Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Wel gek dat je op de achtergrond iemand in dat bed ziet liggen op z’n telefoon de hele tijd. :joy:

Ik heb serieus gezocht naar de voetnoot opmerking onderaan je bericht haha (staat er niet)

10 likes

Ah ik kreeg net de video van Dee in mijn overzicht. Super verdrietig voor haar en ontzettend moedig dat ze dit wil delen met heel het internet. Ik leef echt met haar mee :pleading_face:

13 likes

Sorry, ik moet telkens zo hard lachen om haar filmpjes met die First Dates vibes. Die droge shots van dat restaurant ook tussendoor.

2 likes

Ik vond het ook een heftig verhaal van Dee. Goed dat ze de klachtenlijnen van de ziekenhuizen heeft gebeld trouwens

5 likes

Ik vind vita’s reels/ad voor die sportschool wel gaaf gedaan!

4 likes

Een YouTuber had het nagerekend, maar je krijgt wel veel mini’s van producten (ze heeft wel de verhoudingen berekend). Op zich was de CB kalender echt heeeeeel mooi, maar het is natuurlijk een grote reclamedoos (en het werkt, heb al heel vaak dingen gekocht na zo’n giftbox :sob:).

1 like

Jeetje wat een rollercoaster. Ook zo heftig dat ze eigenlijk helemaal geen idee had wat er ging gebeuren met haar in het ziekenhuis. En dan loop je het ziekenhuis weer uit zonder rechter eileider.

3 likes

Echt zoveel fouten in het ziekenhuis en ook heftig dat haar tweelingzus gebeld is. Dan reageren met kan gebeuren als je een tweeling bent… Wtf…

8 likes

Ja dat is wel echt een grove fout. Vind het ook vreemd, zoekt die vrouw dan op een geboortedatum en achternaam en dan denkt, oh die zal het wel zijn?

3 likes

Nee plus, je weet toch waarvoor je belt en controleert nog even de gegevens. Kan er met mijn hoofd niet bij…

4 likes

Ja daarom is het ook zo’n raar verhaal. Hoe komen ze zo aan dat nummer van die tweelingzus dan?

2 likes

Nou dat kan denk ik opzich wel. Die vrouw typt inderdaad de gebooortenaam in, ziet achternaam. Waarschijnlijk is haar tweelingzus ook al bekend in het ziekenhuis met een dossier, maar niet op die afdeling. Zeer kwalijk dat zo’n vrouw niet even het dossier opent voor dat ze belt, dan had dit voorkomen kunnen worden.

1 like

M’n hart breekt echt bij het kijken van die video. Van de buitenkant lijkt ze alles voor elkaar te hebben, zelfs een langdurige samenwerking met TUI, maar zo zie je maar weer dat je nooit weet wat er in iemands leven allemaal écht gebeurt. Ik ben blij dat ze dit deelt, ik denk namelijk dat dit voor velen een stukje herkenning of voorbereiding is (mocht het je overkomen).

19 likes

Oh ja dan bedoel je dus wel hetzelfde als mij, achternaam intypen + geboortedatum. Ik zou me als ik die vrouw was echt de ogen uit mn kop schamen maar uit Dee’s verhaal leek die vrouw het maar een dom foutje te vinden. En ook zo lomp dat zij daar zo wijdbeens ligt voor een echo en die arts ff gaat bellen over een andere patiënt. Alsof het over machines ofzo gaat?! Ik heb zelf ook een inwendige echo gehad en zou het echt idioot vinden als die arts dan ff rustig gaat zitten bellen.

7 likes

Ik vind die stories van Jennie echt fascinerend. Ze heeft dankzij crypto haar huisje afbetaald, de vloer laten renoveren en binnenkort start ze met een badkamerverbouwing

Snap wel dat ze is gestopt met influencer zijn als ze dit al zo kan binnenharken, geen spon meer nodig :money_mouth_face: :money_mouth_face:

5 likes

Als ze andere voorletters hebben, is het gewoon echt onzorgvuldig. Maar ik weet niet hoe haar tweelingzus heet

2 likes

Bee of cee

23 likes

Ook met dezelfde voorletter kan dit gewoon echt niet. Toen ik tijdje terug in het ziekenhuis kwam, werd er specifiek gevraagd of ik er een van een tweeling ben, juist om dit soort dingen te voorkomen

2 likes

Heb ook meegemaakt dat er redelijk laconiek werd omgegaan met een telefonisch foutje van het ziekenhuis. Na een ingreep bij de baarmoeder en een daaropvolgende controle kreeg ik op een vrijdagmiddag telefonisch het bericht dat de uitslagen “niet goed” waren en dat de gynaecoloog mij de maandag daarna zou bellen om het toe te lichten.

Ik het hele weekend in spanning gezeten om er op maandag achter te komen dat ze verkeerde resultaten met mij hadden gedeeld. Werd niet heel empatisch op gereageerd toen ik aangaf dat wel heel slordig te vinden.

14 likes