Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Sophie milzink komt met corona terug uit new york. Leuk hoor op vakantie in een pandemie.

2 likes

Zag het ook ja. Wel chill dat ze het niet verzwijgt

4 likes

Ze zat op de heenweg ook met dr mondkap onder de neus. Ben benieuwd hoe de terugreis was.

Snap alleen de grappen over ali b niet, dat is toch de manager van Q en Nessim. Wel hilarisch

1 like

Argh elke keer die stomme reclame van Diana over die sodastream. Wat een oninteressant product, leave me alone

17 likes

Ook echt al vier keer in een maand, zal wel een goede deal zijn

4 likes

Ze is helemaal van de aardbodem he, tenzij ze even geld moet verdienen met die Sodastream

24 likes

Ja precies, daarom vind ik het extra irritant, er zijn daarnaast niet echt andere posts. Yara heeft ook altijd van die mega saaie reclame of dat ze weer gratis werknemers (stagiaires) zoeken.

4 likes

Dat en af en toe wat van d’r nieuwe bloemen business

3 likes

Net de nieuwe vlog gezien en God zij geprezen voor degenen die lid zijn van Bonnie’s Petje af, je krijgt een keer iets echt extra’s! Namelijk een screenshot uit haar intro op een kaartje!!! Weliswaar verkeerd gedrukt met 2 witte randen, maar hey…dat maakt het authentiek!
En Nick heeft weer 20 bomen achter elkaar.

Is het al bijna lente? :pensive:

13 likes

“Nick is gelukkig heel goed in coderen.”

Oftewel, Nick krijgt een simpele mail merge voor elkaar door etiketten te printen uit een Excel-bestand…

12 likes

Hoe Bonnie Nick ziet:

afbeelding

25 likes

Ik ben hier ook van onder de indruk want ik ben stiekem digibeet.

3 likes

Claire is echt forever mijn BEC.

41 likes

Bonnie is al onder de indruk van een scheet…

3 likes

Haha wat errrrg dit soort teksten. Ben benieuwd of zij dit over vijf jaar terugleest en dan niet ff moet huiveren (zoals ik zelf als ik terug scroll op Facebook)

17 likes

Ja dit leest ook echt als “Hm hoe kan ik dit alles verwoorden zodat het lijkt alsof ik schrijver ben en dit een pagina is uit mijn boek” :face_with_monocle:

22 likes

Dit is toch niet te lezen, allemaal random zinnen die een verhaal moeten vormen.

1 like

‘Wel thuis’ zijn inderdaad traumatische woorden, veel sterkte Claire in deze moeilijke tijd

80 likes

Volgende keer moet de stewardess gewoon zeggen ‘Welkom in het land van Lange Fransie, het land waar je thuiskomt na vakantie’.

Daar kan je niet om janken

160 likes