Nee het liefste met een foto van een infuus. Het moet wel zo dramatisch mogelijk natuurlijk
Je wilt niet weten hoeveel mensen er met sociale media bezig zijn wanneer ze op een brancard liggen en soms zelfs videobellend de traumakamer op gereden worden. En dan boos als je na 4x vragen de telefoon weglegt. Kan hier echt een boek over schrijvenš
En de persoon die het post reageert dan ook met āschat ik stuur je wel een smsā , want je gaat natuurlijk niet openbaar delen wat er is, want dan is de nieuwsgierigheid van anderen eraf en heb je geen aandacht meer š„²
12 dagen in bed voor een sinus infectieš stel je even aan joh
Heeft ze dat niet gedaan dan?
Volgens mij heeft ze dat niet laten weten dus beetje raar om te speculeren dat ze zich moet laten vaccineren. Misschien is ze gewoon gevaccineerd?
Precies dit. En daarnaast heeft ze er sinds haar zwangerschap last van. Een coronavaccinatie gaat haar niet ineens van haar astma klachten af helpen (zorgt wel voor mindere corona klachten waaronder benauwdheid ja dat weet ik)
maar als je niet gevaccineerd bent kun je moeilijk pretenderen zuinig op je lichaam te zijnš
Wie zegt dat ze niet gevaccineerd is?
Misschien beter om dat niet alleen te denken op dit soort momenten, maar ook wanneer je met jan en alleman loopt te knuffelen, terwijl er een virus rondgaat dat veel schade aan je lichaam kan toebrengen. Onder andere aan je longen (!)
Nou dat vind ik dus ook maar ik volg haar niet echt dus ik dacht misschien heeft ze zich er wel over uitgelaten
Ja we weten natuurlijk niet of ze gevaccineerd is. Maar er niks over zeggen en pas 9 maanden later vertellen dat je corona hebt gehad terwijl je de week daarvoor met jan en alleman hutje mutje stond. Ja daar vind ik iets van
Hoeft niks met niet gevaccineerd te zijn te maken te hebben, goede vriendin van mij heeft sinds haar vaccinatie zo ontzettend last dat ze amper 10 minuten kan wandelen zonder pufje. Vorige zomer fietste ze nog minimaal 50 km per dag.
??? Ze is toch niet verplicht om dit te vertellen?
Ik denk dat ze zich wel heeft laten vaccineren anders is het zoān gedoe om overal te lunchen en voorheen te dineren
Hoezo, QR codes kun je tegenwoordig toch gewoon kopen
waarom toch steeds dat getyp tussen sterretjes
Ik vind overigens wel dat als je pro-vaccineren (AKA, normaal) bent dat je je daarover mag uitspreken. āMoetā uitspreken klinkt ook weer zo dwingend, maar als je een publieke functie hebt met veel volgers vind ik het eigenlijk bijna een plicht om je volgers te stimuleren om ook te vaccineren. Als je je daar niet over wil uitspreken ben je of wel gevaccineerd maar laf en bang voor de wappie reacties, of je bent zelf een wappie.
is een vibe