Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Het zijn ook vrijwel allemaal cadeaus die zij zelf ook gaat gebruiken :sweat_smile:

2 likes

Andersom is dat ook altijd bij hum dus hij zal er wel niet mee zitten.

3 likes

Er komen bijna 4 weken geen videos van Bonnie, ben toch benieuwd of dat impact gaat hebben op haar views door t algoritme.

2 likes

Ik denk dat het misschien uit is tussen Monique en haar vriendin want er staan geen foto’s meer van hen op haar insta en ze komt ook niet meer voorbij. :slightly_frowning_face:

3 likes

Iemand vroeg laatst heel brutaal op Instagram aan haar “Is Noor nog in jouw leven?”. Ik zie dat die vraag is weggehaald, dus ze zal er niks over kwijt willen.

5 likes

Ja indd. Ze postte laatst op Twitter ook iets over ‘andere singles en huisgenootlozen, mopperen jullie ook hardop tegen jezelf?’ of iets in die richting. Dus ik denk het inderdaad ook.

3 likes

Ja heb dit gevoel ook sinds een paar maanden, viel me idd op dat ze nooit meer langskwam. Wel echt sneu, ze leken zo gelukkig!

5 likes

En ze volgen elkaar niet meer (kwam ik achter toen ik Noor bij Carmen Felix zag en doorklikte)…

Wel sneu ja, zo zie je maar weer dat picture perfect op Instagram niet de werkelijkheid is

Waarom is voor iedereen de horeca gesloten maar zie ik Monica wel uitgebreid met haar vriend lunchen in een restaurant?

3 likes

Ze is in Antwerpen

3 likes

In de comments stond dat ze in antwerpen waren. Neemt niet weg dat die burgemeester Nederlanders ook had opgeroepen om niet te komen.

7 likes

Oh vandaar. Had ik niet gezien.

1 like

Tja hoeveel iedereen ook roept. Alle influencers moeten toch echt ergens shoppen, lunchen of op vakantie gaan :blush:. Heb je niet door hoe be-lang-rijk ze zijn?

14 likes

Wie is Monique?

5 likes

Van culy vroeger. Van Loon. Het was mij ook onduidelijk totdat iemand Noor noemde haha

3 likes

Een foodfluencer

3 likes

Doet me denken aan die kaarsen met die bolletjes

2 likes

Daddyhox deelt op z’n stories fan te zijn van Jordan Peterson, die twee worden echt steeds minder sympathiek :o_o:

1 like

Hahahaha bien étonnés de se trouver ensemble. Voor mij althans.
Heb JP trouwens al jaren niet gevolgd dus weet niet wat hij tegenwoordig uitkraamt. Zou ie een mening over covid hebben?

3 likes

Dit is sarcasme toch?

5 likes