Waarom niet
Nee was echt een best serieuze vraag Haha
Ik snap niet wat het betekent. Sarcasme?
Ik kreeg 2 weken geleden op insta een DM v iemand die dat verkocht… ik had denk ik toch niet door dat dat zo in omloop was.
Ik weet niet of ik t goed uitleg, het is in ieder geval sarcastisch bedoelt en het wordt gebruikt bij van die maakbare termen die zweverige mensen altijd roepen. Van die zogenaamd verlichtte figuren die alleen maar bezig zijn met selfcare
Ja zoiets of zelfspot dacht ik ook wel
Zit jij niet op Tiktok
?
Zoals Mascha met haar huisje in de natuur
Oh God dat is nu al legendarisch ja. Een sloot en een paar bomen. De natuur.
Nee gelukkig niet
You are missing out
Is dit nieuw
? En wie ban ik voor het inzetten van deze trend.
Sorry Markiemark
Jeeetje die reacties hier op Elise en Wouter.
Je hoeft ze niet te volgen he? Wilde dat even meegeven als optie
Ik moet eerlijk zeggen dat ik 90% van de mensen die hier besproken worden niet eens volg.
In navolging van “kijken, kijken, niet kopen”, introduceren wij hier “haten, haten, niet volgen”.
Echt dankbaar voor deze optie. Wat een dummies dat we dat zelf nog niet hebben bedacht!!!1
@lula, is het niet ook zo’n schoudertassie/gen z ding? Netzoals heerlie de peerlie? Ik lees het altijd als een soort extra nadruk op iets ding/ook een beetje ‘extra’. Maar geen idee of deze interpretatie klopt want ik ben een milennial
Ik keek net de Q&A van Vita en “Ro” en vind ze wel heel leuk samen. Volgens mij is hij echt een lieve jongen.
Dit hoor ik Elise gewoon zeggen😂
Ik zit dit nu ook te kijken en lief stel inderdaad! Volgens mij hebben ze het heel leuk samen. Zou het alleen wel afknapper vinden als mijn vriendin mijn werk zou omschrijven als ‘zoals met die groene matrix tekentjes’, terwijl hij het zelf heel helder uitlegt.