Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Binnenkort veranderd haar achternaam ook in Verspon.

5 likes

Hopelijk komt er dan snel een landelijke zelfbewoningsplicht.

38 likes

Ja dat klinkt echt alsof ze er twee SIMS poppetjes dumpt

21 likes

Ik hoop dat dat appartement in jouw hof staat want dan gaat ze nog spijt krijgen dat ze geen pensioen heeft geregeld

12 likes

Zijn videos zijn zo leuk! Die buffetten in Las Vegas :drooling_face:

1 like

In 16 wijken binnen Rotterdam zal dat zo zijn per 1 januari 2022
(Bron: Insta gemeente Rotterdam)

Edit: heb ff snel gekeken en volgens Wiki zijn er 27 wijken in Rotterdam dus dan gaat het in ieder geval om het meerendeel van de wijken

3 likes

Alsof het sims poppetjes zijn

1 like

Ben jij team Bonnie, die een luizenkammetje bewaard voor als haar toekomstige kinderen over 15 jaar misschien luizen hebben, of team Nick die dat kammetje gewoon wegpleurt en als het zover is wel een nieuw kammetje koopt

• Bonnie
  • Nick

0 stemmers

2 likes

Team Nick, maar dat is natuurlijk totaal niet duurzaam. Je gooit plastic weg, wat over 20 jaar ook nog te gebruiken is. Dus in dit geval moeten we misschien meer zijn zoals Bonnie…

Een kaassouffle moet je echter nooit bewaren voor later.

22 likes

Ja het probleem is sowieso dat Bonnie te veel shit koopt

6 likes

Bonnie: “Ik ben best goed in opruimen”
Enkele minuten later vindt ze een oude pilstrip uit 2017: “De pil! Ik ben al 3 jaar niet meer aan de pil. Dit hou ik bij als leuk aandenken aan mijn pil.”

:joy:

62 likes

Is dit serieus?

8 likes

Ja, gaat in haar herinneringendoos :joy:

4 likes

Hahaha dit heb ik letterlijk ook gedaan

Ja maar Bonnie koopt ook bij elk feestje dat ze geeft de halve action leeg met opblaasbare mini bandjes waar je een glas in kan zetten. Bonnie haar duurzaamheid vind ik altijd een beetje selectief haha. (Overigens vind ik ook heus dat iemand niet alles goed hoeft of kan doen, maar stoppen met action troep kopen voor elk feestje is imo wel een simpele stap)

16 likes

Die instastories van Monica, dat topje sluit toch voor geen meter aan? Ze houdt het ook vast aan de achterkant lijkt het, goeie reclame :joy:

26 likes

Jezus, als je dan je volgers wilt misleiden en alsof wilt doen speld het dan even vast of zo :cautious: Dit is wel heel dom.

10 likes

Dacht even dat bij die tweede foto dat er een bh/bikini top voor de spiegel hing, maar zijn denk ik vlaggetjes?

4 likes

Oooh ja deze! Hoe kon ik dit vergeten.

2 likes

En hoe kun je zo lang doen over drie kastjes? Ik had dit in een half uurtje opgeruimd

3 likes