Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Nee ze had het over 2-3 uur, maar ik heb geen idee of dat realistisch is.

2 likes

Nee, dat is met animatie voor een intro absoluut niet realistisch. Alleen al de illustraties ben je denk ik al meer tijd aan kwijt.

4 likes

Late to the party maar dit heeft echt mijn dag gemaakt.

3 likes

lol

6 likes

Ik las pielenfeest. Was wel benieuwd wat voor gedichtjes je over piemels verwachte en al begonnen met rijmen :joy:

7 likes

Ik hou echt van Rosalie Boom en hoe creatief ze is en ze verdient meer kijkers dus: tip! (En ja, is het zusje van Daan Boom :smiley: )

12 likes

Omg vreselijk die Sarah.

Toen ik nog als grafisch ontwerper werkte kreeg ik ook heel vaak zulke vragen en op een bepaald punt ging ik gewoon sarcastisch reageren van “omg ja bedankt voor deze kans! natuurlijk hoef ik er geen geld voor!” en dat werkte meestal wel :’)

16 likes

Het probleem is dat er vaak studenten zijn die het dan alsnog gaan doen. Toen ik een opdracht 10+ jaar geleden afsloeg. (Denk aan succesvol bedrijf en dan kijken of je te porren bent voor 3 VVV-bonnen.)

3 likes

Ik weet niet of ze hier thuishoort, maar jeetje die obsessieve manier waarop Celine Charlotte met haar nieuwe relatie omgaat zodat alles zo perfect mogelijk verloopt en ze niet in een sleur terecht komen
 Nu al in relatietherapie uit voorzorg, zelfhulpboeken, alles wordt uit de kast getrokken. Dit kan toch gewoon alleen maar fout gaan
 :face_with_raised_eyebrow:

15 likes

Hhaha, nu al gezamenlijk een boek lezen over hoe je sleur in een relatie tegengaat. Girl, je bent twee maanden samen en je zit in een romantisch huisje in de besneeuwde bossen, geniet van deze tijd (en de meerdere keren seks per dag) ipv je vast zorgen maken hoe het later kan gaan zijn.

Daarnaast, sleur is echt underrated. Vind het fantastisch!

67 likes

Het werd bij mij ook aangemoedigd door docenten (nou eigenlijk door onv docent) , om dingen voor nop te doen. Want dan vul je je portfolio aan

2 likes

Dan zou ik hooguit kiezen voor instanties of initiatieven die echt geen cent te makken hebben.
Maar ik heb vroeger gewoon zelf projecten op poten gezet en gebruikt voor sollicitaties en dat werd zeer gewaardeerd en leverde mij ook goedbetaalde klussen op.

Van een fansite voor Game of Thrones (seizoen 1), een WordPress tutorial- en layoutsite tot downloadbare templates voor je cv.

Zelf iets ontwikkelen is IMO nuttiger/leerzamer dan Hotel Jansen in ruil voor een gratis hapje en drankje voorzien van een compleet nieuwe huisstijl

7 likes

Ik volg haar en vind het ook een vreemde manier om een relatie in deze superverliefde fase zo theoretisch te benaderen. Alsof je daarmee voorkomt dat het in de toekomst misschien toch niet blijkt te werken? Voelt alsof je dan helemaal niet kan genieten van alle heerlijkheid van die eerste verliefde fase.

7 likes

Haha wow lijkt me echt intens om met zo’n persoon een relatie te hebben. Na twee maanden had ik het nog niet eens aan mijn ouders verteld joh, laat staan met de hele wereld gedeeld.

27 likes

Ik vind het ook heel intens, ook de stories die ze plaatst over ‘verplichte huishoudelijke gesprekken en financiĂ«n’ e.d. Alles zo verplicht, vast in structureren / regels / afspraken terwijl je echt nĂ©t samen bent.

7 likes

Het is ook echt alles behalve mijn manier en krijg er de kriebels van, maar haar vriend doet er wel mooi aan mee. Dus misschien wel echt meant to be dit :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Omg Claire is echt zo mijn BEC, weer dat oneindig irritante gedoe over NY en dat ze wel even een paar traantjes moest laten bij landing echt mijn hemel meid doe normaal

22 likes

Ugh ja echt, zij is voor mij echt de meest onsympathieke belichaming van een geprivileerd persoon die over de rug van anderen vooral zo snel mogelijk zo rijk mogelijk wil worden. :face_vomiting:

Edit: oeps heb het over Celine Charlotte, ff in de war door nog een naam met een C :sweat_smile:

6 likes

Wat een baas haha. Echt ziek hoe de set van de serie na is gemaakt.

16 likes

Ik kijk sinds kort ook wel eens zijn filmpjes soms! Echt leuk. Weet jij hoe hij aan al dat geld komt? Hahaha

2 likes