Dat Harry Potter toneelstuk waar Bonnie en Nick heen geweest zijn lijkt wel heel erg gaaf. Ik wil ook!
Ik vind het zo enorm teleurstellend dat zoveel influencers niet gewoon goede duurzame merken uitkiezen om te promoten. Ik wil dat gewoon niet begrijpen. Misschien is het niet zo simpel hoor, maar ik kan al die fast fashion echt niet meer zien en hoe moeilijk kan het nou zijn om dat goed te doen? Lekker de kop in het zand.
Verbaasd me dat ze daarheen gaan als ze zo klagen over dat alles duur is haha. Wel echt een aanrader, het verhaal uit het boek is shit, maar zooo een goede show met leuke special effects.
Of dan doen ze dat 1 keer om vervolgens de volgende dag een spon van primark te hebben.
Awhhh love Jesse
Sorry maar hij is wel zoān Gen Z waarbij je een beetje hoop krijgt
Ik denk dat het niet zo simpel is als āuitkiezenā. Als je als vlogger je geld wilt verdienen ben je afhankelijk van merken die met jou samen willen werken. De wereld loopt nog niet over van de duurzame merken dus als ze enkel op die merken gaan wachten kunnen veel influencers hun baan gedag zeggen denk ik.
Iets met prioriteiten stellen
Er zijn wel heel veel meer andere bedrijven dan fast fashion kledingmerken. Er zijn er ook steeds meer duurzame merken. Maargoed, zal vast mee kunnen spelen! Maar als je baan bestaat uit alleen maar slechte niet duurzame troep promoten zou ik mezelf wel echt achter de oren gaan krabben iig, in deze wereld.
Als ik zie in watvoor huizen de meeste influencers wonen denk ik dat ze wel een keus hebben hoorā¦
Je bedoelt duurzame fashion promoten BOVEN een baan met bijbehorend inkomen en financiƫle zekerheid zetten? Dat zou in de ideale wereld inderdaad gebeuren ja.
Teske heeft volgens mij ook toegegeven dat haar inkomsten drastisch waren gedaald nadat ze alleen nog maar met duurzame merken wilde samenwerken.
Oh canāt wait, kan ik me lekker ergeren.
Ik ben ook een paar keer naar Winter Wonderland geweest maar ik kan me niet herinneren dat het duurder was dan elke andere kermis/markt.
Er zijn 2 bekende Belgische influencers die ook shoplogs posten op YouTube waarbij ze een heleboel primark items kopen (zonder passen) en dan thuis filmen en passen en doodleuk voor de camera zeggen: āoei het is toch niet mooi als ik het aan heb. Ohja voor die prijs, maakt niet uit, dan draag ik het gewoon nietā.
Of zoān te groot baby-kerst-pakje kopen (naast de 100 andere kerstoutfits die ze al hebben): āoh het zal nog te groot zijn, maar ok, dan doen we het gewoon maar ene keer aan voor een cute fotoā.
WHYYYYYYY
Oh ben benieuwd welke je bedoeldā¦
Talisa en Celine denk ik? Zij kopen heel veel fastfashion. (Talisalo en Celinesch op Insta)
Helaas, geen skeere moneytalk in Bonnieās Winterwonderwhatever vlog.
Ik heb altijd het idee dat als zei naar een kermis, pretpark, whatever gaat ze nooit iets doet/durft.
ja, denk het ook. Ben sowieso gestopt met Talisa te volgen na al haar anti-vax uitsprakenā¦
Net gekeken en ik ben fan! Heerlijk om lekker mee te kijken. Was helemaal in mijn nopjes met de Harrods vlog en de vlog waar ze naar John Lewis gaat is ook genieten! Heb ondertussen wel trek gekregen na die Food Hall vlog.
Ja inderdaad. Voor de rest wel sympathieke mensen denk ik, maar die fast fashion promo en ongelimiteerd aankoopgedrag is zo zonde.
Ik ben bij stepsha altijd op zoek naar een imperfectie in de vlogs. Keertje geen make-up op? Keertje de vaatwasser niet ingeruimd? Keertje keihard ergens om lachen? Een keer niet helemaal ver weg van deze aarde in je eigen onrealistische bubbel?
Wees gewoon een mensā¦
Jemig, deze man. Een onderzoek erbij halen om te bewijzen dat hij zielig is. Je bent ziek, je gaat niet meteen dood he vriend