Als het dagenlang offtopic gaat over hetzelfde onderwerp, is het tijd om te verplaatsen. Maakt niet uit waar het over gaat. Kan ook over magnetrons gaan. Daarin maken we geen onderscheid.
Ik denk dat je alleen dingen kan leren als je er voor open staat. In mijn geval leer ik alleen als ik energie heb en niet te moe ben. Anders begrijp ik dingen niet goed. Heeft niets met arrogantie te maken.
Verder ben ik gewoon eerlijk bij mijzelf gaan kijken waarom haar posts irritatie bij mij opriepen. Misschien had ik alleen bij mijzelf moeten kijken waar dat vandaan kwam en dit niet hier moeten delen.
Ik vraag me toch af of de mensen of de mensen die zich nu zo verdedigen. Zich niet gewoon betrapt en schuldig voelen maar t niet durven toe te geven en dr een mooi verhaal van willen maken.
Nah bitches you where mean. Als een discussie je niet aan staat kan je altijd met je gepriviliseerde ass een ander topic aan klikken. Of in de comments van een influencer vertellen hoe kut je diegene vind.
Deze term past hier niet. Het helpt tegen de negatieve stigmatisering van psychische stoornissen om het woord bipolair alleen te gebruiken als je het daadwerkelijk over een bipolaire stoornis hebt, ipv het als negatieve beschrijving inzetten
Bipolair is gewoon een woord met een betekenis die weinig te maken heeft met een psychische stoornis. Ik denk ook niet dat @Hejira het in deze zin zo bedoelde.
Bipolair is letterlijk de benaming van een psychische stoornis? (Bipolaire stoornis)
Maar betekent letterlijk ook ‘2 polig’.
Ik denk niet dat het nodig is om de kern van de discussie af te leiden met een discussie over het gebruik van de term bipolair.
Feitelijk het enige wat echt duurzaam is: geen nieuwe kleding kopen.
Deze podcast van Damn Honey vond ik erg interessant daarover: Spotify (Aflevering 22 over fast fashion)
Ik zie net in haar Instagram story voorbij komen dat ze toch weer een miskraam heeft gehad, de derde als ik me niet vergis
Als je mij bedoeld, ik geef letterlijk toe dat ik het verkeerd aanpakte toen en dat ik er van heb geleerd.
Zag het ook net inderdaad
Wat bedoel je precies met verlicht (oprechte vraag)? Ik zag het ook in haar stories voorbij komen en interpreteerde het juist als een positieve heads up dat ze ons ziet. Dus ook de laatste commentaren van mensen die zeggen dat ze door haar andere inzichten hebben verkregen, haar waarderen en de mensen die eerlijk toegaven zich aan haar te irriteren vorig jaar en zich daar nu voor schamen.
Zij heeft toendertijd ook al laten weten dat actief reageren op het forum voor haar niet werkt omdat ze vanwege haar autisme niet kan stoppen met reageren wanneer ze wordt ge-@, maar naar haar idee ook niet altijd goed de nuances begreep (als personen sarcastisch reageerden bijvoorbeeld, dan nam zij dat serieus, wat weer leidde tot irritatie, waar zij dan op “moet” reageren door haar autisme en samen met de reageerder in een negatieve spiraal beland). Dit is ook de reden dat ze een bij-voorkeur-geen-DM-regel heeft op haar Instagram, soms de DM optie op haar stories ook volledig uit heeft staan en voorkeur geeft aan mail - zodat ze het overzicht kan bewaren en dingen makkelijker kan terugzoeken wanneer men haar bijvoorbeeld tips geeft.
Edit: spelfoutjes.
Ik kwam zojuist via de homepagina van YT ook op een van haar video’s terecht en ik wilde haar inderdaad ook even tippen hier! Ik vind haar video’s echt fijn ge-edit, je ziet wel dat er werk in zit maar het is niet overdreven. En het is nog leuke, normale meid die nog niet helemaal zo’n influencer lifestyle heeft. Tipje dus, Faenomenal!
Oh nee wat naar. Heel veel liefs en sterkte
Ik volg graag @rominaverwichte is een vlaamse vrouw die zich ook over heel wat issues uitspreekt. Vooral ivm anti-seksisme, grenzen stellen,… Ze deelt ook heel wat ivm anti-racisme en verwijst ook door naar vrouwen van kleur hierover. Deelt ook af en toe haar platform met anderen.
Ook @dalillahermans lijkt me hier bij passen. Ze lijkt me een soort vlaamse marketingvrouw. Ze deelt vnl zaken omtrent anti-racisme. Heeft hier ook een boek over geschreven.
Wel vlaamse vrouwen maar wie weet hebben jullie er ook iets aan.
Zijn er andere mensen die Strictly Dumpling/ Mike Chen volgen?
Ik kan me altijd zo verwonderen hoeveel deze man kan weg kanen op een dag.Hij reist naar verschillende plekken door de VS om eten bij restaurants, kermissen en fastfood-ketens uit te proberen. Pre-Covid was hij ook vaak in Azië en vind die filmpjes ook leuk om te kijken en te dromen wat en waar ik misschien kan gaan eten wanneer een reis naar Japan of Zuid-Korea weer mogelijk is😅
Deze personen zijn volg-aanraders als Marketingvrouw je aanspreekt:
• @claricegargard (Zij is een journalist en documentairemaker);
• @naomipieter (Zij is de oprichter van womens march Nederland en mede-oprichter van @blackqueertransresistance);
• @seeyousioe (Zij is een illustrator, queer en openlijk polyamoreus);
• @samyahafsaoui (schrijver die heeft meegewerkt aan de webserie Vakkenvullers);
• @fufudadels (pagina van de makers van de podcast Fufu & Dadels);
• @dipsauspodcast (ook een fijne podcast);
• @inkluded.everyone (deze pagina deelt boeken geschreven door en over personen van kleur);
• @deinstantpedagoog (gericht op ouderschap en antiracistisch opvoeden).
Thanks voor de list, maar bijna die hele lijst volg ik dus al een paar jaar op seeyouisoe en de laatste 2 na (zei ik al bubbel?) Denk dat veel account ook verdwijnen in het algoritme dus als ik er weer tijd voor heb, moet ik gewoon mijn insta gaan opschonen.
Heb echt bij veel mensen dat ik me opeens afvraag hoe het met hen gaat omdat ik ze voor mijn beleving ‘nooit’ meer zie en dan blijkt dat ze gewoon posten maar ik zie de posts niet.
@Rockstar merci! Met de Vlamingen ben ik nog niet bekend, ik zal eens kijken
Serena heeft weer een nieuw zwendeltje bedacht om haar pensioen te financieren. Top idee in de huidige woning crisis.
Hahaha zij is zo schaamteloos