Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Hun profiel is gesloten en heb nog geen toestemming🙈

Hahaha kon je wel blits mee “Durch den Monsun” :sunglasses:

5 likes

Vgm omdat je Whatsapp gesprekken niet mag posten

1 like

Dat mensen veel te weinig betaald kregen die voor MW klussen deden en veelal dm’s van meerdere ex-stagiaires die rot klusjes kregen ect. Schijnbaar hebben meerdere scholen MW ook op hun zwarte lijst staan.

Verbaast me allemaal niks. We hebben het over een merk wat schijt heeft aan ethiek en duurzaamheid dus dan wil je sws lekker geld verdienen, je werknemers goed behandelen kost vaak geld

18 likes

Stagiairs krijgen kutklusjes, medewerkers worden zwaar onderbetaald en worden afgesnauwd door Danique is de strekking

7 likes

Thanks! Sta er niet van te kijken eerlijk gezegd

3 likes

En er zaten stagiaires vast in de lift, de brandweer moest ze eruit halen en vervolgens moesten ze de gemiste werkuren inhalen.

23 likes

thrive-awake

10 likes

En terecht, drie uur in een lift vastzitten draagt natuurlijk niets bij aan je ontwikkeling

13 likes

The devil wears most wanted polyester zooi

53 likes

Dat de stagiaires mee moesten naar de babyshower van een collega van MW en de tijd (2u) later moesten inhalen.
Dat Danique achter hun ruggen roddelt met steeds andere mdws

1 like

En ze moeten kut tiktok filmpjes met haar opnemen terwijl ze niet kan dansen

26 likes

Huh whut. En peppie dan :sob:

7 likes

Wel lelijk dat Josh de schuld krijgt van het opbreken van een gezin terwijl Nick degene was die vreemdging, niet zij :roll_eyes:

29 likes

Ook hele leuke mensen kunnen dingen flikken natuurlijk. Los daarvan geen idee of dit waar is :joy:

5 likes

Ik vind het echt enorm grappig dat ze haar JOZE met een Z noemen i.p.v. José hahahaha

15 likes

Ik vind haar ook leuk, maar juicechannel heeft wel vaak gelijk volgens mij

3 likes

Komt er nog meer dan?

Wat een thee allemaal. Hoop dat het nu gewoon allemaal goed gaat nu ze een gezin vormen. Lijkt mij best schrikken als zo’n juice channel opeens iets over je plaatst. En dat van most wanted Danique verbaast mij echt niks. Krijg van Monica ook een beetje mean girl vibes soms. Misschien zijn ze daarom vriendinnen :joy:

18 likes

Nahhh Bram en Didi vond ik zo’n leuk stel.

13 likes