Zo is een kitten van mijn oom om het leven gekomen echt vreselijk. Washok is ook mede daarom verboden terrein voor mijn katten. Moet er toch niet aan denken.
Ja ik ben er ook super paranoia over. Mijn vriend laat de deurtjes wel eens openstaan en dan ben ik altijd boos laatst had ik zelf niet dubbel gecheckt en heb de wasmachine gelijk op pauze gezet en heb hysterisch mn kat lopen zoeken haha. Niks aan de hand natuurlijk, maar toch…
Omg dat arme katje, wat vreselijk. Zoo zielig. Wat mega sneu voor Jessie.
Al heeft ze het heus niet expres gedaan, een ongeluk zie je niet aankomen. Een kitten die overal inkruipt waar je als schoonmaakster heel vaak voor gewaarschuwt bent in de droger is wel echt heel erg te voorkomen.
Fuck wat sneu voor d’r
Vind dat wel makkelijk gezegd zo. Altijd makkelijk om iemand anders de schuld te geven, maar puntje bij paaltje doet een schoonmaker dit niet expres. Zij doet ook maar gewoon haar werk, moet misschien hard doorwerken om naar haar volgende klant te gaan, etc. Had dan gezegd dat ze de droger beter helemaal niet kan gebruiken.
Ja en misschien heeft ze het wel gecontroleerd voordat ze de kleren erin deed, moest ze toen even iets pakken ofzo en is ze even weggelopen en heeft ze toen ze de droger aanzette niet nog een keer gekeken. Ze zal zich vast vreselijk voelen. Dit is gewoon een kutsituatie voor iedereen. Arm beest
Wat vreselijk.
Toen mijn katten nog kittens waren ben ik ook eens bang geweest dat ik er één in de wasmachine had gedaan. Ik woonde toen in een appartement en kon één van de kittens nergens vinden en de ramen en deuren waren gesloten. Nou ik kan je zeggen dan voel je je zwaar zwaar kut. Uiteindelijk bleek ze in een lade van mijn kledingkast te zitten die de andere kitten dicht had gedaan door ertegenaan te gaan staan. Kwam er pas na een uur achter, moet er ook niet aan denken dat ik daar pas na uren achter kwam.
Hmm ja is dat met veel ongelukken niet zo? Dat het achteraf heus voorkomen had kunnen worden? Maar daar schiet niemand wat mee op. Het kan nu eenmaal gebeuren door 100 redenen.
Het is wel echt vreselijk
Wat afschuwelijk, arme kitten
Oh god m’n maag krimpt er echt van ineen. Arm arm dier
Dat zou idd ook nog goed kunnen, had ik niet aan gedacht. Maar we waren er niet bij en het is gebeurd. Mijn opmerking is dan ook wat kortzichtig🙂
Wat onzettend zielig. Ik heb vroeger iets soortgelijks meegemaakt
Dit geeft mij echt flashbacks. Onze kitten was in de vaatwasser gaan zitten en toen heeft mijn moeder/vader die ook nietsvermoedend aangezet. Ik was de volgende morgen de eerste die de vaatwasser open deed. Nog niet vaak zo hard gehuild.
Hd precies hetzelfde. Zat ook helemaal opgefokt op de bank de aflevering te kijken
Ik ben voor het eerst blij dat ik geen wasmachine/droger heb, jeetje wat vreselijk
Ik heb ook een paar jaar last gehad van rijangst (paniekaanval op de snelweg gehad) en nu dankzij jouw post wilde ik even zeggen dat ik goed rij. Dankje.
Kan niet anders
Love it
Moet haast wel ja, idd precies zelfde introotje
Wooow haha. Duidelijker kan niet toch? voor Bram, mag best es gezegd worden.