Wtf, anno 2021 en alle wetenschap over zonnebanken ben je dan echt niet helemaal goed.
Dat ze een akkoord hebben gegeven op die foto. Dit is echt nachtmerrie voer
Edit: Vals alarm het is geen advertentie, het is gewoon een reteslechte foto
Ja daar gelooft ons alwin niet in.
Lekker met je huidtype “ik verbrand binnen 15 minuten” schroeien onder de zonnebank.
Nee, hij laat zich niet meer door angst lijden. En de wetenschap is eng, dus negeert ‘ie dat
#Geenangst
Haha ohja da’s waar, my bad!
Het enige wat door een zonnebank wordt bevorderd is huidkanker (of nog erger, rimpels).
Aka de druk verder verhogen op de zorg 
Huidkanker. Ik geef het een zesje.
“Comments on this post have been limited.”
Well that escalated quickly. Gelukkig heeft ie nog wel verstandige volgers.
Hate to say it maar het gevoel van de zonnebank in de winter is wel echt lekker. Alsof al je organen van binnenuit verwarmd worden, rest vd dag ben je heerlijk warm
Hoe is dat lekker 
Dat kan ook in een warm bad, zonder enge bij effecten.
Kon Alwin niet investeren in zo’n daglichtlamp.
Volgens mij vonden een heleboel mensen t grappig, inclusief Bonnie zelf, dus sadistisch is t niet hoor.
Je kunt nog een keer lachen. In een vlog (geloof 3 terug) van Annemerel gebeurt precies hetzelfde.
Vind t toch weer fijn om te zien in Bonnie’s vlog hoe er een goed voorbeeld wordt gegeven. D’r moeder heeft Corona, dus ze gaan niet bij d’r naar binnen en d’r moeder verteld dat ze GELUKKIG is gevaccineerd anders was t veel erger (In plaats van "Belachelijk, ik ben toch gevaccineerd? Hoe kan dit!11!) en ze heeft zelfs voor de beeldvorming een mondkapje op enzo.

Ik vind ze leuker dan Bonnie.
Ik las Wil en Tien