Is dit vandaag gepost? Liefst maandag al??
Een tegoedbon van Desenio.
Oh dat vind ik zo walgelijk van influencers altijd. Zelf altijd zeuren dat ze niks gratis doen (logisch!), maar dan wel gratis of hele goedkope diensten van anderen verwachten.
Nou kon het niet helpen maar heb in die sticker gereageerd dat het wel een beetje gek is dat ze niet iemand gewoon wil betalen voor zijn werk.
Niet dat het haar een fuck kan schelen maar vind dit echt bizar. Eigenlijk moet je als volger al blij genoeg zijn dat jouw logo in haar video’s worden gebruikt of iets dergelijks?
“Dan kun je het gebruiken voor je portfolio of als voorbeeld”
Inderdaad echt dramatisch hoeveel mensen er van uit gaan dat je het wel ‘even’ voor ze wil doen.
En helaas gaan er ook nog veel mensen in op dit aanbod, waardoor de hele markt fucked is
Walgelijk ja. Ik heb ook gereageerd. Waar haalt ze het lef ook vandaan om het maandag al af te willen hebben tegen die geringe vergoeding.
En ze heeft het zelf ‘zo gigantisch druk’. Die influencers zijn echt egoistisch/gunnen een ander niks/of gewoon hypocriet
Volgens mij kan ze er niet eens op reageren behalve door het te delen in stories? Denk ik hoor, weet niet hoe dat werkt
Ik weet helaas niet hoe ik animaties moet maken maar anders had ik een heel mooi iets als voorbeeld gemaakt. En dan een hele lelijke soy paint animatie gestuurd. Zo van ja dit is alles wat ik kan doen voor een kleine vergoeding
Je kunt wel reageren via dm als je een antwoord op een vragensticker krijgt!
Good to know. Ik verwacht eigenlijk geen reactie van dr.
Want ze heeft het toch zo druk
Ze heeft nog wat uitlegstories geplaatst en het uurloon wat ze wil betalen (40-50) is ook best prima voor een student ofzo (geen professional).
Al gedaan!
Ik kreeg een keer een mail met:
‘als je het leuk vindt mag je wel x en x voor me doen. Uiteraard voor een kleine vergoeding hoor ’
So grateful bedankt voor deze kans wow!!!
Hahah dit maakt het niet beter
Ja ze heeft ze verwijderd want “ze is voor nu even geholpen ”
Ik zoek nog een influcencer die even een korte (niet te lang hoor) promo wil opnemen voor het pietenfeest in ons dorp. Niet te ingewikkeld, maar wel met minimaal 3 gedichten, 6 liedjes en volledig in pietenkleding. Uiteraard een kleine vergoeding via PayPerNoot!
Ben benieuwd hoe ze daar op zou reageren🙄