Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Dit lijkt eerder vader en zoon

3 likes

Aan de hartjes te zien is het wel een liefdeskoppel.

1 like

Omg ik zou het zo erg vinden als zij uit elkaar zijn.
Dingen die Matijn tweet enzo klinken wel alsof hij nu niet meer met Bram samen is. Kan het me gewoon niet voorstellen?

7 likes

Dit is gewoon op Bram z’n insta onder het kopje “getagd”

5 likes

Hij dacht gewoon wat Bram kan, kan ik als naamgenoot ook.
Vind dat altijd heftig ofzo als zo’n lange relatie uit gaat, maar dan ook zo snel weer publiekelijk verliefd ofzo.

3 likes

Ik volg nu deze youtuber. Wildlifephotographer de huisje in Zweden heeft gekocht.

15 likes

Bram de Wijs en Matijn (ja dus niet Martijn) Nijhuis, een nieuwslezer die ook vlogde

En de andere Bram is dus waarschijnlijk de ex van Matijn.

1 like

Ja indd. Bram de Wijs is een youtuber, Matijn was (?) met een man die ook Bram heet.

3 likes

Haha je hebt Bram de wijs + Jelle en dus matijn+andere Bram

3 likes

Heeeel intens dat ik dit weet want ik volg die mensen ook niet :no_mouth:

2 likes

Jezus het is geen hogere wiskunde hoor, het is al 10x uitgelegd. Je kunt het ook zelf even opzoeken

43 likes

Tijdens haar zwangerschap had Elise een reclame post over vaccineren. Daar kreeg ze toen echt super veel gezeik op natuurlijk van al die lui die daar tegen zijn. Kan me wel voorstellen dat ze geen zin heeft in weer zulk gedoe en zich er daarom niet over uit laat

3 likes

Bram de Wijs vlogt en is bevriend met Matijn, dus die verschijnt af en toe in de vlogs.

Paar dagen terug ging het ook al over hun, beetje up to date blijven allemaal :stuck_out_tongue: Vandaag in de vlog was Bram (de Wijs) weer bij Matijn (zonder andere Bram) en in de reacties wordt er nu ook al naar gevraagd. Die foto van die andere dude op insta vind ik wel veelzeggend dus ik ben benieuwd of Matijn er iets over gaat zeggen binnenkort. Nu het opvalt zeg maar en er dus mensen onder de vlogs van Bram (de Wijs) naar (andere) Bram vragen.

Wat vonden jullie trouwens van Bonnie’s rant over dat ze het veel te druk had en dat ze geen tijd meer heeft voor leuke dingen want ze plant teveel andere leuke dingen in waardoor ze dus niet toekomt aan alles wat ze wil doen. En dat moet ze dan nu voor vlogmas ‘verplicht’ vloggen terwijl ze daar helemaal geen zin in heeft.

Ik snap haar echt niet. Of nee, ik snap wel dat je een beetje gek wordt als je teveel dingen plant en dan niet alles kan doen en daar dan gefrustreerd van raakt. Maar wat ik niet snap is dat het voor mij als kijker nu zo voelt alsof het vloggen een enorme druk en last met zich meedraagt en dat het voor haar nadelig is dat ze moet vloggen want daardoor komt ze niet toe aan andere leuke dingen ofzo?? Ik heb er een apart gevoel bij. Ook dat ze na vlogmas weer 2 weken vlog-vakantie moet nemen om bij te komen. Ik weet niet. Vond het een beetje aparte rant.

13 likes

Ik zat echt met m’n ogen te rollen, en het ging ook maar door.

6 likes

haha hoezo bedenk je ook dat dit gepast is om te vragen aan Bram de Wijs

10 likes

Ik snap wel wat ze bedoelt met dat het allemaal heel druk aanvoelt. Zeker als je net een boek hebt uitgebracht, ben je naast je gewone werk ineens ook best wat tijd kwijt aan interviews en promotie enzo. Snap dat je daar een beetje een onrustig gevoel van krijgt.

Maar aan de andere kant blijft Vlogmas altijd nog een keuze die je als vlogger maakt om extra veel te verdienen in december. Daar kan je dan om gaan zeuren, maar je kan het ook gewoon niet doen als je er geen zin in hebt of je het te veel vindt.

9 likes

Vloggers die klagen dat vlogmas veel werk is en ze het zo druk hebben. Het is een terugkerend jaarlijks probleem voor ze lijkt wel

32 likes

Wat een jonge dude ook :frowning: Mehhh

3 likes