Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Volgens mij is ze allereerst rijk geworden met Spot, waarbij ze haar huurhuis in Amsterdam verhuurde als vergaderlocatie.

2 likes

Ik zag d’r insta want kende haar ook niet maar het is gewoon de zoveelste eenpersoonsmileuramp als je ziet hoe vaak die voor korte reisjes in een vliegtuig stapt.

12 likes

Haar huurhuis verhuurde als vergaderlocatie?
Shit voor de verhuurde van dr woning zeg.

:money_mouth_face::sob:

3 likes

Ja ik vind haar ook heel onoprecht.

Zoals dat ze in Arizona was en dan nieuwe kleding gaat kopen want ze past haar kledingstijl aan de plaats aan? Dan heeft ze dus een hele hiking outfit aan en gaat ze op een papieren kaart een route plannen en voelt ze zich ā€œprofi hikerā€. Dan denk ik al girl… iedereen gebruikt een app waarop je de route offline kan downloaden want je wil niet verdwalen, vooral niet als je alleen gaat. En daarna gaat ze dus op pad wat niet langer dan 5 minuten duurt want het is te heet. Goh!! Ik was toevallig dit jaar zelf ook in Sedona en het is daar 40+ graden (bij mij 46) en niemand gaat dan ā€˜s middags wandelen, dat is hartstikke gevaarlijk.

Nouja gelukkig had ze een nieuwe garderobe voor die 5 minuten lopen :+1:t2:

15 likes

Zou de vlog van vanavond maar even overslaan dan…komt een hele klaagzang over prijzen en dat alles duur is voorbij :laughing: (irriteer me er zelf ook aan)

5 likes

Ik ga stuk om Nick die minutenlang (althans zo leek het) helemaal uitgezoned is terwijl Bonnie maar bliiiijft praten

78 likes

Te laat :rofl: had op een gegeven moment zin om een reactie te plaatsen met: ga toch eens genieten, en maak je niet altijd zo druk om hoeveel iets kost. JE BENT IN LONDEN FOR FUCK SAKE!

14 likes

Omg ik hoop oprecht niet dat Bram & Matijn uit elkaar zijn :cry::pleading_face:

1 like

Ik vind het ook zo fascinerend dat Bonnie op vakantie altijd gewoon met boterhammen met kaas ontbijt. Vakantie is toch dƩ reden om los te gaan wat betreft ontbijt?!

45 likes

Nee want da’s te duur hĆØ šŸ˜®ā€šŸ’Ø

7 likes

Helemaal in Londen, op elke hoek zit wel iets om een ontbijtje te halen.

5 likes

Maar echt hoor, zitten mokken dat het regent kan in Nederland ook :+1:

6 likes

Jezus jij hebt toch ook wel eens vet haar?

7 likes

Ik denk dat dat zeuren voor hun ook onderdeel is van genieten, lekker dingen die anders zijn afkraken op vakantie heeeeerlie. Die broodjes als ontbijt vind ik dan weer te bizar. Zouden ze hun eigen pot pindakaas hebben meegenomen uit NL?

2 likes

Haha ja dat doen ze altijd

4 likes

is het al iemand opgevallen dat meisjedjamila wappie isšŸ•µļøā€ā™€ļø

7 likes

Ik volg haar niet, maar zie niet per se :triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post: op haar instagram.

5 likes

Wat schraal dit allemaal, echt die calvinistische houding, daar bederft toch ieder vakantieplezier van.

ScandinaviĆ« vond ik trouwens wel echt pleurisduur, dat bedierf kortstondig wel m’n plezier

6 likes

Zelf nadenken trui?

3 likes

Is ze 30?! Holy shit.

5 likes