Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Ik had hier laatst een discussie over met mijn vriend haha. Even een poll.

Wanneer geeft een (verzameling) Desenio poster(s) ‘live love laugh’ vibes?

• Bij 1 poster
  • Bij 2 posters
  • Bij 3 posters
  • Bij 4 posters
  • Bij een gallery wall a.k.a 5 of meer posters
  • Nooit

0 stemmers

Dat je die herkent, ik vind alle desenioposters hetzelfde :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 likes

Ik word echt moe van alle influencers die ons van alles proberen aan te smeren onder het mom van black friday

Echt trash

18 likes

Haha ja misschien zijn het ook wel totaal andere

1 like

Waarom staat die zin in een spoiler en dan ook zonder te zeggen waar de spoiler over gaat :disappointed_relieved:

4 likes

Ik vind desenio echt pure poep. Als iemand wel zon wall heeft met kunst van kunstenaars die ze zelf hebben uitgezocht en bij de kunstenaar hebben gekocht. Dan vind ik t cool.
Maar die rare figuurtjes met streepjes en lijntjes poster naast een niks zeggende quote… Nein.

Ik heb even een desenio poster voor jullie gepaint gratis en voor niks. Print hem uit en hang hem boven je bed.

186 likes

Als die foto’s kunstmatig te veel matchen, de subjectkeuze erg veilig is en de lijsten en het materiaal van de prints veelal hetzelfde zijn.

@Soy.peor hij is niet paars dus ik hoef en niet. Beter maak je een kledingstuk.

2 likes

Heb je daar ook een leuke lijst bij?

4 likes

Oh ik dacht voor iedereen die het filmpje nog niet heeft gezien wel zo fijn. Maar zet er wel even bij waar het om gaat.

1 like

Ja maar daar zit geen korting op hoor

2 likes

Die kost wel geld.

1 like

Ik was ook begonnen aan de podcasts, maar op een gegeven moment viel me op dat ze steeds “o my god” zegt op een irritante manier en nu let ik er steeds op :sweat_smile:

4 likes

Haha wat goed! Mijn herinneringendoos is trouwens een supermooie beplakte doos die iemand tijdens egf secret santa voor me had gemaakt, mooie forumherinnering :heart:

Edit: hier een foto, ben wel benieuwd wie hem gemaakt heeft eigenlijk haha

33 likes

Ja voor 5% korting. Want ik geef om mensen dir weinig tr besteden hebben :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

SOY.PEORPLE voor 10 euro korting bij besteding van 250 euro (uitgezonderd 3000 merken).

10 likes

You’re an artist!!! SOY20 voor 20% korting

3 likes

Ik luister net haar podcast en snap dat ze ook gewoon geld moet verdienen maar ruim 5 min reclame in een podcast van 24 minuten vond ik toch wel bizar

3 likes

Hoe stom is dit. Eerst vertellen dat het deze maanden zo druk is en lijkt mij dus meer geld binnen harken. En dan iemand vragen om diensten af te nemen en dan wel tegen een kleine vergoeding. Hoezo nou weer een kleine vergoeding??

12 likes

Zo raar idd. Hoezo KLEINE vergoeding?? Betaal mensen gewoon voor werk wat ze doen. Dat wil je zelf ook het liefst.

95 likes

Binnen een week, liefst maandag. Wauw.

41 likes