Ik vond die 2 zo perfect bij elkaar passen, geen idee waarom ken ze niet eens, maar t was n match. Jammer.
Huh nee, helemaal niet meegekregen. Volgde haar vroeger, ontdekt via Teske. Toen was Kalel âbevriendâ met Joey Graceffa ed, zal ergens tussen 2012 en 2015 geweest zijn. Waarom is het allemaal ingestort dan? Of gewoon geleidelijk aan minder kijkers?
Ja dat is waar ook, heb echt nooit meer aan haar gedacht maar ik geloof dat ik toen ook afgehaakt ben.
Ze doen toch vaak zoân vragen sticker en dan zijn er super veel vragen van persoon a en b nog samen? Ik zou deze gewoon een keer insturen
Hahaha maar haar hele punt van het âniets zeggenâ heeft ze teniet gedaan met deze quote. Want ze zegt wel iets.
Ik begrijp niet zo goed wat er toxic aan is. Ze wilt er geen aandacht aan geven is haar quote maar juist met die quote geeft ze er aandacht aan. Ik vind die 2 dingen elkaar tegenspreken maar begrijp niet zo goed wat daar toxic aan is.
Volgens mij maakt ze een grapje, alsof ze Josh is die zogenaamd ergens boven staat maar ondertussen die quote post
Oh misverstand dan
Hahaha sorry ik ga stuk om die random agressiviteit in het bericht van @Evenveel en dat iemand daar serieus op reageerde
Ik kan sowieso een post met het woord âtoxicâ niet serieus nemen
Ja ik volg Kalel al sinds haar Queen Beauty periode en ik heb ook al haar fases gezien. Ik vind haar echt fascinerend en ik heb eigenlijk ook gewoon medelijden met haar.
Vind dit best heftig. Hoe kan ze daarmee wegkomen ook, als dat een keer gebeurd is er toch ook geen school meer die met je wil samenwerken of wordt erkenning als leerbedrijf door het SBB ingetrokken lijkt mij? Zou in ieder geval goed zijn als daar een meldpunt voor is ofzo.
Zolang niemand een melding doet bij het S-BB en de erkenning is voor twee jaar afgegeven dan blijft het gewoon staan.
Vind het eigenlijk best zielig voor Josh, zit je lekker in je babybubbel krijg je zulke roddels over je heen. Niet leuk
Eens, de vrouw is net bevallen zeg, give her a break. Zit je dan met je kraamtranen en dan wordt er dit soort shit over je rondgebazuind.
Ja idd en ook echt kut voor de oudere kinderen die hier niks aan kunnen doen
Je zou Shazam er misschien op los kunnen laten? Ik heb zelf geen idee in ieder geval.
Ik denk dat zij als vlogger wel succesvol kan worden. Het is zoân uniek verhaal en ze is volgens mij heel likeable. Ze komt al steeds voorbij op mijn Insta en ik blijf maar kijken.