Hey wisten jullie dat deze meid in New York heeft gewoond?
Volgens mij quote je de verkeerde.
Het gaat juist met name om het woord ‘thuis’, ik denk dat ze wel weet wat ‘wel thuis’ betekent.
Huh echt?? Is me echt to-taal ontgaan
Dat is ook gewoon waar? Echt een klassieke tip voor mensen die op hun gasrekening willen bezuinigen (nu misschien iedereen). Ligt vast ook aan de isolatie van je huis. Of dat echt het excuus is om in een glittertop rond te lopen is een tweede.
Als het heftig vriest in de winter en je wilt goed op weg met de auto is het altijd slim in waxinelichtjes en lucifers mee te nemen. Mocht je stil komen te staan langs de weg dan kunnen een paar kaarsjes je auto van binnen verwarmen.
Ik zag dit bericht vanochtend voorbij komen, ben heel benieuwd of Jennie’s nieuwe instagram aan deze regels voldoet haha, zal misschien wel weer anders zijn omdat het een afgesloten account is, maar wel goed dat hier naar gekeken wordt.
En natuurlijk ook de comments uit zodat er geen (terechte) kritiek kan komen.
Haha hé maar waarvoor is het account dan? Alleen om te zenden?
En er is enorme criminaliteit rondom crypto ontstaan. Witwassen, fraude, hacken om botnets op te zetten, crypto wordt gebruikt om losgeld te eisen bij ransomware aanvallen, financiering van terrorisme, etc. Er zitten zoveel onwenselijke aspecten aan crypto naast het duurzaamheidsverhaal.
Ja echt zo apart. Alsof je aan vrienden iets aanraad, en er dan vervolgens mij gaat zeggen: nee is geen advies hoor, ik vertel alleen hoe goed het voor mij werkt, kijk maar joh. Vooral heftig voor mensen die dit blind zonder nadenken opvolgen (ook al is het geen advies), dan kan je nog zeggen dat het geen advies is, maar als iemand daar gevoelig voor is is het gewoon gevaarlijk. Ben overigens wel benieuwd hoe dat dan zit met blondjesbeleggenbeter, zij deelt natuurlijk ook haar portfolio op haar blog, maar misschien wel een andere doelgroep?
Het delen van korting om een account aan te maken mag overigens ook niet, dat heeft ze eerder ook nog wel gedaan.
Vind het sowieso echt niet oké dat menig influencer hierover praat in o.a videos zonder enige disclaimer. Dat dat ook gewoon kan en mag… vind reclames op tv ook echt niet oké maargoed daar moet dan nog wel een waarschuwing bij.
Keek gisteren naar die serie van Donnie, daar kwam Joel Beukers in voor. Die roept ook gewoon dat je rijk kan worden door je geld voor je te laten werken, bijvoorbeeld pandjes kopen maar ook daar werd crypto weer genoemd zonder disclaimer. Denk echt dat er te veel mensen zijn die daar rücksichtslos inspringen omdat dat soort mensen het daar over hebben en zichzelf dan best wel eens in de problemen zouden kunnen werken.
Ik zag afgelopen weekend bij Nieuwsuur (denk ik) dat er steeds meer overvallen worden gepleegd voor cryptomunten. Ik zou dus sowieso niet van de daken schreeuwen dat je ze hebt.
Ja vind dit wel anders want zij is financieel journalist, presenteert ook bij RTL Z over beleggen, etc. Dus je zou haar een expert kunnen noemen die uitleg geeft hoe beleggen werkt en wat de risico’s zijn. Jennie is gewoon een random iemand die in crypto’s gaat investeren en vervolgens laat zien wat ze doet, maar ik zou haar nu geen expert noemen (volgens mij kun je sowieso geen expert zijn op crypto’s omdat het zo moeilijk te voorspellen is/puur gokken, maar soit).
Jep ik doe t ook. Je moet er wel meer dan 3 aansteken maar als je verspreid door de kamer meerdere aansteekt scheelt het echt n paar graden.
Oh god die Joel Beukers is echt intens
Ja misschien had ik zelf een disclaimer moeten toevoegen over hem… voordat mensen hem gaan opzoeken op youtube
Zo jammer van Anna’s haar
Zo holy shit, lekker krokant kapseltje
Wat sneu, volgens mij was zij echt gehecht aan haar lange haar maar dit ziet er echt zo beschadigd uit.
Wel een goede waarschuwing dat ik echt nooit m’n haar ga laten blonderen.