Precies! Ik heb team nick gestemd, maar mijn gedachte was vooral “waarom heb je een luizenkam als je op je 12e luizen had?” Neem aan dat ze deze niet meenam toen ze uit huis ging😂
Ik denk vanuit haar juffenverleden?
Klopt, bij huizen met een woz van 355k.
Widya heeft niet alleen een bioscoop film aankondiging. Maar verder ook een dramatische serie over hoe ze t ondekte en vertelde aan mensen haha.
Alleen woz van 335 of ook hoger? Ik begrijp het even niet. Jammer wel dat er toch weer kleine lettertjes aan zijn verbonden.
Nee alleen bij huizen tot die prijs (de NHG grens in 2022). Duurdere huizen kunnen helaas nog steeds opgekocht worden.
Wauw wat ziet Cynthia er geweldig uit (op dr stories)
Mij viel het meer op dat op een paar stories daarna Amber weer te zien is. Die is ook ineens weer terug van weg geweest op Monica haar social media.
Ik wacht nog altijd op de dag dat dat meisje met die krullen terug komt, hoe heet zij ook alweer.
Dasha?
Ja!
Ik wacht liever op frits
Bon die “viert” dat ze door de rellen in Rotterdam niet naar huis kan, maar lekker een slaapfeestje kan houden.
Valt me echt ff verkeerd
Bij Bonnie denk ik meer dat het haar “we maken overal een feestje van”-mentaliteit is, aangezien ze verder toch wel gevaxxed is enzo.
Zou Kwalwin ook de Coolsingel aan het slopen zijn denken jullie?
Hij zit vast op de schouders van iemand anders om niet onder de voet gelopen te worden
Hopelijk maakt ie een documentaire over hoe het is om als voormalig vrijgezelle man uit Rotterdam-zuid met een angststoornis zo’n event mee te maken
Ik denk dat het megasarcastisch en/of coping is, want Bonnie trekt zich dit soort gebeurtenissen vaak juist erg aan. Het is nota bene ‘haar’ stad. Misschien heeft ze wel gevlogd, dan zullen we het zien
Word echt blij van deze filmpjes, Diana is zo leuk. En deze kamer met de paarse stoel bij die roze muur en dat kleed, geweldig
Hahaha ik zit deze vlog nu te kijken en zit te genieten. Ze brengt me wel op ideeën, als mn spiraal vervangen moet worden ga ik vragen of ik hem mag bewaren als aandenken aan 5 onbezorgde jaren wiepen
Ik heb nog nooit iemand gehad die hem wilde houden dus ik zou hem helemaal enthousiast voor je afspoelen en in een potje doen.