Hun profiel is gesloten en heb nog geen toestemmingđ
Hahaha kon je wel blits mee âDurch den Monsunâ
Vgm omdat je Whatsapp gesprekken niet mag posten
Dat mensen veel te weinig betaald kregen die voor MW klussen deden en veelal dmâs van meerdere ex-stagiaires die rot klusjes kregen ect. Schijnbaar hebben meerdere scholen MW ook op hun zwarte lijst staan.
Verbaast me allemaal niks. We hebben het over een merk wat schijt heeft aan ethiek en duurzaamheid dus dan wil je sws lekker geld verdienen, je werknemers goed behandelen kost vaak geld
Stagiairs krijgen kutklusjes, medewerkers worden zwaar onderbetaald en worden afgesnauwd door Danique is de strekking
Thanks! Sta er niet van te kijken eerlijk gezegdâŠ
En er zaten stagiaires vast in de lift, de brandweer moest ze eruit halen en vervolgens moesten ze de gemiste werkuren inhalen.
En terecht, drie uur in een lift vastzitten draagt natuurlijk niets bij aan je ontwikkeling
The devil wears most wanted polyester zooi
Dat de stagiaires mee moesten naar de babyshower van een collega van MW en de tijd (2u) later moesten inhalen.
Dat Danique achter hun ruggen roddelt met steeds andere mdws
En ze moeten kut tiktok filmpjes met haar opnemen terwijl ze niet kan dansen
Huh whut. En peppie dan
Wel lelijk dat Josh de schuld krijgt van het opbreken van een gezin terwijl Nick degene was die vreemdging, niet zij
Ook hele leuke mensen kunnen dingen flikken natuurlijk. Los daarvan geen idee of dit waar is
Ik vind het echt enorm grappig dat ze haar JOZE met een Z noemen i.p.v. José hahahaha
Ik vind haar ook leuk, maar juicechannel heeft wel vaak gelijk volgens mij
Komt er nog meer dan?
Wat een thee allemaal. Hoop dat het nu gewoon allemaal goed gaat nu ze een gezin vormen. Lijkt mij best schrikken als zoân juice channel opeens iets over je plaatst. En dat van most wanted Danique verbaast mij echt niks. Krijg van Monica ook een beetje mean girl vibes soms. Misschien zijn ze daarom vriendinnen
Nahhh Bram en Didi vond ik zoân leuk stel.