Tsja, zo kunnen we ook wat vinden van Monica die naar een psycholoog gaat omdat ze last heeft van het dertigers dilemma. Dan kijk ik daarnaar als single 30 plusser in een veel te duur huurhuis van 30m2 omdat ik niks kan kopen in m’n eentje, met een ‘9 tot 5’ baan en dan betrap ik mezelf er ook op dat ik denk waar kan jíj je nou kut om voelen? Ik zou een moord doen voor alles wat zij heeft. Een kind, een relatie, een prachtig huis midden in Amsterdam, vrienden, gezondheid, goede looks, alle materiële spullen die je maar kan wensen…maar het is allemaal zo relatief en je weet gewoon niet hoe een ander zich voelt en waar ze tegenaan lopen. En dat een ander het veel zwaarder/moeilijker of minder heeft dan jij betekent natuurlijk niet dat zij nooit struggles (mogen) hebben.
Ik kan me ook echt wel voorstellen dat elke dag vloggen mentaal zwaar kan zijn. De hele tijd aan staan, leuk doen, je leven er inderdaad naar vormen, elke dag de druk om het interessant genoeg te maken om naar te kijken, de hele tijd naar je eigen kop kijken. Moet er niet aan denken 

) die doet nu voor de tweede keer vlogmas en deed het vorig jaar precies hetzelfde: hij begon een paar dagen eerder met filmen waardoor hij evt. een paar dagen speling had. Als er dan een rotdag bij zat kon hij een dagje overslaan. Aan het eind van vlogmas zat er dan 1 dag tussen filmen / uploaden terwijl hij begon met een x aantal dagen.