Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Niet goed voor dr bloedsdruk

5 likes

Ik keek een vlogmas video van Hannah Ricketts die hier werd aangeraden (leuk trouwens!) en ze deed me denken aan een blonde britse youtuber die ik denk ik in 2012/2013 (gok ik) altijd keek. Rijk, alles was altijd roze, lang blond haar en ze droeg vaak een haarband en had ook een klein zusje volgens mij. Weet iemand wie ik bedoel want ik kom er niet op??

3 likes

Freddy?

4 likes

JA dankjewel!!

5 likes

Ik ben de laatste tijd echt groot fan van Rijk Hofman <3 heb vandaag alle filmpjes van Rijk en Robbert gebinged haha

5 likes

Heb de eerste paar min gekeken voor de intro dus weet het niet zeker maar begrijp ik nu dat ze dit idee op 15 nov heeft bedacht? :0

2 likes

Hahaha ik sukkel 10 maanden na covid nog steeds met geur. Ik wens hem erger toe :thumbsup:

9 likes

Leonie ter Veld die loopt te pochen met haar leenauto (ter vervanging van haar sponauto) maar er blijkbaar amper in durft te rijden
 :roll_eyes: ze postte op haar story “heb er zelfs een stukje in gereden maar mijn rijangst en ik vonden het behoorlijk spannend”, ZELFS een stukje in gereden?! Nee, passende auto hebben ze je dan meegegeven :+1:

7 likes

Ja sowieso mensen met rijangst. Neem opnieuw lessen oid voor je je gaat mengen in het verkeer

56 likes

Echt m’n guilty pleasure zijn die

1 like

Sowieso snap ik mensen met rijangst niet goed want ik vind bij- of meerijden echt veel enger dan zelf rijden.

Ja vet gevaarlijk ook nog eens idd

2 likes

Dit vind ik een hele gekke opmerking. Angst is niet bepaald rationeel

89 likes

Maar echt

2 likes

Ja heerlijk! Ze laat alles ook zo uitgebreid zien, helemaal het gevoel alsof je er bij bent idd. Hopelijk kun je volgend jaar weer zelf gaan!

3 likes

Dat lijkt me echt vervelend, het is zoiets vanzelfsprekends.

Maar dat maakt het wel extra vreemd dat uitgerekend zij een auto gesponsord krijgt :sweat_smile:

1 like

Angst is inderdaad niet rationeel en het is erg vervelend als je er last van hebt, maar ik vind het niet heel raar dat je geen auto rijdt wanneer je het niet durft? Het is voor jezelf en voor anderen gevaarlijk

1 like

Ik ben die podcast over haar relatie nu aan het luisteren en ik vind het echt fascinerend, haha.

Ik luister wel in stukjes van 10 min want dan ben ik er wel weer klaar mee. Al die termen als tools, journey, zelfontwikkeling, dichter bij zichzelf komen ugh. En een ayahuasca ceremonie ook, dat middel kan uiteraard niet ontbreken als zelfontwikkelingstool.

Moet er ook niet aan denken dat mijn partner dat zo allemaal over onze relatie met de wereld zou moeten delen.

2 likes

Dat je rijangst hebt betekent niet dat je slecht rijdt. Kan wel natuurlijk, dat je te langzaam rijdt. Maar er zijn veel mensen veel gevaarlijker op de weg hoor.

23 likes

@Nefertiti Klopt, maar tegelijkertijd vind ik het ook niet geheel verstandig om bij echt rijangst (is iets anders dan zenuwachtig zijn maar toch regelmatig rijden) onbegeleid te ‘experimenteren’ op de openbare weg. Dat baseer ik op mn eigen ervaringen met rijangst waarin ik bij de paar keer dat ik het toch maar moest proberen van mezelf ZO gespannen en/of paniekerig was dat ik echt dingen (lees: mensen) over het hoofd zag. Gelukkig was dat na een paar maanden extra lessen klaar.

3 likes