Heb je daar ook een leuke lijst bij?
Oh ik dacht voor iedereen die het filmpje nog niet heeft gezien wel zo fijn. Maar zet er wel even bij waar het om gaat.
Ja maar daar zit geen korting op hoor
Die kost wel geld.
Ik was ook begonnen aan de podcasts, maar op een gegeven moment viel me op dat ze steeds âo my godâ zegt op een irritante manier en nu let ik er steeds op 
Haha wat goed! Mijn herinneringendoos is trouwens een supermooie beplakte doos die iemand tijdens egf secret santa voor me had gemaakt, mooie forumherinnering 
Edit: hier een foto, ben wel benieuwd wie hem gemaakt heeft eigenlijk haha
Ja voor 5% korting. Want ik geef om mensen dir weinig tr besteden hebben 
SOY.PEORPLE voor 10 euro korting bij besteding van 250 euro (uitgezonderd 3000 merken).
Youâre an artist!!! SOY20 voor 20% korting
Ik luister net haar podcast en snap dat ze ook gewoon geld moet verdienen maar ruim 5 min reclame in een podcast van 24 minuten vond ik toch wel bizar
Hoe stom is dit. Eerst vertellen dat het deze maanden zo druk is en lijkt mij dus meer geld binnen harken. En dan iemand vragen om diensten af te nemen en dan wel tegen een kleine vergoeding. Hoezo nou weer een kleine vergoeding??
Zo raar idd. Hoezo KLEINE vergoeding?? Betaal mensen gewoon voor werk wat ze doen. Dat wil je zelf ook het liefst.
Binnen een week, liefst maandag. Wauw.
Is dit vandaag gepost? Liefst maandag al?? 
Een tegoedbon van Desenio.
Oh dat vind ik zo walgelijk van influencers altijd. Zelf altijd zeuren dat ze niks gratis doen (logisch!), maar dan wel gratis of hele goedkope diensten van anderen verwachten.
Nou kon het niet helpen maar heb in die sticker gereageerd dat het wel een beetje gek is dat ze niet iemand gewoon wil betalen voor zijn werk.
Niet dat het haar een fuck kan schelen maar vind dit echt bizar. Eigenlijk moet je als volger al blij genoeg zijn dat jouw logo in haar videoâs worden gebruikt of iets dergelijks?
âDan kun je het gebruiken voor je portfolio of als voorbeeldâ 

Inderdaad echt dramatisch hoeveel mensen er van uit gaan dat je het wel âevenâ voor ze wil doen.
En helaas gaan er ook nog veel mensen in op dit aanbod, waardoor de hele markt fucked is