Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Anti-blondeer conceptie.

32 likes

Misschien kan ze nu eindelijk een pixie cut nemen wat ze ook al een tijdje wou. Dan kan ze dat gefrituurde haar wegknippen.

17 likes

Lol Leonie is in haar podcast verongelijkt omdat ze vindt dat ze subsidie die ze krijgt voor het verduurzamen van de bouwval (geschat: 6000 euro) te weinig is. Like: je koopt een bouwval met het oog op heerlijk wonen en binnen tien jaar weer verhuizen (=overwaarde realiseren) en wil ook nog eens dat we de verduurzaming voor een groot deel subsidierenšŸ˜‚

22 likes

Ik hoor inderdaad eigenlijk alleen maar slechte verhalen over stages bij influencers van klasgenoten die dat hebben gedaan. Noor was blijkbaar echt extreem onsympathiek en over Anna Nooshin heb ik ook wel eens negatieve dingen gehoord. En volgensmij was het bij vrijwel iedereen altijd een onbetaalde stage.

5 likes

Ik heb geen negatieve ervaringen met Anna. Vond haar altijd heel hartelijk.

7 likes

Ik dacht de hele tijd dat het over deze ging. Ook wel een intens type.

6 likes

Jep ik ook. Ben ik ook op de harde manier achter gekomen…

11 likes

Ik ook hahha Als ik lef had had ik meer fotos geplaatst maar het was echt Ʃrg :joy: Had het ook nog ROOD geverfd :skull:

12 likes

Gast jij hebt de ergste niet eens gezien en jij roast mij al altijd

Hahaha ik luister deze podcast nu toch maar gewoon als irritainment

mijn favo moment was dat ze begrotingen gemaakt hadden voor de hypotheek ed EN DE BTW VERGETEN WAREN :joy::joy:

16 likes

Leonie wil van alles en nog wat aan dat huis doen maar vergeet gewoon dat ze dure smaak heeft.
ā€œJa dat was zoooo duuurr? Kan iemand dat niet goedkoper doenā€

13 likes

Hahaha toen dacht ik ook echt; hoe denk je zelf dat het gaat? Moest ook lachen dat we dus al weken naar de visgraatkeuken met wijnklimaatkast en quooker luisteren en ze blijkbaar nog geen seconde hebben nagedacht over wat eigenlijk naast alle technische snufjes hun keukenwensen zijn.

Ik zie brugmanspon aankomen

@Daelyss en ondertussen voor alle volgers verkondigen dat ze wel wil dat iemand anders de ultieme hoofdprijs voor de niet geĆÆsoleerde, dakterras zonder vergunning oude woning betaalt.

Denk trouwens wel dat het echt een waanzinnig huis wordt

7 likes

Ik dacht dat dat bij influenzers ook zo werkte: paar keer online verzuchten dat iets zo prijzig is pats boem volgende post: deze badkamer is in samenwerking met ~insert duur badkamerbedrijf~

En dan later: ā€œja is echt geweldig, helemaal het geld waard jongens!ā€

(Ja voor jou wel ja, gaat niet van jouw geld af :joy:)

6 likes

En waar ik in de laatste vlog verbaasd over was: het feit dat ze een fles champagne openden om met de kopers uit te drinken want ā€œhet zijn toch zulke lieve mensen en ze gaan in ons huis wonenā€

Neen jij bent blij dat je je overpriced huis aan een woekerprijs heb verkocht gekregen.

20 likes

Was toch ook bij hen dat ze de kraan pal voor het bad willen plaatsen of haal ik nu dingen door elkaar?
Zal je zien dat ze na 3x badderen dat ding vervloeken omdat ze niet fatsoenlijk in en uit bad kunnen klimmen maar hij minimaal een halfjaar moet blijven staan van je spon :laughing:

3 likes

Wat stond er ongeveer in die berichten over Danique?

2 likes

Maarja dat is nu eenmaal de wereld waarin we leven. Geen kip die het voor minder dan het maximale/meest gunstige verkoopt. Dan zou je ook ā€˜gek’ zijn :woman_shrugging:

1 like

Ik had ooit een Bill kaulitz kapsel (stekeltjes) met rode lok…

16 likes

We hadden dezelfde kapper

5 likes

Als je juicechannel_ op insta zoekt kan je ze vinden.

Vraag me overigens af waarom de screens die door @Oprah zijn geplaatst verwijderd zijn?