Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Zo zijn we nu klaar met het letter voor letter analyseren en bekritiseren van de Funda advertentie van Leonie?

34 likes

heb zelden zo snel door dit forum heen gescrollt

10 likes

echt zo verdrietig

3 likes

Vraag me echt af waar die mensen de tijd vandaan halen die tekst helemaal uit te pluizen en er dan hier over komen zeuren.
Ben je dan echt zo boos?

6 likes

Nee hoor, wel gefascineerd en geïnteresseerd.

5 likes

In mijn geval overweg ik al een tijd om te verhuizen naar Haarlem en dit appartement leek op het eerste gezicht (oa aantal kamers, een buiten en wijk) aan mijn eisen te voldoen. Alleen ik heb besloten geen bezichtiging te plannen ondermeer vanwege de punten die ik beschreef.

5 likes

Zo’n dakterras is leuk tot @anon50301661 naast je komt wonen

16 likes

Overigens heb ik ook eens een huis gezien met energielabel F waarvan ik het niet kon geloven (nieuwe ketel, zonnepanelen). Dus belde ik de makelaar die zei dat ze dat nog aan moesten passen op Funda omdat dat automatisch kwam als je nog geen energielabel hebt aangevraagd… weet niet of het zo is, maar dat kan ook nog?

2 likes

Klopt ik lees dit topic af en toe als ik echt niks te doen heb en iets wil lezen over YT’bers
Geen misgunnend gemierenneuk over een funda advertentie

Ja dankje :kissing_heart:

2 likes

Wat onwijs sterk van Dee dat ze dit deelt. Heel persoonlijk ook.

11 likes

Oooh wat leuk! Heb al haar video’s over het proberen zwanger te worden gezien dus leefde erg met haar mee haha voor zover dat kan bij iemand die je niet persoonlijk kent

5 likes

16 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Caronatopic #12

Mensen blokkeren is zowel op instagram als tiktok mijn nieuwe hobby geworden. Haar heb ik ook een paar weken geleden al geblockt.

edit: Als je nog positieve fitness content zoekt: Natacha Oceane is echt top!

14 likes

Jaa, zo leuk voor haar! Ze zei volgens mij dat ze al een jaar bezig waren en dat ze misschien een fertiliteitstraject ingingen? Fijn voor haar en haar vriend dat het alsnog gelukt is!

2 likes

Ik keek vandaag sinds een tijdje weer es een vlog van Mascha en ik schrok echt een beetje. Ze benoemd het zelf ook, maar ze komt echt mega onrustig en gestresst over. :frowning:

2 likes

Dat komt denk ik ook door haar emdr therapie

2 likes

Ik zie een hele gehypte massa die weer allemaal nieuwe meuk heeft gekocht en daar helemaal excited van is, zoals altijd

1 like

Nu al spijt dat ik mijn mening heb laten weten, heb nl helemaal geen zin om verder een hele discussie erover te voeren. En is dit ook het topic niet voor, dus ik laat het hierbij.⁷

Edit om weer on topic te komen: Vera laat de lush adventkalender zien. Maar dat ding kost €230!:grimacing: Zou hem best willen, maar echt veel geld voor bruisballen…

• Ik betaal gerust €230 voor die Lush adventkalender
  • Wie betaalt er nou in godsnaam €230 voor een adventkalender?

0 stemmers

6 likes

De discusssie over corona is verplaatst naar het coronatopic, graag daar verder bespreken als daar nog behoefte aan is.

3 likes