Het andere YouTubers/bloggers topic #19

ik kan er gewoon met mijn hoofd niet bij dat mensen duizenden euro’s neerleggen voor een cursus van haar als ik die stories zie.

25 likes

En dan wordt ze half ingegraven op het strand door haar vriend om te grounden met de natuur :joy::joy:

2 likes

Ze is miljonair en kan doen wat ze wil. Blijkbaar iets wat mensen nastreven en via haar denken te kunnen bereiken. Laat mij maar lekker aanklooien dan :sweat_smile:

2 likes

Begrijp ik nou goed dat zij miljonair is geworden door weinigzeggende cursussen online aan te bieden die zij (of nog geen eens zij, maar haar team) één keer gemaakt hebben en dit jaar op jaar met hetzelfde materiaal aanbiedt als “limited edition” om zo schaarste te creëeren? En ze zo passief inkomen genereert en nooit/nauwelijks iets zelf hoeft te doen terwijl de het geld zich blijft opstapelen?

1 like

Hoezo weet je dat vrij zeker? Ken je ze persoonlijk?

1 like

Ik hoop dat ie haar laat zitten, geen mooi uitzicht ammehoela

4 likes

Die vriend van Celine ook die als een bezetene een diepe kuil op het strand gaat graven en haar dan ingraaft. Ok? Dit icm met alles wat ze hiervoor vertelt heeft over die relatie vind ik het maar een beetje creepy allemaal

1 like

Ik kwam hier serieus net om hier iets over te posten. Vandaag ook die story dat ze een gat graven op het strand om daar in te zitten en te ‘grounden’?? Hoe heeft ze deze gast gevonden die precies op hetzelfde twijfelachtige level zit als zij :joy:

Ik zit elke keer vol verwondering te kijken naar haar hele… unieke levenswijze.

10 likes

Ze zijn volgens haar story 24/7 bezig met relatie therapie, boeken lezen over verdieping in een relatie en wat je daar allemaal voor moet doen, delen hun diepste gevoelens al na dag 1, manifesteren tot ze een ons wegen, doen allerlei ‘grounding experimenten’… Het komt allemaal een beetje sektarisch op me over, maar dan met z’n tweeën.

2 likes

Dit is precies hoe ik haar met alles vind overkomen, alsof ze nergens echt uit zichzelf van geniet maar dan wel heel geforceerd probeert te genieten ofzo.

Kan het slecht verwoorden maar alles komt zo onoprecht over, meeste mensen hebben gewoon een relatie maar zij lijkt zelfs dat te moeten plannen/bedenken etc

2 likes

Mij ook. Want dit ziet er ook soms een beetje uit alsof je totaal niet meer weet waar je het zoeken moet.

5 likes

Haha ja het ergste vond ik nog dat ze wekelijks (?) aan hun money mindset gingen werken en dan bespreken welke uitgaven ze hadden gedaan en waarom.

Ik volg celine charlotte wel graag maar ze staat zo ver van me
af, verbaas me echt vaak over haar. Ook dat ze dan een maand een huisje had gehuurd op Bali waar ze dan vervolgens allemaal dingen aan ging aanpassen op eigen kosten. Zo van: ‘ja ik vond deze lamp niet mooi dus heb nieuwe lampen laten installeren, en het zwembad was niet echt schoon dus heb iemand ingehuurd om dat schoon te maken’ hahah

8 likes

Wie is die engerd.

2 likes

Ik heb Celine Charlotte net opgezocht op instagram en qua persoonlijkheid staat ze een beetje (heel) ver van me af, maar damn wat een mooie reizen maakt ze :sob: En wat een mooi huis heeft ze.

Zit nu te overwegen of er iets is waar ik cursussen in kan geven. Blijk alleen niet uitzonderlijke talenten te hebben 🥲

3 likes

In dat geval zou jij een uitstekende coach zijn! Ik heb er nog nooit een gezien met talent. Pfnja als je veel praten weinig zeggen een talent kan noemen dan hebben ze allemaal talent.

25 likes

En dan kunnen die mensen die dat volgen (ook zonder kinderen of opleiding) dan ook weer curcussen geven nav jouw informatie! Top dit! Ik kan je ook nog wel wat leren daarover. Vandaag voor slechts €1999,- maar vanaf morgen weer voor €3499,- exc btw!

1 like

En @Crusti_Croc, wat @Cozycute zegt inderdaad.

1 like

Ik ben drie jaar geleden op vakantie geweest naar 4 van de vele eilanden (Hawaï liefhebber, hence mn forumnaam :eyes:) en de natuur daar is zo indrukwekkend! Kan me er echt nul bij voorstellen dat je daar bent en maar gewoon binnen gaat zitten omdat het regent en gaat zitten mokken over het strand :cry:

Sprookje

72 likes

Jaa als ik al die storys zie van Bretman rock , kan ik ook niet geloven dat je in hawaii gaat zeuren om t uitzicht.

10 likes

Wauw fantastisch! :heart_eyes:

2 likes