Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Heb je een linkje voor noosa yogurt en magnolia banana pudding?

@Enim ik denk dat je daar ook helemaal niet moet willen wonen. Hoe leuk je die stad ook vind.

2 likes

Haha het eten is wel de hoofdreden dat ik weer terug wil naar Amerika. Ik ging met m’n man na een road trip altijd naar een plek waar In-n-out Ă©n Shakeshack zat zodat we ons scheel konden eten aan fast food.
McDonald’s is daar echt niks bij. Gelukkig zit Shake Shack wel in Engeland.

3 likes

Die prijs :sob:

5 likes

Ze heeft ook nog een partner waar ze misschien rekening mee wil houden? En vrienden en familie etc. ‘Gewoon’ naar Amerika emigreren is nogal wat, los van de moeilijkheid rondom het krijgen van een visum.

3 likes

Ik vind hem echt prachtig. Dankjewel!

Kijk hem shinen :rofl:

264 likes

Oef ja, dacht dat het misschien voor influencers makkelijker zou zijn. (Ben momenteel zelf bezig met een visumaanvraag voor een ander land dus I know de struggle. Echt een kutproces)

2 likes

Waarom zou het voor hen makkelijker zijn? Ze hebben niet echt een essentieel beroep of een schaarse skillset.

10 likes

Maar Claire is een hele kleine vis, en leven in NYC is duur. Zelfs als ze een visum zou regelen zou het denk ik lastig worden daar permanent rond te komen.

Volgens mij zijn er maar 3 manieren om een green card te bemachtigen, trouwen met een Amerikaans persoon, de green card lottery winnen, of via je werkgever als die kan bewijzen dat je werk doet waarvoor ze niet een Amerikaans persoon zouden kunnen aannemen. Je komt Amerika echt niet zomaar in om er te wonen.

3 likes

Claire Rose misschien? Zij had ik in ieder geval in mijn achterhoofd, maar het is dus duidelijk niet makkelijker als influencer. Verkeerd ingeschat, scuzi!

1 like

Oh echt? Oke never mind. Ik neem mijn woorden terug :sweat_smile: Ik snap dat ze nog steeds in NL woont dan!
(Dit alles geeft me slechte moed voor mijn eigen visumaanvraag :sob: )

3 likes

Lilylike heeft een tijdelijke greencard

4 likes

Ik vraag me al lange tijd af wat die vriend doet dat ze zo’n luxe levensstijl kunnen hebben, nu ook weer naar een dure wijk in Londen verhuisd.

2 likes

Ik dacht dat dit in het bericht hierboven als een soort uitdrukking/grap gebruikt werd, maar dit is dus echt een ding?! Wauw

4 likes

Jaaaa! Dani van https://globetrottergirls.com heeft zo een lottery gewonnen. Volgens mij heeft ze gewoon op zo een dodgy advertentie geklikt en was ze uitgekozen.

1 like

Hehe ja dit is serieus zo ja. Ik vind het altijd een beetje arrogant ofzo, dat wonen in Amerika door ‘Amerika’ gezien wordt als een prijs als je de loterij wint :grinning_face_with_smiling_eyes:
Maar er doen jaarlijks echt bizar veel mensen mee dus de kans is echt klein dat je wint. En ze willen volgens mij ook vanalles van je weten. Vriendin van me is er ooit doorheen gekomen, en dan moet je ook echt op gesprek enzo om te vertellen wat je wilt gaan doen daar. (Ze heeft het niet gedaan uiteindelijk)

12 likes

Ligt echt aan het land. Amerika is gewoon rete streng qua visums. Ik kreeg er altijd hoofdpijn van als ik hem weer moest aanvragen. Buiten dat het zo’n kleine 3 tot 5 duizend euro kost kost het ook onwijs veel werk, afspraken en gedoe.

Australië is ook de hel helaas :sob:
Woon je in de USA? Dus bij jou is het wel gelukt dus?

5 likes

Heb er een tijdje ‘gewoond’ voor werk. Maar dat was op een werkvisum en geen green card helaas. Australie is idd echt nog erger da Amerika schijnt :exploding_head:

6 likes

Ja LilyLike inderdaad, zij heeft volgens mij een visum op basis van haar werk. Ze moest toen zichzelf pitchen oid en bewijzen dat ze geen baan afpakt van een staatsburger oid.