Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Jemig wat irritant! Dit zegt voor mij juist alleen maar iets over hoe ontzettend veel goede verpleegkundigen (en ander medisch personeel) er is, gezien ze vriendelijk blijven en de tijd nemen voor hun patiënten TERWIJL er zo’n hoge werkdruk is. Wat hebben sommige mensen een bord voor hun kop zeg…

26 likes

Nou dit ook echt. Een keer een longontsteking gehad waarmee ik gewoon thuis kon uitzieken en dat was écht geen fun. Dat je alarmbellen nu niet gaan rinkelen

7 likes

Nou echt he. Wat valt zij door de mand.

Ook lekker die continue kadopa AliExpress dropshipmeuk reclame

5 likes

volgens mij heb ik dat verhaal gemist, waar ging dat over? Sinds haar ‘Corona is een grote reset / schoonmaak van de aarde’ vifdeo volg ik haar niet meer

2 likes

Wat een na-aper

11 likes

Het is mega salty maar ik kan alleen maar denken: zijn kinderen komen bij je langs. Als de energie van zijn ex(en) het probleem is heb je wel meer werk te doen. Echt wie hou je voor de gek? Je gaat toch niet steeds een nieuw matras kopen. Wierook die foute energie weg ofzo

18 likes

We're engaged! 🥰 - YouTube Sadia van Pick up limes is verloofd met Robin . Wat is Canada toch een prachtige land

8 likes

Waar ze mensen dan weer vertelt dat :dizzy:energie :dizzy: echt belangrijk is

7 likes

Wat een fucking onzin is dit nou weer man, dan zal ze ook wel nieuwe lakens en nieuw beddengoed willen hebben of zit daar heen ~energie~ in? Wat een enorme verspilling weer

Ik heb hier gewoon een wasmachine voor

5 likes

Iel was jij je beddengoed ZELF???

16 likes

Moest wel lachen om deze reactie :joy:

102 likes

Ik heb een kennis die een seks set heeft. Beddengoed dat op het bed gaat als ze verwacht te scoren :rofl:

17 likes

Ik heb me hier echt zó aan geërgerd. Ze was in New York gewoon al echt aan het hoesten. Dat benoemde Enzo ook gewoon in de vlog. En in de vlog van gisteren (geloof ik) zeiden ze dat ze het in New York heeft opgelopen waarschijnlijk omdat ze vóór New York nog heeft getest. Blijkbaar hoefden ze dus bij terugkomst in Nederland geen negatieve test te laten zien. Ik vind het BIZAR dat zij zich in New York niet meteen heeft laten testen. Zij zijn echt in aanraking geweest met zoveel mensen daarna. Door dit soort gedrag zitten blijven we gewoon in deze shit zitten.

28 likes

Volgens mij zit het zo haha: ze waren meteen na New York met twee vrienden (dus in totaal met vier) naar een huisje van Landal gegaan. Daar heeft Myron uiteindelijk getest en was dus positief. Ze hadden toen dus al met vier in dat huisje geslapen en allerlei dingen gedaan. Toen zijn ze met zijn allen naar het huis van Enzo gegaan en daarna zijn die twee jongens naar huis gegaan en daar zelf in quarantaine gegaan. Één van de twee is volgens mij vandaag idd positief getest. Ze hadden idd gewoon veel beter alle vier bij Enzo kunnen blijven. Het is ook niet zo dat ze daar niet vaker lange tijd slapen… Echt, ik irriteer me hier zo mateloos aan. Ook Enzo die op de dag dat Myron positief testte en hij negatief zei dat hij dus immuun is. Serieuuuuus?!

3 likes

Maar als ze gewoon naar huis gaan en daar (en onderweg naar huis) niemand zien, is er toch geen probleem? Ik kan me voorstellen dat je misschien wel in je eigen huis wil zijn? Of wonen ze in een (studenten)huis met anderen?

8 likes

Jezus gaan de knolpower zaken zo slecht dat hij nu zelfs Hello Fresh spon heeft :expressionless:

4 likes

Ben de nieuwe aflevering van Jachtseizoen aan het kijken met Kraantje Pappie. En op een gegeven moment spreekt ie twee veertigers aan in een Tesla en die mannen zijn helemaal enthousiast, ik ga echt stuk. De bestuurder: “maar jij bent toch Kraantje Pappie??”. En zet meteen een liedje op van hem en hij roept “en die zit gewoon bij ons in de auto!!”. Op een gegeven moment komt de bus van de jongens voorbij en de jongens zien hem niet en die man is nog blijer als Kraantje zelf haha, echt cute.

48 likes

Klopt. Ik weet eigenlijk niet waar zij wonen. Dus dat zou op zich prima zijn als ze zich dan wel aan de regels houden!

Hahaha ja helemaal mee eens. Ik geniet echt van zijn vlogs maar soms zeggen ze zo’n rare (en DOMME dingen). Ze hadden ook een keer een hele discussie over dat 1 kg hetzelfde is als 1 liter, altijd. En die Bas ging daar helemaal op door, dat dat niet klopt en zo. En dan gaan Enzo en Myron die Bas een beetje uitlachen want ‘1 kg is altijd 1 liter, echt!!!’

1 like

Ik was er dus van overtuigd dat je moest testen als je thuis kwam op schiphol zeg maar.
En dat je moet testen VOOR dat je terug vliegt in dit geval dus in New York
En door deze vlog kwam ik er dus achter dat dat helemaal niet het beleid is?

Dan kunnen mensen dus ‘gezond’ het land uitgaan en besmet terug komen? Of wat mis ik?!

2 likes