. Ondanks haar werk is MV m.i. gewoon echt een apart merk en âinfluencerâ.
Niet om af te doen aan het werk van anderen o.i d. en de invloed die zij uitoefenen of uitgeoefend hebben. Weet niet goed hoe ik moet uitleggen wat ik bedoel. Misschien in de zin van: zij is een echte internet based influencer. Terwijl veel activisten en activistische groepen internet-supported zijn.
Wat bedoel je met deze opmerking? Misschien begrijp ik de betekenis van âverlichtte insta postâ in dezen niet, maar het klinkt zo onnodig sneerderig en ik begrijp niet goed waarom. Wil je hier graag negatief op reageren ofzo?
Oooh busted
Dan mis je echt totaal het punt. De onderwerpen die aangekaart worden, zijn voor de mensen die het betreft geen kwestie van even doorscrollen en swipen als ze er geen zin in hebben. Die moeten daar dagelijks tegen hun wil in mee dealen. Super arrogant om dan te stellen dat je alleen iets wilt leren wanneer het jou uitkomt en dat het je plezier verpestte toen ze hier meeschreef. Echt privilege ten top, deze post, om maar even een cliché uit de kast te trekken.
Wat overdreven weer. Ongelofelijk. Los van het belang kennis te hebben van specifieke themaâs (en dat onderkent zij ook, gezien haar post) is een ieder toch vrij om te denken ânu even simpel geroddel over influencers aubâ.
Als ik in mijn vrije tijd naar een Disneyfilm ga ben ik ook not amused als het een verkapte docu over klimaatverandering blijkt te zijn. Ăok heel belangrijk, maar ik wilde juist even iets over prinsessen kijken.
Snap wel wat je zegt, maar het is en blijft een privilege, want die bomen die affikken door de klimaatcrisis wilden misschien ook naar een Disneyfim kijken, maarja, da kan dus nie.