Dat weet ik ik doelde op de geheime adventskalender van vorig jaar die ze onder in haar bureau had gestopt waar Nick niks van af wist en waarvan ze tijdens het werk van aan het snoepen was. Toen Nick erachter kwam was ie helemaal verontwaardigd.
leverde wel geniaaaaale beelden op. Heb hardop gelachen toen.
Hij heeft nu zelf een flinke snackla, bleek onlangs. Sneaky sneaky
Lotte heeft op insta foto’s dat ze op een kerstmarkt is en dat ze een 2g stempel daar op hun hand krijgen, en de reacties van sommigen joh…
“Je doet hier echt veel mensen pijn mee, je bent voor uitsluiting!!!”
Omg wat idioot al die reacties, sommige krijgen er zelfs buikpijn van :’)
Wat een jankerds
Wow zoveel reacties. Ik ben elke keer weer verbaasd hoeveel het er nog zijn. Hoewel er nog veeeel meer mensen niets zeggen natuurlijk. Maar toch… bizar.
Zie dat de reacties op haar instagram beperkt zijn, maar hoezo zou zo’n foto van Lotte je pijn doen? Het is geen eens een bijzondere foto
Wat een reacties zeg… ongelofelijk. Aan de ene kant zou ik als ik Lotte was zeggen dikke vinger; als je het er niet mee eens bent dan ontvolg je maar. Aan de andere kant is haar insta wel haar bron van inkomsten, misschien krijgt ze daar dan ook wel weer gezeik van.
Ik ben alle positieve berichten aan het liken. En haar post ook. Fuck die mensen.
Ik word hier gewoon helemaal agressief van.
Ben echt zo klaar met al die kutwappies.
Wat ook weer zo opvalt is dat wappies altijd roepen dat ze iets wordt opgedrongen, terwijl je in haar comment secties niemand ziet roepen “GOEDZO, 2G!” maar juist de wappies weer het hardst van zich af mekkeren. Die blinde vlek is bij sommigen zo groot.
Toch apart dat de mensen die vinden dat zo’n foto ‘zoveel pijn doet’ en echt niet kan, omdat zij vinden dat ze daardoor BuiTEN gESLoteN WoRDEn!!! er volledig aan voorbij gaan dat zij door hun keuze zich niet te laten vaccineren totaal geen rekening houden met kwetsbare mensen voor wie het virus heel gevaarlijk is he.
Mijn hemel wat een gezeur. Hoe de F zou een stempel van een ander jou pijn doen.
Een slang in je keel doet pijn, zeur niet zo.
Als je zo’n teer zieltje bent kun je idd maar beter gewoon thuis binnen blijven en niks doen wat een jankerds
Tuurlijk mag je klagen, maar je kunt je afvragen of het het beste idee is om dat te doen tegen je honderdduizenden followers en samenwerkingspartners. Je kan ook even tegen je partner, familie of vrienden klagen. Als ik het zwaar heb op werk doe ik dat ook en ga ik niet een bericht op intranet zetten of met een megafoon op tafel staan of een mail uitsturen naar alle collega’s en klanten hoe zwaar het nu is. Tijd en plaats.
laat je gewoon gaan, je moet je toch kunnen uiten
De mevrouw met endometriose gaat nog van een koude kermis thuiskomen. Vier jaar lang mezelf geïnjecteerd met allerlei spul voor onze kinderwens. Wat er allemaal in zat? Joost mag het weten. Heel veel rotzooi maar wel rotzooi waardoor we uiteindelijk een kindje hebben mogen krijgen. Ik vertrouwde toen op de wetenschap en nu ook. Kan het haar van harte aanraden. Wordt zo moe van al deze mensen. Waarschijnlijk bijna allemaal vroeger gevaccineerd volgens het rijks vaccinatieprogramma. Het gros weet niet eens wat de bof of polio is en wat hen dus bespaart is gebleven door de luxe van (gratis) geënt zijn. Maar nee, ze vinden er toch allemaal wat van en laten zich niet zomaar volspuiten met iets waarvan ze nog niet weten wat het doet op langere termijn. Tot ze onvruchtbaar blijken te zijn en naar alles grijpen om toch een kindje te krijgen, ernstig ziek zijn en hun levensduur willen verlengen of een festivalletje willen pakken en zichzelf volsnuiven met ongeteste coke of volgieten met gootsteenontstopper. Iets met meten en twee maten.
Ik had collega’s bij mijn vorige baan die dat deden via het intranet (was een grote organisatie). Echt tenenkrommend en hilarisch tegelijkertijd
Jammer dat deze mensen niet dezelfde energy hebben als een influencer racisme ofzo promoot