Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Ik word sowieso nerveus van hoe commercieel beleggen is geworden qua reclames. Ik denk dat die mensen het hoofd op dit moment genoeg op hol brengen om dollartekens in de ogen te krijgen en er geld in te stoppen dat eigenlijk niet kan worden gemist. En dan breekt straks de pleuris uit als er een economische dip is of als Elon Musk weer eens iets twittert ten nadele van de bitcoin. In al die reclames wordt er veel te weinig benadrukt dat de lijn nu misschien al jaren vooral stijgende is, maar dat dat ook zo voor een aantal jaar weer andersom kan zijn. Mensen die getarget worden door die marketingmachine lijken 2008 ofwel vergeten, of waren nog geen eens tiener in dat jaar.

Edit: en dat terwijl we in een super onzekere tijd leven met een pandemie die we al anderhalf jaar niet de baas lijken te worden.

7 likes

Nee vind het een heel goed punt juist.
Vind het onethisch en gevaarlijk zelfs.

5 likes

WFT examenplicht is niet zomaar bedacht inderdaad en denk niet dat elke random influencer die ‘tips’ geeft dat eerst heeft gehaald.

10 likes

Tja chiropractors zijn echt de opperkwakzalvers, dus alles wat die zeggen zou ik met een flinke korrel zout nemen (of eigenlijk gewoon niet kijken).

18 likes

vind het soms echt bizar dat we in een tijd leven waar iemand die bekend is van domme internetfilmpjes zich nu profileert als een soort van wappiemessias en dat mensen dit massaal volgen

26 likes

Waarom komt Alwin in mn face bij boulevard?? @grace jij zat weg te zwijmelen zeker

6 likes

Om mensen te vertellen dat je niet in angst moet leven :heart:

4 likes

Zag net op de stories van Ro.mee St.rijd dat ze de verjaardag van hun dochter vandaag vieren. Hele etalage opgesteld, in denk ik hun huis. Blijf mij verbazen hoe er wordt uitgepakt voor een verjaardag, van een kind die 1 jaar wordt.

10 likes

Dacht even dat het een zwart-wit foto was.

13 likes

Mag dat kind alles zelf inkleuren? Wat een saaie boel.

48 likes

Is een screenshot van een filmpje. Beetje wazig wilde haar dochter niet op het forum zetten.

En alle kleuren van de regenboog door elkaar past natuurlijk niet in de feed.

1 like

Zelfs de taart is grijs zie ik :worried:

2 likes

Feestje voor de ouders met als excuus dat het kroost 1 wordt.

4 likes

Jaaaaa zo leuk

1 like

Kun je dit toelichten?

2 likes
23 likes

Ik word al moe als ik aan alle Adele promo denk die zij heeft gedaan. Mijn hemel, die vrouw is overal!

(ik hartje Adele hoor, en Nikkie ook. Maar wel een beetje Adele-moe inmiddels)

20 likes

Ik ben niet Tessel maar heb een gelijke mening over de opperkwakzalvers die chiropractors heten. Grootste reden: ze doen van alles zonder ook maar enig wetenschappelijk bewijs en vangen daar veel geld voor. Als je zin hebt om wat te lezen:
https://www.henw.org/artikelen/chiropractie-geen-theorie-die-de-werking-onderbouwt

Al gaan we nu misschien iets teveel offtopic haha

5 likes

Thanks! Ik ga het lezen:)

1 like

Dacht dit vorige week gezien te hebben bij negin mirsalehi. Maar misschien vieren ze het de hele week.
Vind het trouwens wel leuk er uit zien, impopulaire mening😆

1 like