Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Wat is precies de reden waarom het niet doorgaat?

4 likes

Ik weet niet wie Faenomanel tipte, maar vind haar video’s erg leuk om te zien! Helemaal zin om gezond te eten nu :sweat_smile:

3 likes

Of om je eigen haar heel strak te touperen

6 likes

Ik vond dit een leuke informatieve video ontzettend veel haarstijlen door de eeuwen heen.

en

200s alto pants x victoriaanse jurk creatie

Ik vind het zo knap hoe creatief mensen kunnen zijn.

10 likes

Voor alle coaches die de laatste tijd zijn opgestaan

8 likes

youtuber met heeerlijke maaltijden altijd :drooling_face:

8 likes

Die eerste video is idd echt leuk. Nog even iets over de inhoud van het filmpje in een spoiler. wow dat ze haar haar gewoon heeft weg geschoren! Dat zag ik niet aankomen. Je ziet wel een foto maar ik dacht dat dat nep was. Wel echt tof dat gewoon doet

2 likes

Ja ik ook niet, vooral niet als je zo lang haar hebt en bepaalde historische content levert, maar ik begrijp anderzijds wel dat het iets is wat je graag een keer wilt doen want het geeft wel een fijn gevoel.

4 likes

Ik vind dit echt te gek! Inclusief hulp van d’r ouders :smiley: (& ben niet eens fan van het Koningshuis :wink: )

36 likes

Ja ik ben ook afgehaakt. Vooral na die lange shots van dat bezoek aan een duurzaamheidsbeurs waar echt NIETS van te verstaan was?!

5 likes

Leuk, NOG meer nietszeggende Desenio posters in huis!!

42 likes

Ook echt voor Nicks kantoor, zo ziet het er niet echt uit als je de posters ziet
Ik zie ook posters die eerst ergens anders hingen in eerdere desenio spon maar goed

1 like

Hahah ja misschien heeft ze gewoon de posters uit het trapgat gehaald voor deze ad en wil zij ook niet nóg meer posters :joy:

3 likes

Ik had hier laatst een discussie over met mijn vriend haha. Even een poll.

Wanneer geeft een (verzameling) Desenio poster(s) ‘live love laugh’ vibes?

• Bij 1 poster
  • Bij 2 posters
  • Bij 3 posters
  • Bij 4 posters
  • Bij een gallery wall a.k.a 5 of meer posters
  • Nooit

0 stemmers

Dat je die herkent, ik vind alle desenioposters hetzelfde :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 likes

Ik word echt moe van alle influencers die ons van alles proberen aan te smeren onder het mom van black friday

Echt trash

18 likes

Haha ja misschien zijn het ook wel totaal andere

1 like

Waarom staat die zin in een spoiler en dan ook zonder te zeggen waar de spoiler over gaat :disappointed_relieved:

4 likes

Ik vind desenio echt pure poep. Als iemand wel zon wall heeft met kunst van kunstenaars die ze zelf hebben uitgezocht en bij de kunstenaar hebben gekocht. Dan vind ik t cool.
Maar die rare figuurtjes met streepjes en lijntjes poster naast een niks zeggende quote… Nein.

Ik heb even een desenio poster voor jullie gepaint gratis en voor niks. Print hem uit en hang hem boven je bed.

186 likes

Als die foto’s kunstmatig te veel matchen, de subjectkeuze erg veilig is en de lijsten en het materiaal van de prints veelal hetzelfde zijn.

@Soy.peor hij is niet paars dus ik hoef en niet. Beter maak je een kledingstuk.

2 likes