Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Walgelijk wat mensen commenten bij Lotte. Ik heb een positieve comment achtergelaten in de hoop dat de wappies niet de boventoon voeren in de reacties op haar doodnormale fotodump van haar dagje Keulen.

Wat hebben die vrouwen een bord voor hun kop zeg.

5 likes

Heeft Lotte de foto verwijderd? Ik wilde ook even wat likes uitdelen maar kan het niet terugvinden. (Edit: foto gevonden)

De mensen met het kinderwens-argument begrijpen kennelijk nog steeds niet dat je van COVID een goede kans hebt om ziek te worden en dat dit ook niet bepaald bevorderlijk zou kunnen zijn? Echt om moedeloos van te worden.

8 likes

Het is een foto op instagram.

Het is een foto in een reeks. Dus je ziet hem niet direct als je haar profiel bekijkt. Laatste post en dan in dat rijtje.

2 likes

Ah ik zie het inderdaad! Dank.

Alwin promoot het gebruik van de zonnebank? :upside_down_face:

16 likes

Wtf, anno 2021 en alle wetenschap over zonnebanken ben je dan echt niet helemaal goed.

12 likes

Dat ze een akkoord hebben gegeven op die foto. Dit is echt nachtmerrie voer

Edit: Vals alarm het is geen advertentie, het is gewoon een reteslechte foto

3 likes

Ja daar gelooft ons alwin niet in.

49 likes

Lekker met je huidtype “ik verbrand binnen 15 minuten” schroeien onder de zonnebank.

34 likes

Nee, hij laat zich niet meer door angst lijden. En de wetenschap is eng, dus negeert ‘ie dat

18 likes

#Geenangst

14 likes

Haha ohja da’s waar, my bad!

3 likes

Het enige wat door een zonnebank wordt bevorderd is huidkanker (of nog erger, rimpels).

15 likes

Aka de druk verder verhogen op de zorg :+1:

1 like

Huidkanker. Ik geef het een zesje.

48 likes

“Comments on this post have been limited.” :roll_eyes: Well that escalated quickly. Gelukkig heeft ie nog wel verstandige volgers.

3 likes

Hate to say it maar het gevoel van de zonnebank in de winter is wel echt lekker. Alsof al je organen van binnenuit verwarmd worden, rest vd dag ben je heerlijk warm

26 likes

Hoe is dat lekker :exploding_head:

15 likes

Dat kan ook in een warm bad, zonder enge bij effecten.

3 likes