Wat is je probleem precies?
Ik kan op zich ergens wel medelijden vinden. Lijkt me vet kut als je een carriĆØre bouwt op een super privacy beperkende hobby (want zo begint het toch vaak) dat niet meer echt leuk vindt (dit is breakdown nummer zoveel) en je alternatief bij lange na niet betaalt wat je nu krijgt. Vraag me ook af in hoeverre een vlogmas voor een kleine influencer echt iets is wat je kunt overslaan.
Edit: Het is zeker gezeik hoor, maar ik vind het ergens ook sneu dat je alles lijkt te hebben en daar toch niet van geniet.
Bonnie zit in mijn ogen enorm in een bubbel en komt soms zo wereldvreemd over in haar reacties, alsof ze niets meer kan verdragen en niet doorheeft hoe geprivilegieerd ze eigenlijk is, heeft niks met overprikkeld te maken
Ik volg qua youtubers alleen Deligracy & Katnipp, beiden hebben ook een vlogmas. En beide hebben al 1 of 2 dagen gemist met uploaden. Nu kan mij dat vrij weinig schelen of ze wel of niet elke dag wat plaatsen. Maar ik snap niet dat als je als youtuber daarmee begint je op dag 10 het al niet helemaal haalt.
Dat is voor mij het zelfde als dat je op je werk 31 dagen een patient een prikje moet geven en anders gaat ie langzaam dood. En op dag 10 heb je al 2x gemist.
Ik zou zelf (niet dat ik ooit ga vloggen) van te voren 4 of 5 andere content filmpjes op nemen en als je dan een keer niet uit komt of gewoon ff simpel een dagje wilt bij komen en dan heb je toch content. Zonder stress zonder een dag te missen.
Of vloggen nu wel of niet een drukke baan is, deze breakdown komt ieder jaar terug, het zou goed voor haar zelf zijn als ze zichzelf eens serieus neemt
Edit: en dan bedoel ik de keuze maken tussen meer geld verdienen in korte tijd, of vrienden zien en harry potter lezen in kerstperiode. Ćn Ć©n levert steeds gejenk op. En dit soort keuzes kunnen m.i. beter in de zomer worden gemaakt, dan is vlogmas nog ver weg en zijn je kijkers een beetje aan het (nieuwe) idee gewend
Van Bonnie irriteert het me gewoon dat zij nu na 10 dagen al een breakdown heeft van het dagelijks vloggen terwijl ze dit zogenaamd goed had voorbereid door vooruit te werken waardoor ze alleen maar leuke dingen kon doen in de 24 dagen.
Bram bijvoorbeeld (sorry ik wilde hem niet als voorbeeld noemen maar ik weet niemand anders die het op deze manier doet
) die doet nu voor de tweede keer vlogmas en deed het vorig jaar precies hetzelfde: hij begon een paar dagen eerder met filmen waardoor hij evt. een paar dagen speling had. Als er dan een rotdag bij zat kon hij een dagje overslaan. Aan het eind van vlogmas zat er dan 1 dag tussen filmen / uploaden terwijl hij begon met een x aantal dagen.
Ik zeg niet dat het precies vergelijkbaar is.
Ja! Ik ken ze natuurlijk totaal niet maar ze kwamen altijd zo leuk en stabiel over samen. En dan nu met die kinderen erbij. Vind het zo erg!
Dat Bonnie die breakdown heeft, okee. Maar dat ze niet de tegenwoordigheid van geest heeft om het te relativeren bij het editen en het lekker voor zichzelf te houden vind ik wel echt bijzonder.
Zo is ze lekker relatable 
Ja, ik denk echt dat ze dat denkt inderdaad.
Haha ja dit. En alle reacties zijn ook positief en iedereen vind het āzo fijn dat ze dit deeltā. Snap wel dat je dan in een bubbel komt ook eigenlijk.
Echt hoor. āIk heb geen tijd om een vraag in mijn boek te beantwoorden, maar wel om alles even in de camera te vertellenā
Ik heb dit ook, zou het heel erg vinden als ze uit elkaar zijn voor hun maar vooral ook voor de kinderen die eindelijk in een stabiele en liefdevolle omgeving konden opgroeien.
Toch voelt het ook dubbel om me hiermee bezig te houden, ondanks dat ze er zelf voor kiezen/kozen hun leven deels online te delen en er hier aan de lopende band gespeculeerd wordt over vloggers of beroemdheden in het algemeen.
Vraag me nu ook af of dit misschien een van de redenen is dat Matijn al een tijdje niet meer zelf vlogt?
Nouja Matijn heeft nu gereageerd dat Bram ādrukā is. Hiermee wordt in ieder geval duidelijk dat hij verder even niks wil delen daarover, dus misschien ook een mooi moment om te stoppen met speculeren. Zeker ivm de kinderen vind ik het erg ongepast om er nu nog op door te gaan.
Nou dit idd. En⦠ze hoeft geen vlogmass te doen he. Ze doet dit waarschijnlijk vooral omdat het haar veel oplevert.
Sorry maar een vlogmasvlog waarin je gaat zeiken over vlogmas snap ik echt niet hoor.
Dus jij gaat ook langzaam dood als je 2 dagen een vlogje mist?
Dat ene pakje kost 95ā¬š±
Nee ik zeg juist dat het mij niks kan schelen als een vlogger wel of niet alle dagen upload. Ik kijk sowieso niet elke dag. Het is meer dat de vloggers zelf elk jaar weer met vlogmas allemaal compleet in de stress schieten / hun upload dagen niet halen. Lijkt mij dat er dan iets niet goed gaat in de planning of voorbereiding.
De vergelijking met een prikje geven is meer dat dit je werk is en dat als je aangeeft dit elke dag te doen het onderdeel van je baan is en bij elke andere baan je ook gewoon zorgt dat je je taken van die dag haalt.