Kon Alwin niet investeren in zo’n daglichtlamp.
Ik liep even een vlog achter en ik moest zo hard lachen om Bonnie met haar zelfbruiner. Kreeg helemaal de Ross in de tanningsalon flashbacks. HI LA RI SCH!
Edit: ja ik ben zo’n sadist die om zulke dingen helemaal in een deuk ligt.
Volgens mij vonden een heleboel mensen t grappig, inclusief Bonnie zelf, dus sadistisch is t niet hoor.
Je kunt nog een keer lachen. In een vlog (geloof 3 terug) van Annemerel gebeurt precies hetzelfde.
Vind t toch weer fijn om te zien in Bonnie’s vlog hoe er een goed voorbeeld wordt gegeven. D’r moeder heeft Corona, dus ze gaan niet bij d’r naar binnen en d’r moeder verteld dat ze GELUKKIG is gevaccineerd anders was t veel erger (In plaats van "Belachelijk, ik ben toch gevaccineerd? Hoe kan dit!11!) en ze heeft zelfs voor de beeldvorming een mondkapje op enzo.
Ik vind ze leuker dan Bonnie.
Ik las Wil en Tien
Oh wat sneu voor haar, haar ouders waren volgens mij super voorzichtig altijd. Misschien van Bonnies event laatst?
Hahaha recurring issue.
Ik ben wel een beetje afgeknapt op Alwin sinds een paar maanden. Jammer, want ik vond zijn video’s altijd mooi gemaakt
Echt geweldig hoe Nick telkens alle cadeaus kusjes geeft als die ze leuk vind haha, wat een topper is die vent
Hahaha ik vind het dus echt aandoenlijk, niet per se sexy inderdaad
Celinecharlotte wordt echt steeds meer mijn BEC. Nu is ze dus naar Hawai gevlogen en na dagenlang klagen over Hawai en het weer is ze tot de conclusie gekomen dat ze ‘‘al dat groen, natuur enzo’’ van het eiland waar ze nu op zitten niks vindt. Vliegt ze weer naar een ander eiland.
Ik vind het ook zo leuk hoe hij altijd een soort van manisch begint te schaterlachen als Bonnie hem een kado geeft dat hij heel leuk vindt, een tripje of die vaatwasser een hele tijd geleden. Sowieso ook gewoon het feit dat hij altijd zo blij en enthousiast reageert als hij iets krijgt van Bonnie. Vind hun echt wel couple goals samen
Naar een ander eiland = Honolulu, 5 sterren all inclusive resort.
@Junebug85 ja die commitment met leuk doen ook al is het een schijtcadeau, echte liefde volgens mij. Ook zo schattig dat hij dat verkeer zo goed probeert te regelen in dat spel van hem, echte ambtenaar in z’n hart
Ik zou wel naar een signeersessie van Wim en Til willen tbh
haha ik kijk nu ook haar stories maar mijn god wat is zij irritant zeg
Dat geneuzel daarna ook over dat haar relatie aanvoelt als een gigantisch ontwikkelingstraject en dat ze werken aan hun polariteit en masculine en feminine krachten lijkt me erg vermoeiend om zo in het leven te staan
En ondertussen werken ze aan hun polariteit en masculine en feminine kanten. Oh en staan beiden om 5u op, zij op te werken, hij om te grounden.
Manmanman, hebben die twee het leuk samen of is het alleen maar keihard werken ?
Nou, in de nieuwe vetgezellig is het eindelijk confirmed dat ze corona hebben. Maar wel heel bewust er niet echt iets over zeggen op de klachten na.
Edit: en nog hoestend naar de supermarkt en winkels gaan, wow.
Haha, een collega van mijn vriend had op hun intranet (mega bedrijf) gezet, dat ze het kut vond dat ze weer dezelfde cadeaubon als ieder jaar voor kerst kreeg Ze is nu echt de meme van het bedrijf hahah