Dat ene pakje kost 95€😱
Nee ik zeg juist dat het mij niks kan schelen als een vlogger wel of niet alle dagen upload. Ik kijk sowieso niet elke dag. Het is meer dat de vloggers zelf elk jaar weer met vlogmas allemaal compleet in de stress schieten / hun upload dagen niet halen. Lijkt mij dat er dan iets niet goed gaat in de planning of voorbereiding.
De vergelijking met een prikje geven is meer dat dit je werk is en dat als je aangeeft dit elke dag te doen het onderdeel van je baan is en bij elke andere baan je ook gewoon zorgt dat je je taken van die dag haalt.
Het gaat er denk ik niet om hoe goed ze het heeft, maar dat ze gewoon een te druk hoofd heeft en teveel wil, dat je daardoor jezelf teveel druk op legt. Dan raak je ook het gevoel tussen werk en privé kwijt. Alsof je die puzzel moet maken of nog moet afspreken. En die ene serie loop je ook nog mee achter etc. Je hebt dan niet een echt ontspan moment als je constant aan staan en alles ziet alsof het een soort verplichting is naar jezelf.
Ik vind dat wel herkenbaar, als je al druk bent en high in je adrenaline de hele dag, dat je dan ook nog het hele huis wilt behangen op dat moment.
Het is wel een luxeprobleem opzich, maar kan je alsnog even mee strugglen. Alleen zou zoiets dan tegen je partner zeggen ook zodat die je kan afremmen. En dat niet met al je volgers delen.
Mss is het een idee voor vloggers om volgende vlogmas een paar thema videos vooraf opnemen en editten zodat ze een paar rustdagen heeft?! Beetje zoals Leena Norms dit jaar doet.
Kijkt iemand nog vlogs Anna Nooshin? Ze zegt iets groots en ambitieus te filmen waar ze nog niet veel over kan zeggen. Wat denken jullie? Reality soap?
Plz no
Nee joh, dan moeten ze vooruit werken en plannen, dat is te veel gevraagd.
Ik heb de vlog vanmorgen wel gezien bij het opstaan, maar wat ik onthouden heb: reclame voor Noosh en geen zin om te vloggen, maar het moet. Ze zegt omdat ze het voor ‘ons’ doet, maar ik heb eerder het gevoel omdat ze het nodig heeft voor de business. Ik vond het een heel onpersoonlijke en nietszeggende vlog.
Ja jammer, ik had laatst een paar van Anna’s “nieuwe vlogs” gekeken. Het begin best leuk en enthousiast maar de laatste vlogs vervalt ze alweer in het niet filmen/geen zin ed.
Volgens mij heeft zij ook echt wel last van negatieve comments, minder populariteit etc. Ik ben gestopt met kijken omdat ik er gewoon een beetje naar van werd. Zo’n video met Robert was ook zo’n vervelende vibe
Ja, ook heel pijnlijk toen zij zei dat ze graag briefjes schrijft en ook vaak haar vrienden verrast met een persoonlijk briefje en hij gewoon vlakaf zegt dat ze dat nog nooit voor hem gedaan heeft.
Kwam ook heel fake over dat ze in de 2de aflevering al brieven kreeg met: ik kijk heel graag naar je nieuwe serie… Klonk allemaal zo zelf geschreven.
En dan was er een brief met de vraag waarom mensen denken dat veel fake is. Tja, daarom dus… Het lijkt in scène gezet te zijn.
Ergens vind ik het ook wel jammer voor haar: ze probeert weer iets via Youtube, maar het pakt niet. Het komt niet authentiek over.
Ik vind vlogmas helemaal niet zo leuk. Zeker als meerdere mensen t doen dan heb je dus elke dag allemaal videos van mensen die een lelijke kerstboom opzetten.
Alsof jij het anders zou doen
Ja als het allemaal om kerst draait vind ik er ook niet zo veel aan. Ik volg ook de vlogs van xo MaCenna, zij vlogt al een jaar ofzo over het huis wat ze aan het verbouwen is. Normaal gesproken 1x in de week maar nu gewoon elke dag.
Anna Nooshin is een beetje passé, toch? Tenminste, eerst was ze echt óveral en nu niet meer.
Jamaar deze baby heeft een ander kleurthema. Want dat speelgoedmolentje boven het bedje moet ze nog vervangen.
Ik heb met verbazing de vlog afgekeken. Ze bleef maar dure spulletjes uitpakken.
Echt wel bijzonder om te zien hoe iemand uit haar financiële klasse omgaat met nieuwe spullen kopen.
Maar het is haar ook echt gegund.
Waar ik me ook over verbaasde: die onhandige manden met babyspullen in het kamertje. Dat werkt toch niet? Ze kreeg ze zelf moeilijk open. En ok, ze had een vlog camera vast, maar je hebt evengoed iets in je handen als je met de baby bezig bent.
Ik ben dit weekend naar een signeersessie van Bonnie geweest en het was echt heel leuk Ze was zo vriendelijk, geïnteresseerd en nam voor iedereen de tijd. Ik volg haar al jaren, soms wat actiever en soms periodes wat minder, maar zo leuk om haar eens een keer in het echt te zien!
Wat denkt deze meid dat Bonnie hier precies aan heeft? Als je daar niet in gelooft kan je er toch precies niks mee?
Ja en die doorstreepte tekst vind ik zo passief agressief ofzo; wat is je punt nou!?
Bonnie ook echt; “thanks ”
De foto waar Bram van Matijn in getagd was in Parijs is inmiddels weg van z’n insta. Begrijp wel dat je er geen commentaar op geeft maar dit geeft nog meer reden tot speculatie lijkt me.