Haha dit heb ik ook! Ik heb 1) echt vrij weinig tot niks met make-up en 2) ben ook vrij onchauvinistisch maar op de een of andere manier vind ik Nikkie echt zo AWESOME, in wie is de mol, bij het songfestival, en met andere wereldberoemdheden die gewoon fan zijn van háár
love Nikkie echt.
Oke dit was echt zo leuk om te kijken haha, heerlijk.
Zou Bonnie nog naar Londen gaan? Dacht me te herinneren dat ze in november zou gaan? Normaal kon je zulk soort dingen wel redelijk “volgen” in de vlogs maar aangezien ze tegenwoordig veel minder en niet meer synchroon vlogt en upload heb ik geen idee meer (vlogmas uitgesloten dan).
De meeste vrouwen die ik ken die een sheitel (pruik) dragen, hebben gewoon hun haar nog. Veel orthodoxe vrouwen dragen ook een tichel (hoofddoek), een sheitel is meer Ashkenazi (terwijl het merendeel van de joden wereldwijd niet Ashkenazi is).
En veel orthodoxe mensen, zeker in Nederland, dragen helemaal geen hoofdbedekking… mannen ook niet per se een kippah, dit draagt een groot deel vaak alleen in sjoel (veel mensen gaan wel naar orthodoxe sjoels maar zijn geen shomer shabbat (wanneer je shabbat op zo’n manier viert dat je een plata hebt, geen lichtknopjes aandoet enz), shomer negiah enz).
Nou, Sanneke heeft dusdanig vaak It’s a present getipt dat ze het voor elkaar heeft en de Bambi vaas opgestuurd heeft gekregen hoor 
Wappie Allie niet bij de boekpresentatie van Bonnie, het is nu wel écht echt over met die vriendschap denk ik (of had hij corona?).
Hij was toch ziek ja?
Elke keer als ik weer een debunking video van haar zie ben ik weer zo mindblown, youtube is echt een RARE plek.
Nu heeft ze het over een contentfarm die allemaal kanalen heeft voor kinderen over taarten bakken, maar tijdens de beelden van het maken van de taarten hoor je een luisterverhaal over verkrachters, gunviolence en meer onderwerpen waar kinderen niets mee te maken moeten hebben.
Vanaf 5:00 ongeveer.
Vind haar echt de MVP, ze heeft al zoveel exposed.
Toch niet. Ze post er nu pas over maar gaat ook al zo. Ze gaat dus nog naar Londen haha!
Gister nog een event met 50+ mensen, vandaag lekker naar Londen
Oke dan
Wat heeft Saske hiermee te maken dan?
Sowieso benieuwd want volgens mij moet iedereen, ook gevaccineerden, in quarantaine en op de 2e dag (dus de 3e dag officieel want dag aankomst is dag 0) een test doen. Als die negatief is mag je eruit dacht ik.
Edit: zoals ik lees hebben ze wel de test geboekt voor aankomst en zegt ze: alleen de dag van aankomst binnen blijven. We zullen het wel zien in de vlogs haha.
Hij mag toch ook niet.naar binnen zonder QR?
Dag 2 test moet je VOOR dag 2 doen. Mag dus ook bij aankomst bij een test punt. Alleen je weet niet hoe lang het duurt voor je uitslag hebt, het kan oplopen tot 24 uur, maar ook binnen 3 kwartier.
Ohhh huh je hebt gelijk! Hoe kan ik dat zo verkeerd lezen? Ik keek woensdag een vlogmas van een andere YouTuber en zij had haar Engeland reis geannuleerd omdat ze dus de helft van de tijd in quarantaine moesten. Ze is wel gevaccineerd.
Bonnie zei dat ze hun airbnb niet meer konden annuleren, anders hadden ze ook wel alles geannuleerd neem ik aan.
Ik vind dat ‘haha’ bij Bonnie in de stories zo irritant.
Dan heeft Saske er toch nog steeds niks met de relatie tussen Alwin en Bonnie te maken? Ze zijn al twee jaar uit elkaar 
Waarom zou alwin hetzelfde gedaan moeten hebben als zn ex
Heb je de berichten hierboven niet gelezen? @Bill legt het letterlijk 1 bericht boven de jouwe uit