Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Heel erg dom!
Opstaan met erge verkoudheidsklachten en dan wel eerst activiteiten gaan doen. Dan toch maar gaan testen en tijdens het wachten op de uitslag nog gaan lunchen.

5 likes

Dan denk ik dat het eerder oud geld of haar influencer money is. Als fiscalist verdien je over het algemeen niet slecht maar niet ā€˜de duurste wijk van Londen’-geld.

2 likes

Ja precies, dat ze nog gaan lunchen terwijl ze wachten op de testuitslag? Vind dat zo asociaal.

12 likes

Zeg die persconferentie maar af, niets aan de hand!

29 likes

11.11

:roll_eyes:

laat me raden: sanny zoekt geluk?

12 likes

Ik voel me echt heel dom maar wat betekend dat 11.11

3 likes

Ja :sweat:

2 likes

Ooooooooh ik ging al te ver nadenken haha.

3 likes

Geen idee, maar voor al die spiriwiri mensen is het heel belangrijk

3 likes

Voor carnavallers ook :joy:

80 likes

Sterker nog, het is een blessing dat ze de meid van zorg mogen voorzien!

4 likes

Waarom ook die: 🄲. Ik gebruik die smiley niet op die manier, of bedoelt Sanny dat het een soort van grappig is dat ze in het ziekenhuis ligt?

3 likes

Dat ze zich ook niet kunnen voorstellen dat het het niet op je client projecteren van je stress, zorgen, tijd en ruimte maken gewoon onderdeel is van je professionele gedrag.

Edit: ik heb hier ook zo weinig begrip voor. Ze suggereert dus gewoon dat zorgprofessionals en experts die zich oprechte zorgen maken over óf ze volgende week misschien geen mensen moeten laten sterven - die anders prima overlevingskansen hadden gehad - zich aanstellen/liegen?

66 likes

Jeeetje moet jij nou weer zo negatief zijn en de energy van het universum ondermijnen? Zo geen 11:11 van je!

19 likes

Ook die ā€œhopelijk word je niet al te depri van de sfeer in het ziekenhuisā€. Pardon??? De audacity om dat te zeggen over personeel wat op hun tenen loopt op dit moment. Bah, dan ben je toch wereldvreemd…

42 likes

Het is inmiddels 12:50, met dat tijdstip kan ik niks

16 likes

4 uurtjes tot weeekend!!! En 6 uur tot we te horen krijgen dat code zwart nadert maar de overheid toch geen lef heeft echte maatregelen te nemen en ze daarom de winkels een uurtje eerder laten sluiten. :pray:t3:

17 likes

Dat mag ook wel eens verteld worden ook. Eh ja als je t verteld als ā€œZiekenhuis in zweefteeferveen doet keihard zn best om ondanks alle stress , de patienten een fijne dag te geven. Toppers!ā€
Niet zo van op t nieuws lopen ze te zeiken terwijl ze hier geen flikker te doen hebben.

3 likes

Je bedoelt: nog zes uur om een andere boodschap te visualiseren. Je roept het nu voor ons allen op he. Als het zo gaat is het jouw schuld. LOAšŸ’«

Maar echt: ik kan niet meer met deze mensen.

5 likes

Nee snap sowieso niet dat ze zo luchtig doen over het feit dat Zarayda een dertiger is (niet gevaccineerd neem ik aan gezien haar vriendenkring) en ogenschijnlijk gezond en nu al enkele dagen in het ziekenhuis ligt door COVID.

Al die zweeftypes ook zijn (eind) dertigers met gezinnen, dus snap niet dat ze het niet doodeng vinden dat ze kennelijk zo ziek kunnen worden en de bedden opraken…. Als Sanny ofzo over een week COVID krijgt met longontsteking kan het zijn dat ze niet eens hulp kan krijgen.

Maar goed; ook dat noem ik dan LoA.

52 likes