Maar als ze daar permanent of voor langere tijd kan blijven dan kan ze niet meer zo dramatisch erover doen dat ze het mist enzo. Dit is haar hele identiteit: de droom van een bestaan in NY wat nooit werkelijkheid kan worden.
en huilen bij het zien van een shake shack burger als ze er dan uiteindelijk is
Over NY gesproken⊠Enzo en Myron zijn zondagmiddag thuisgekomen uit NY, gingen meteen maandag weer weg voor een weekje Landal met allerlei activiteiten⊠Is Myron dinsdag positief getest. 
Die jongens allemaal negatief maar ze zijn nu wel in quarantaine. Ik kon alleen maar denken, hoe stom dat ze niet direct is gaan testen bij klachten voordat ze allerlei activiteiten gingen doen. Ik dacht dat ze in NY al een beginnend kuchje had en het lijkt me dat ze ook een test moesten doen voor de terugreis?
Ik heb me trouwens dood geĂ«rgerd aan Myronâs mondkapje in alle NY vlogs. Die had ze standaard op haar kin overal. Tja. 
Het is officieel om de diversiteit van immigranten te stimuleren. Er zijn elk jaar 55.000 visums beschikbaar voor landen waaruit weinig immigranten komen. Omdat er veel meer mensen meedoen dan er plekken zijn wordt het dmv een loting gedaan. Je kan gratis meedoen.
Ik vind deze vrouw enerzijds irritant (de manier hoe ze praat en overdreven bewegingen) maar anderzijds blijf ik kijken naar haar filmpjes en stiekem ben ik verliefd op haar lange grijze haar.
Ikvrouwvanjou hebben al weer een bezichtiging bij een andere woning đ€·
zal wel bankier ofzo zijn. Dat stel ik me voor bij zulk soort types. Maar volgens mij is haar eigen familie ook wel redelijk rijk
Kan toch, als je de luxe hebt om weer te verhuizen waarom niet
Ja jaloezie vanuit mijn kant. Mag het benoemen toch?
Ja je verwoordt precies mijn gevoel erbij. Al is het natuurlijk ook gewoon zo dat er super veel mensen zoân visum willen. Dan is het ook wel weer logisch en ook wel zo eerlijk om het dan zo te loten.
Ik snap dat niet. Allemaal influencers waren daar helemaal dol op. Maar die friet is gewoon slappe kreukel friet met gesmolten cheddar.
Lilylike vind ik nu best wel liken op Jessica Rabbit
Fiscalist dacht ik (vriendin werkte op zelfde plek met hem, in NL)
Meestal was de hint wel duidelijk hahaha
Ja is zeker waar. Ik weet niet hoe het nu is, maar toen ik die opleiding deed kreeg je ook nergens stagevergoeding âwant de ervaring is je vergoedingâ terwijl je wel fulltime meewerkte.
Wow ik vond het huis juist heel mooi. Zeggen ze ook waarom?
Omdat ze zich al vanaf het begin niet thuisvoelen in die nieuwbouwwijk. Komt voor mij ook totaal niet als donderslag bij heldere hemel. Ze hebben al vaak benoemd niet echt te kunnen aarden in het nieuwe huis en de omgeving waar het staat. Ook kwamen ze regelmatig terug op hoe fijn ze het boshuis vonden. De natuur, sfeer en rust daar was ook wel compleet anders dan waar ze nu wonen. 
Ja alleen kwamen ze er natuurlijk pas achter hoe fijn ze dat boshuis vonden toen ze daar woonden en toen was deze woning allang gekocht. Lijkt me echt meeeega klote, dan heb je al spijt voor je er zit. Snap wel dat als dat je echt in de weg gaat zitten en het kan je dan verder gaat kijken
Heb de 1e minuten gekeken naar gemiste kans dat ze dat liedje van green light red light niet gebruiken maar gewoon green light red light roepen 
Ja dat moet wel met zoân achternaam