Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Dat is echt insane. En dan zit er nog spul tussen ook dat je niet gebruikt of lekker vindt.

2 likes

Ja plus veel Lush dingen zijn beperkt houdbaar, dus je moet het ook nog snel opmaken.

3 likes

Haha jezus ik had het verkeerd gelezen en dacht dat er voor een waarde van 230 euro spullen in zat maar hij kost ook daadwerkelijk 230 euro. Zie op de Lush webshop zelfs 235 euro staan.

2 likes

Ik dacht erover om dit jaar de adventskalender van MAC kopen, maar die kost ook gewoon €280 :frowning: echt bizar

Ik zou de kalender wel kopen want ik ben dol op Lush maar zoveel producten ga ik nooit opmaken. Ik koop liever een paar producten per keer. Ik vind het ook leuk om af en toe op mijn fiets te springen en lekker te ruiken en te testen in de winkel.

1 like

Voor dat geld kan je dan toch beter gewoon zelf naar de winkel gaan en jezelf trakteren op tassen vol met spullen die je sowieso lekker/mooi vindt? Snap echt helemaal niets van die adventskalenders haha.

59 likes

Wow ik wist niet dat Lush zo’n luxe merk is? 230 euro wow :exploding_head:

3 likes

Ik snap het hele concept van adventkalenders niet. Wie heeft er nou het geduld om elke dag één vakje te open?

8 likes

Ik vind lush soieso best wel duur eigk.

18 likes

mn lievelings advent unboxing

28 likes

Hij is wel in de aanbieding bij Zalando zag ik vandaag…

Maar helemaal eens met wat hierboven gezegd werd. Ik heb al twintig keer overwogen om een kalender te kopen en elke keer kom ik weer tot de conclusie dat ik voor hetzelfde (of minder) geld beter dingen kan kopen die ik echt graag wil hebben ipv dat ik nog een jaar lang mini’s heb rondslingeren die ik nooit gebruik.

Maar het is wel heel slimme marketing want elke keer ga ik het toch weer overwegen.

5 likes

En deze

11 likes

Hahaha ja ik herinner me deze ook
Mijn schoonzusje wilde dit jaar de myjewellery kalender maar kennelijk is ie dit jaar wel leuker (heb haar nieuwe video gekeken daar bespreekt ze m weer)

2 likes

Ja Zitten wel echt leuke dingen in! Erger dan een mini-deo kan het ook bijna niet

2 likes

Ik gaf mijn oma vorig jaar de Rituals advent kalender cadeau. 90 euro, schrok me dood bij het afrekenen. Maar oke we hebben wel gezellig een hele middag een kerstdorp in elkaar zitten knutselen (elk datum was een kersthuisje) en ze heeft tot maanden daarna appjes gestuurd met wat voor heerlijk product ze nu weer had aangebroken van de kalender.

127 likes

Hahah al moet ik toegeven dat ik bijnaaaaaa de Cult Beauty kalender heb gekocht… maar die is ook wel wat mooier dan die van Lush :sweat_smile:

2 likes

Oh no is er een cult beauty kalender… lof die site .
Hou me tegen

4 likes

Wat een moedige video van Dee over hun miskramen.

13 likes

Hij is helaas uitverkocht, kreeg net het mailtje :sob: Nouja, wellicht beter voor ons! Hij koste iets van €250 en had een waarde van €1100 geloof ik. Ze hebben nu ook weer zo’n actie dat je een goodiebag krijgt twv €500 (of zo iets) wanneer je een bepaald bedrag uitgeeft. Ik moet mezelf nu echt tegenhouden, maar heb de producten van de vorige goodiebags nog niet op :sweat_smile:

4 likes

Ik vraag me bij deze dingen me altijd sterk af of er echt een waarde is van x bedrag…

2 likes