Zoooo passend ook want heb echt weeeeeeeeken die kutreclame gehad bij de vlogs van Bonnie.
Oh wauwww nu je het zegt
Ik snap het ook niet maar ik vind sowieso al die cadeautjes van de advent kalender meuk. Ik zou daar echt niet op zitten wachten als ik Nick was
Haat is een groot woord. Ze ligt door vlogmas wat meer onder een vergrootglas en vallen dingen extra op.
Soms praat en praat ze maar door dat ik denk: mens, het is duidelijk, hou je klep en ga over tot wat anders. Meestal spoel ik zulke stukken door of kap ik de vlog af.
Ik heb 2 vlogs van Bonnie gekeken en in beide vlogs doet Nick iets grappigs en dan vraagt ze âMag ik dat ook eens doenâ.
Vind dat zo irri. Laat die jongen gewoon met iets spelen.ze komt er meteen bij als een soort jonger broertje zo van ik wil ooook.
Haha Vita doet âReelsmasâ waarbij ze tot aan kerst elke dag een reel plaatst op insta, maar nu heeft ze al voor de derde keer het zelfde dansje met Joey geplaatst?
Haha ja daar snap ik de lol ook niet zo van, maar ik vond hun âitâs beginning to look a lot like Christmasâ echt leuk gedaan en goed gezongen (en Nick op de piano)!
Zelfde liedje, maar de dansjes zijn anders.
Ja, en 1x met blauwe sjaal!!1!
Het is wel zelfde nummer, maar telkens ander dansje. I know that want ik heb een dansje (moet even naar het opbiechttopic) geprobeerd.
Josh heeft haar bevallings/kraamvlog geĂŒpload, heel mooi maar alles lijkt echt perfect daar. Ook al die witte kleding rond de bevalling haha
Hebben ze dat echt zelf gezongen? Klonk echt goed!
Ik vind dat ze het nu onterecht op seksisme gooit. Het is niet zo dat je een grote groep vrouwen nooit meer niet-leuk kan vinden zonder dat het seksisme is.
Ik denk dat influencers trouwens net zo goed niet leuk gevonden worden als het mannen zijn. Net alsof het aaaltijd over vrouwen gaat? Het heeft naar mijn idee veel meer te maken met het hele sfeertje rondom influencer zijn en de totaal zinloze en weinig bijdragende (soms zelfs schadelijke) en niet diepzinnige functie die ze hebben.
HUP VACCINEREN JIJ!
Misschien kun je m een cijfer geven. Met dit handgebaar erbij
Welk cijfer geef je deze ervaring?
Huhhh wat heeft hij met hen te maken
Een cijfer??? Een zesje
Ik vind het altijd leuk wanneer dollightfull bezig is met een nieuwe pop. Ik vind dat proces altijd fascinerend
Had hij niet corona of is dat alweer langer geleden?
âHe Alwin! Heb je weer een mondkapje uit de vuilnisbak gevist?â