Van culy vroeger. Van Loon. Het was mij ook onduidelijk totdat iemand Noor noemde haha
Een foodfluencer
Doet me denken aan die kaarsen met die bolletjes
Daddyhox deelt op zân stories fan te zijn van Jordan Peterson, die twee worden echt steeds minder sympathiek
Hahahaha bien étonnés de se trouver ensemble. Voor mij althans.
Heb JP trouwens al jaren niet gevolgd dus weet niet wat hij tegenwoordig uitkraamt. Zou ie een mening over covid hebben?
Dit is sarcasme toch?
Kende haar niet maar amai wat veel reclame op die insta zeg, zes met, een zonder ofzo
Beetje
Ik denk dat Cynthia nog niet doorheeft dat we een lockdown hebben, in haar laatste artikel (stond vast al weken klaar), over weekendje Amsterdam:
â heb, dus we gaan gezellig een beetje shoppen en eten.â
Als een meteoriet Amsterdam had weggevaagd was t niet anders geweest.
Ik wil een update over Reggie
Liever een spin-off
Ben ik nou gek of lijkt het in die eerste scene net of ze de hele nacht geraved hebben en bij zonsopkomst dit ff gingen filmen? Ras kan ook niet stil blijven zitten en dat hoedje heeft ze volgens mij bij die cringey feesten weleens op
Haha ik dacht dit ook al idd. Ze praat en kijkt er ook weer zo typisch bij
Edit: ik snap niet waarom ze dit doen. Willen ze hiermee een soort van signaal afgevrn dat ze een drugs gedoogbeleid hebben op het park, of een bepaalde doelgroep aanspreken. Of waarom zou je jezelf zo filmen, kan me niet voorstellen dat je dit zelf niet ziet en bij het editten denkt âja, perfect, niks meer aan doenâ
Missch is ze brak maar ze praat toch best coherent en beantwoordt de vragen op de typische Ras-zweverige manier
Ze praat en beweegt als iemand met drugs op. Maar laten we hier niet de zoveelste discussie over starten, if you see it you see it. Zo niet, ook goed!
Ik zou dit idd ook lekker in het privĂ©archief houden đ„Č Maar misschien willen ze wel iets uitstralen ja