Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Waarom komt Alwin in mn face bij boulevard?? @grace jij zat weg te zwijmelen zeker

6 likes

Om mensen te vertellen dat je niet in angst moet leven :heart:

4 likes

Zag net op de stories van Ro.mee St.rijd dat ze de verjaardag van hun dochter vandaag vieren. Hele etalage opgesteld, in denk ik hun huis. Blijf mij verbazen hoe er wordt uitgepakt voor een verjaardag, van een kind die 1 jaar wordt.

10 likes

Dacht even dat het een zwart-wit foto was.

13 likes

Mag dat kind alles zelf inkleuren? Wat een saaie boel.

48 likes

Is een screenshot van een filmpje. Beetje wazig wilde haar dochter niet op het forum zetten.

En alle kleuren van de regenboog door elkaar past natuurlijk niet in de feed.

1 like

Zelfs de taart is grijs zie ik :worried:

2 likes

Feestje voor de ouders met als excuus dat het kroost 1 wordt.

4 likes

Jaaaaa zo leuk

1 like

Kun je dit toelichten?

2 likes
23 likes

Ik word al moe als ik aan alle Adele promo denk die zij heeft gedaan. Mijn hemel, die vrouw is overal!

(ik hartje Adele hoor, en Nikkie ook. Maar wel een beetje Adele-moe inmiddels)

20 likes

Ik ben niet Tessel maar heb een gelijke mening over de opperkwakzalvers die chiropractors heten. Grootste reden: ze doen van alles zonder ook maar enig wetenschappelijk bewijs en vangen daar veel geld voor. Als je zin hebt om wat te lezen:
https://www.henw.org/artikelen/chiropractie-geen-theorie-die-de-werking-onderbouwt

Al gaan we nu misschien iets teveel offtopic haha

5 likes

Thanks! Ik ga het lezen:)

1 like

Dacht dit vorige week gezien te hebben bij negin mirsalehi. Maar misschien vieren ze het de hele week.
Vind het trouwens wel leuk er uit zien, impopulaire mening😆

1 like

Haha dit heb ik ook! Ik heb 1) echt vrij weinig tot niks met make-up en 2) ben ook vrij onchauvinistisch maar op de een of andere manier vind ik Nikkie echt zo AWESOME, in wie is de mol, bij het songfestival, en met andere wereldberoemdheden die gewoon fan zijn van hĂĄĂĄr :star_struck: love Nikkie echt.

24 likes

Oke dit was echt zo leuk om te kijken haha, heerlijk.

2 likes

Zou Bonnie nog naar Londen gaan? Dacht me te herinneren dat ze in november zou gaan? Normaal kon je zulk soort dingen wel redelijk “volgen” in de vlogs maar aangezien ze tegenwoordig veel minder en niet meer synchroon vlogt en upload heb ik geen idee meer (vlogmas uitgesloten dan).

1 like

De meeste vrouwen die ik ken die een sheitel (pruik) dragen, hebben gewoon hun haar nog. Veel orthodoxe vrouwen dragen ook een tichel (hoofddoek), een sheitel is meer Ashkenazi (terwijl het merendeel van de joden wereldwijd niet Ashkenazi is).

En veel orthodoxe mensen, zeker in Nederland, dragen helemaal geen hoofdbedekking
 mannen ook niet per se een kippah, dit draagt een groot deel vaak alleen in sjoel (veel mensen gaan wel naar orthodoxe sjoels maar zijn geen shomer shabbat (wanneer je shabbat op zo’n manier viert dat je een plata hebt, geen lichtknopjes aandoet enz), shomer negiah enz).

17 likes

Nou, Sanneke heeft dusdanig vaak It’s a present getipt dat ze het voor elkaar heeft en de Bambi vaas opgestuurd heeft gekregen hoor :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes