Haha hoe mooi zou het zijn als jij mn spiraal vervangt, misschien moeten we een codewoord afspreken. Iets van ‘zo dan ga ik nu lekker een broodje krabsalade eten’ of zo
Heel sneu inderdaad. Contracten en alles al getekend. Hoop voor hen ook dat t niet tot een rechtszaak komt
Naar ook dat ze zich sowieso al niet lekker in haar vel voelde en dan dit er nog bij…
Sorry maar nee… heel verhaal ophangen over mensen die alleen in de sale periode kleding kunnen kopen voor hun kinderen. En dan hier heb je 5% gul van mij he.
Hahahaha wat gênant
Bonnie is echt slim sneaky bezig op insta door haar bonbonnetjes aan het werk te zetten om influencers en bn’ers te taggen en zo reclame te laten maken voor haar boek. Zeker met haar manager bekokstoofd.
Ik kijk nu pas die opruimvideo van Bonnie met die luizenkam en ik vraag me het volgende af:
Wat zou jij eerder bewaren?
- Een luizenkam voor het geval ik kinderen krijg
- Een extra lader van de elektrische tandenborstel mocht mijn huidige stuk gaan
0 stemmers
Wat is precies de reden waarom het niet doorgaat?
Ja ik vond het zo raar dat ze die lader wegdeed??
Ik weet niet wie Faenomanel tipte, maar vind haar video’s erg leuk om te zien! Helemaal zin om gezond te eten nu
Of om je eigen haar heel strak te touperen
Ik vond dit een leuke informatieve video ontzettend veel haarstijlen door de eeuwen heen.
en
200s alto pants x victoriaanse jurk creatie
Ik vind het zo knap hoe creatief mensen kunnen zijn.
Die eerste video is idd echt leuk. Nog even iets over de inhoud van het filmpje in een spoiler. wow dat ze haar haar gewoon heeft weg geschoren! Dat zag ik niet aankomen. Je ziet wel een foto maar ik dacht dat dat nep was. Wel echt tof dat gewoon doet
Ja ik ook niet, vooral niet als je zo lang haar hebt en bepaalde historische content levert, maar ik begrijp anderzijds wel dat het iets is wat je graag een keer wilt doen want het geeft wel een fijn gevoel.
Ja ik ben ook afgehaakt. Vooral na die lange shots van dat bezoek aan een duurzaamheidsbeurs waar echt NIETS van te verstaan was?!
Ook echt voor Nicks kantoor, zo ziet het er niet echt uit als je de posters ziet
Ik zie ook posters die eerst ergens anders hingen in eerdere desenio spon maar goed
Hahah ja misschien heeft ze gewoon de posters uit het trapgat gehaald voor deze ad en wil zij ook niet nóg meer posters