Sorry hoor, niet gezien. Ik was half bezig met typen toen ff mn telefoon weggelegd.
Vind het alsnog vreemd om die 2 te vergelijken qua instagram gedrag
Sorry hoor, niet gezien. Ik was half bezig met typen toen ff mn telefoon weggelegd.
Vind het alsnog vreemd om die 2 te vergelijken qua instagram gedrag
Je kunt op die manier niet een conclusie trekken
Alwin is op social media sowieso heeel anders dan saske. Het is niet dat ze eerst precies hetzelfde reageerden op anderen, en nu opeens anders.
Welke Youtubers (Engels of Nederlands) volgen jullie met Vlogmas? Ik volg Caitlinâs Corner en Sunbeamsjess.
Jemig, wat een waanzinnig schattige foto zeg. Die gesloten ogen, dat tongetje, dat handje.
Xelly reageert daarop met; âwat is ze prachtig, goed gedaan jongensâ. Goed gedaan?!
Wauw de naam Mila zie ik zo vaak voorkomen de laatste tijd bij influencers maar ook mensen in mijn omgeving!
Ja is momenteel een top 3 naam!
Mascha had die naam al jaaaaaaren in haar hoofd.
Goed genökt!
Goed geneukt, goed gebroed, goed geworpen. 
Wat een cliffhanger met die kindersurprise 
Haar tweelingbroer heet Milan, ik dacht het is vast een vernoeming. Hele mooie namen vind ik!
Ze zegt in de video toch dat het haar eigen schuld is? Waar moet ze op reageren dan
Welke kaartjes? Heb gister wel de 2 1e kerstmis vlogs bekeken maar missch dit gemist
Snap het probleem niet zo. Ze noemt ook bewust het bedrijf niet omdat het dus haar eigen fout is. Lijkt me heel vermoeiend al die betweterige reacties over hoe ze het dan wel had moeten doen.
Heb even gekeken en ze geeft wel gewoon een hartje
Lol Elise Boers die vandaag zegt dat ze vorig jaar al corona gehad hebben maar dat toen niet heeft gezegd. En zich nu afvraagt waarom ze zich daar toen niet goed bij voeldeâŠ
Ja omdat je 20000 mensen bleef zien en kussen terwijl dat niet de bedoeling is. Ook nu gaan ze gewoon ziek naar de kapper, naar een feestje etc.
Wat een act⊠elke keer als ze ziek waren (en dat is/was nogal vaak) en ze gingen testen, waren ze bijna soort van teleurgesteld als het geen corona was.
Vind haar zo nep en ongeloofwaardig tegenwoordig, ook met dat huis in Amsterdam dat ze âineensâ gekocht hadden en een vlog later zei ze dat ze al 7 maanden op het huis aan het wachten waren. Vond haar in de Blonde Tigers tijd veel leuker en oprechter.
Ik denk dat dat met het huis toch gewoon was zodat mensen t niet op konden zoeken
Haha ja hier schreven mensen toen toch ook woow rare stap man dat ze ineens hun huis hebben verkocht en er nu al heel snel uit moeten en nu heel snel een nieuw huis moeten vinden aaaah 
Dacht echt welneee joh dat is allemaal allang rond, let maar op hun volgende bericht is HuiS GeKoChT in AMsteRdAm!!1!