Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Deze reactie vond ik wel bijzonder

15 likes

Wat denkt deze meid dat Bonnie hier precies aan heeft? Als je daar niet in gelooft kan je er toch precies niks mee?

5 likes

Ja en die doorstreepte tekst vind ik zo passief agressief ofzo; wat is je punt nou!?
Bonnie ook echt; “thanks :smiling_face_with_three_hearts:”

5 likes

De foto waar Bram van Matijn in getagd was in Parijs is inmiddels weg van z’n insta. Begrijp wel dat je er geen commentaar op geeft maar dit geeft nog meer reden tot speculatie lijkt me.

1 like

Ja hij staat op privé inmiddels inderdaad.

1 like

Ik kijk nu de nieuwe vlog van Bonnie waarin ze haar gezicht gaat tannen. Snapt iemand de gedachtegang achter het achterstevoren aantrekken van dat vest? Ik niet namelijk :joy:

1 like

Haha nee dat snapte ik ook niet. En ook niet waarom ze het vest niet gewoon aanhield daarna ipv moeilijk te doen over hoe ze dan haar trui weer aan kon doen zonder vies te worden.
Ik heb wel hardop gelachen bij dat beeld dat ze onder de donkerbruine vlekken zit haha :laughing:

3 likes

Haha ja precies. Ik zou me ook echt kapot schrikken van die bruine vlekken!

Annemerel had afgelopen week precies hetzelfde met die tanrevel. Echt goeie reclame :joy:

3 likes

Haha dit was wel echt een classic Bonnie vlog. Met eerst die selftan fail en daarna dat gedoe over dat Twents. Hardop lachen

8 likes

Hahahahaha ja en beatboxen met die pen

5 likes

Door dit soort comments zou ik bijna de vlogs weer gaan kijken :sweat_smile: :joy: het klinkt zo leuk al die dingen haha

8 likes

Ging echt stuk toen Nick die kerstster in elkaar aan het zetten was en ging zingen en toen opeens weer ‘godverdomme twee sterr’n’ :joy: die twee hebben het wel echt leuk samen.

13 likes

Ok die selftan fail was wel heel grappig. Dat verschrikte hoofd van haar.

2 likes

Bonnie wil volgens mij ook vaak gewoon te veel, legt in haar enthousiasme de lat te hoog of weet niet wat er precies gebeurd. Vind die adventkalenders ook een goed voorbeeld. Volgens mij heeft ze elke vlogmas meerdere dagen geen zin of tijd voor die kalenders (ik denk: dat kost je Max 2 minuten maar goed), maar toch moet ze ook dit jaar weer 482819 kalenders . Ze zal denken dat dat leuke content oplevert maar ik heb als kijker Liever dat ze gewoon zonder gedoe elke dag één chocolaatje uit een vakje haalt bij wijze van dan zo vaak gedoe over die kalenders. En waarschijnlijk gaat het volgend jaar precies hetzelfde.

33 likes

Haha wat? Een kartonnen vakje met een chocolaatje openmaken kost te veel tijd? Damn echt een zwaar leven dan idd.

8 likes

ze heeft dus drie kalenders, één met chocola, één met kaarsen en een harry potter kalender ofzo. En dat zou op zich wel leuke content op kunnen leveren, maar vervolgens heeft ze er dan geen zin in of is ze moe en dan ben je dus aan het kijken naar een gehumeurde bonnie die vertelt dat ze er geen zin in heeft etc en tja dan is het dus geen leuke content meer. Dan zou ze het nog beter niet kunnen benoemen, het de volgende dag nog even doen en dat achter de vlog van de dag ervoor plakken.

4 likes

Nou zij hebben er dus heel veel dus ze is oa elke dag teleurgesteld overhelt formaat kaars dat ze krijgt

5 likes

De adventkalender openmaken spoel ik altijd door. Wat kan het mij interesseren wat voor foeilelijke plastic troep er nu weer in zit. Of welke precies dezelfde kinder chocolade je vandaag hebt in een andere vorm.

31 likes

Ik vind “mensen met normale banen hebben het altijd druk” echt een drogreden eigenlijk. Vlogmas is drukker dan normaal en af en toe wil je toch gewoon even klagen zonder eerst te denken aan dat anderen het zwaarder hebben. Boeiend.

18 likes