Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Zooo chill weer

10 likes

Hier kan ik uren naar kijken. Verbazingwekkend hoe zij elke week weer nieuwe gerechten uit de mouw schudt voor haar man. Volgens mij volgt ze geen recepten. En het ziet er altijd zooo lekker uit

7 likes

Ik ook :smiling_face_with_three_hearts: net ook dit kanaal ontdekt, net zo ontspannen:

https://www.youtube.com/channel/UC_RDtmUq7RISJ4mFKAhjzTg

(Nami’s leven, woont alleen in Tokyo en kookt en gaat bijv een keer naar de ikea: )

6 likes

Heb ook wel eens een stage gehad waar ik op een gegeven moment iedere dag in tranen zat. En ik kan wel tegen een stootje. Puntje bij paaltje kan je er gewoon heel weinig tegen doen. Als je er gedoe van maakt weet je zeker dat je weken of misschien wel maanden voor niks heb gewerkt. Geen geld én je hebt je stage ook niet succesvol afgerond dus je moet het hele circus weer opnieuw doen. Met studievertraging als dank.

5 likes

Ja de meeste van mijn stagiaires liepen juist de kantjes ervan af, maar wellicht ben ik te lief voor ze geweest door geen consequenties te geven als ze te laat kwamen of als er weer iets was met rare smoes. Wel eens gevraagd of ze die tijd willen inhalen omdat ze anders niet aan hun gemaakte uren kwamen maar dan gingen ze gewoon in discussie dat dat niet hoeft van school ofzo.
Je kunt zo weinig bewijzen dan, en vond dat ook zielig ofzo als ze mij van hulp zijn voor minimale vergoeding die je doorgaans bij stage krijgt. Maar ze moeten ook wel weer een goed beeld krijgen hoe het normaal ook gaat op de werkvloer. Zijn lastige dingen.
(sorry offtopic)

1 like

Dit klinkt echt heel erg saai.

31 likes

Er gaat wat verkeerd als mijn eigen leven interessanter is dan die van een youtuber.

15 likes

Dit heet easy living jongens!!!

6 likes

Late reactie maar ik ben ook gaan luisteren en ik vind haar vriend echt klinken als Chris Bergström van Man Man Man :sweat_smile:

1 like

Rob Geus ?

7 likes

Ik houd ook echt van die kanalen. Ben zelf zo chaotisch als de pest dus vind dit helemaal inspirerend en dan denk ik ik wil ook zo zijn en ga dat vanaf nu doen zo zen en alles met aandacht en rust! Maar nope.

6 likes

Als ik dit zie, kan ik alleen maar wensen dat iemand elke dat dit voor mij maakte :joy: ziet er zo lekker uit

3 likes

Bram wilde toch al liever een rottweiler

3 likes

Ik hou echt van de vlogs van LA Sisters :grimacing: Vooral als ze in het buitenland zijn, zoals nu

3 likes

Oh zij is mega wap. Heeft ze vaak laten blijken. Vooral op insta

9 likes

Jaa in dr vlogs heeft ze t er niet vaak over. Alleen dat ze zich vaak laat testen. In t begin heeft ze 1x gezegd dat ze niet over corona wou hebben omdat ze een andere mening had enzo. Vgm waren er toen nog weinig wappies.

7 likes

Ik moet echt elke keer lachen om die gare advent kalender van Bonnie voor Nick. Hij kreeg na een ijsblokjes bakje en wasmiddel nu het volgende geweldige cadeau: 2 zakjes magnetron maaltijden van de Action. Love ook de update er gelijk achter:

25 likes

Haha ze was een aantal dagen terug ook een cadeautje helemaal aan het ophemelen. Zo van dit ga je echt geweldig vinden!! Je verwacht het niet! Ik zou echt denken dat ik Efteling tickets zou krijgen ofzo. Maar het was een zak snoep van Maoam

17 likes

Dat hype cadeau waren wasmiddel pods toch? :joy:🥲

3 likes

Zou bijna denken dat dit een beeld uit mascha haar vlog was met nasi.

6 likes