Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Kende haar niet maar amai wat veel reclame op die insta zeg, zes met, een zonder ofzo

1 like

Beetje

Ik denk dat Cynthia nog niet doorheeft dat we een lockdown hebben, in haar laatste artikel (stond vast al weken klaar), over weekendje Amsterdam:

“ heb, dus we gaan gezellig een beetje shoppen en eten.”

5 likes

Als een meteoriet Amsterdam had weggevaagd was t niet anders geweest.

8 likes

Ik krijg dit ineens in mn aanbevolen
 waar heb ik dit nou weer aan verdient.

8 likes

Ik wil een update over Reggie

13 likes

Liever een spin-off

4 likes

Kekke pet wel.

5 likes

4 non blonds stylo

18 likes

Ben ik nou gek of lijkt het in die eerste scene net of ze de hele nacht geraved hebben en bij zonsopkomst dit ff gingen filmen? Ras kan ook niet stil blijven zitten en dat hoedje heeft ze volgens mij bij die cringey feesten weleens op

15 likes

Haha ik dacht dit ook al idd. Ze praat en kijkt er ook weer zo typisch bij

Edit: ik snap niet waarom ze dit doen. Willen ze hiermee een soort van signaal afgevrn dat ze een drugs gedoogbeleid hebben op het park, of een bepaalde doelgroep aanspreken. Of waarom zou je jezelf zo filmen, kan me niet voorstellen dat je dit zelf niet ziet en bij het editten denkt ‘ja, perfect, niks meer aan doen’

5 likes

Missch is ze brak maar ze praat toch best coherent en beantwoordt de vragen op de typische Ras-zweverige manier

2 likes

Ze praat en beweegt als iemand met drugs op. Maar laten we hier niet de zoveelste discussie over starten, if you see it you see it. Zo niet, ook goed!

12 likes

Ik zou dit idd ook lekker in het privĂ©archief houden đŸ„Č Maar misschien willen ze wel iets uitstralen ja

1 like

Heeft iemand van jullie die kortingscode van Felix opgeslagen van Bonnie? Het was 45 min gratis zoiets. Wilde hem gebruiken maar was heel die code kwijt

Bedoelde meer, ze doet toch niet heel gek/anders? En wat voegt het toe dit hier met zijn allen te benoemen?
Maar knap dat je het zo zeker weet

2 likes

Stoer doen voor de aandacht? Waar haal je dat nou weer vandaan. Vraag me juist af wat t doel is van het zo te laten zien, want dat is wel een bewuste keuze.
En je hoeft er niet bepaald ‘je nek voor te breken’ om het te zien als je er een beetje mee bekend bent

3 likes

Huh heeft ze geen rijbewijs dan? Of staat dat los van haar video?

Nee heeft ze niet! Ik weet niet of nog nooit gelest heeft of dat ze het nog wel wil halen.

2 likes

Wat ik me kan herinneren is dat ze veel lessen gehad heeft, maar ze nooit aan haar rijexamen toe is gekomen omdat ze autorijden te moeilijk en te eng vindt. Jeffrey gaat in de auto rijden.

1 like